Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?

Data: 2012-07-05 20:30:24
Autor: Observatore
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?

chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo Securitate - Ceausescu:)

Data: 2012-07-05 13:47:03
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 22:30, " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /

Antenka

Data: 2012-07-05 20:56:16
Autor: Observatore
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Coooo? :- /

Noooooo...:)))

Data: 2012-07-05 14:03:27
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 22:56, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Coooo? :- /

Noooooo...:)))

Eeee tam...ciekawe co po mojej śmierci zaczną rozpowiadać ;-)

Antenka

Data: 2012-07-05 21:06:10
Autor: Observatore
wrote:
> Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa=B3(a):

> Noooooo...:)))

Eeee tam...ciekawe co po mojej =B6mierci zaczn=B1 rozpowiada=E6 ;-)

jak beda miec dowody (np. nagrania) ...to kto wie :))

Data: 2012-07-05 14:15:11
Autor: Antenka
Czy w tajemniczej śmierci Jasera Arafata widać cień ręki Putina? :-?
On 5 Lip, 23:06, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

> jak beda miec dowody (np. nagrania) ...to kto wie :)) <

Nagrania mają, bo w  Poznaniu za każdym rogiem jesteś szpiclowany :-E

Antenka

Data: 2012-07-05 22:48:37
Autor: Grzegorz Z.

wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /

Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-05 14:02:24
Autor: Antenka
On 5 Lip, 22:48, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
Antenka napisał:

> Coooo? :- /

Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

Nie :-(

Antenka

Data: 2012-07-06 02:48:43
Autor: Grzegorz Z.

wrote:
[...]

Nie ma problemu.... m*urwan zapewne zaprezentuje linki dowodzące że nie był
i że to wszystko wymysł *ydów.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-05 22:56:15
Autor: Trybun

wrote:
chorowal tez na Aids, bo lubil chlopakow. Jego igraszki z obsluga, nagralo
Securitate - Ceausescu:)

Coooo? :- /
Naprawdę nie wiedziałaś że był pederastą???

Oczernianie przez kundla równego Ryszardowi K. - Pacepy, który takie brednie zaczął propagować na zlecenie chłopaków z Langeley..

Data: 2012-07-05 21:02:54
Autor: Observatore
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
Oczernianie przez kundla równego Ryszardowi K. - Pacepy, który takie brednie zaczął propagować na zlecenie chłopaków z Langeley..

 to sa FAKTY. Nagranie Pacepa przekazal amerykanskim sluzbom. Arafat przeznaczyl milon dolarow za jego ujecie.

ps. zmieniliscie nick sowiecki trollu *jadrys*?