Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?

Data: 2012-07-05 12:53:33
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
Nie byłoby pytnia, gdyby nie zadziwiająca zgodność w zadaniu śmierci
Jaserowi z ulubioną metoda Władimira. Jego ofiary też mocno świeciły
po śmierci... :- /

http://wolnemedia.net/polityka/arafat-mogl-byc-otruty-radioaktywna-substancja/

Antenka :-?

Data: 2012-07-05 20:30:24
Autor: Observatore
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?

chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo Securitate - Ceausescu:)

Data: 2012-07-05 13:47:03
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 22:30, " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /

Antenka

Data: 2012-07-05 20:56:16
Autor: Observatore
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Coooo? :- /

Noooooo...:)))

Data: 2012-07-05 14:03:27
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 22:56, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Coooo? :- /

Noooooo...:)))

Eeee tam...ciekawe co po mojej śmierci zaczną rozpowiadać ;-)

Antenka

Data: 2012-07-05 21:06:10
Autor: Observatore
wrote:
> Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa=B3(a):

> Noooooo...:)))

Eeee tam...ciekawe co po mojej =B6mierci zaczn=B1 rozpowiada=E6 ;-)

jak beda miec dowody (np. nagrania) ...to kto wie :))

Data: 2012-07-05 14:15:11
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 23:06, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

> jak beda miec dowody (np. nagrania) ...to kto wie :)) <

Nagrania mają, bo w  Poznaniu za każdym rogiem jesteś szpiclowany :-E

Antenka

Data: 2012-07-05 22:48:37
Autor: Grzegorz Z.

wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /

Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-05 14:02:24
Autor: Antenka
On 5 Lip, 22:48, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
Antenka napisał:

> Coooo? :- /

Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

Nie :-(

Antenka

Data: 2012-07-06 02:48:43
Autor: Grzegorz Z.

wrote:
[...]

Nie ma problemu.... m*urwan zapewne zaprezentuje linki dowodzące że nie był
i że to wszystko wymysł *ydów.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-05 22:56:15
Autor: Trybun

wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /
Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

Oczernianie przez kundla równego Ryszardowi K. - Pacepy, który takie brednie zaczął propagować na zlecenie chłopaków z Langeley..

Data: 2012-07-05 21:02:54
Autor: Observatore
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
Oczernianie przez kundla równego Ryszardowi K. - Pacepy, który takie brednie zaczął propagować na zlecenie chłopaków z Langeley..

 to sa FAKTY. Nagranie Pacepa przekazal amerykanskim sluzbom. Arafat przeznaczyl milon dolarow za jego ujecie.

ps. zmieniliscie nick sowiecki trollu *jadrys*?

Data: 2012-07-06 01:58:18
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

ps. zmieniliscie nick sowiecki trollu *jadrys*?

Na to wygląda. --
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 09:04:53
Autor: mkarwan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a465ee14-553b-4b38-a3a3-6afb99bff0f96g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Putin rządzi w Izraelu?
Mosad podlega FSB?

Data: 2012-07-06 13:22:23
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Nie byłoby pytnia, gdyby nie zadziwiająca zgodność w zadaniu śmierci
>Jaserowi z ulubioną metoda Władimira. Jego ofiary też mocno świeciły

 a  W. Brytani rzadzi? Tam jego ludzie podali Polon, Litwiniece.
A w USA rzadza sowieci? Tam zamordowali kagiebisci dzieci Kuklinskiego.

.....itep, itde....

Data: 2012-07-06 19:49:44
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

[...]

W Polsce też przecież rządzi.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 09:30:41
Autor: leszek niewiadomski
Am 05.07.2012 21:53, schrieb Antenka:
[...]

Pisalem o tym wczoraj o 11.09: "Spiegel" donosil o zgodzie wladz autonomii na ekshumacje Arafata z powodu podejrzen o otrucie polonem 210. Pisza ze wczesniej juz NYT cytowalo raport francuskich lekarzy, ktorzy zaprzeczali, zeby Arafat zmarl z powodu trucizny (zaniemogl nagle przy jedzeniu) albo AIDS. Wspominaja, ze polonem unieszkodliwiony zostal w Londynie Litwinienko.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/jassir-arafat-laut-al-dschasira-womoeglich-durch-gift-gestorben-a-842461.html ln.

Data: 2012-07-06 13:16:54
Autor: Observatore
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):

Pisalem o tym wczoraj o 11.09: "Spiegel"

Wasze doniesienia ze Spiegel, sa przeklamaniem. Zreszta nic dziwnego, ze je
cytujecie skoro dla was Herman Tusk, tez jest wlasciwym premierem dla Polski.

Prowadzicie ewiedentna antypolska dezinformacje na polskich grupach pod
roznymi ksywkami.

--

Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?