Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)

Data: 2010-12-22 17:55:23
Autor: Vituniu
Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)
Nurtuje mnie taka watpliwosc: Czy ta publikacja bedzie dostepna publicznie i czy pl.rec.foto(.cyfrowa) bedzie wymieniona w stopce?

Bo ze niezmiennie na mysl przychodzi mi cytat z Pratchetta o rybach projektujacych kombinezon do chodzenia po pustynii
to juz inna zupalnie para kaloszy... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-12-24 18:37:24
Autor: romek76
[...]

Tak, po pustyni nalezy chodzic w kaloszach,

Data: 2010-12-24 15:16:34
Autor: Vituniu
Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)
Tak, po pustyni nalezy chodzic w kaloszach,

IIRC takie, mniej-wiecej, byly wnioski ryb.

Wspomniales kiedys, ze starsz sie usystematyzowac
pewien zakres wiedzy. Nie zrozum mnie zle - zycze
Ci jak najlepiej. Niemniej jednak nie moge pozbyc
sie wrazenia, ze starsz sie to zrobic bez jej
(owej wiedzy) przyswojenia.

I tu wlasnie pojawia sie ciemna strona mojej natury,
kazaca mi interesowac sie efektem owej systematyzacji. ;)

Niniejszym zatem powtarzam pytanie: czy przewidujesz
upublicznienie wynikow swojej pracy?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-12-25 23:14:07
Autor: romek76
Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)
I tu wlasnie pojawia sie ciemna strona mojej natury,

kazaca mi interesowac sie efektem owej systematyzacji. ;)

Nie isteresuja mnie ciemne strony natur nieznajomych mi osob.

Data: 2010-12-25 14:50:16
Autor: Vituniu
Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)

Nie isteresuja mnie ciemne strony natur nieznajomych mi osob.

Czyli, ze jak juz grupowicze napisza za Ciebie te prace licencjacka
czy co tam, to sobie pojdziesz?

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Doooobra.... nie trolluje wiecej... ;)
I, serio juz, powodzenia.

Data: 2010-12-26 00:19:06
Autor: romek76
> [...]

> Nie isteresuja mnie ciemne strony natur nieznajomych mi osob.

Czyli, ze jak juz grupowicze napisza za Ciebie te prace licencjacka

Nikt za mnie nie pisze zadnej pracy licencjackiej.
Mam prawo zapytac o konkretne niuanse, czy dane, techniczne.

Dziekuje za zyczenie powodzenia, Wesolych Swiat:),

Czy w tej i formacji nie ma bledu?:)