Czy w tej partii jest ktoś normalny?

Data: 2009-04-19 09:13:51
Autor: antyanatinae
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Nelli Rokita w "Magazynie 24 godziny" odkrywa kolejne karty swej osobowości. - Jestem osobą, która mówi to, co myśli, albo nic nie mówi - deklaruje posłanka PiS. Namawia przy tym innych polityków, żeby postępowali tak samo.

http://www.tvn24.pl/-1,1596231,0,1,politycy-pija-wiecej-niz-dziennikarze,wiadomosc.html

Przemek

"Jednocześnie namawiała innych do założenia własnej rodziny. - Ja bym chciała, żeby ludzie się ze sobą wiązali, żeby mieli tę trójkę dzieci i państwo im w tym pomagało. Bo to jest to, czym oni się polsce odwdzięczają - mówiła Nelli Rokita (dotąd bezdzietna)."

Kurdupel zapewne też myśli podobnie.

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-19 08:29:30
Autor: Hans Kloss
antyanatinae <adres@email.pl> napisał(a):
"Jednocześnie namawiała innych do założenia własnej rodziny."

No faktycznie,dla platfusiarskich pedryli takie bzdury jak rodzina czy dzieci
to nienormalne. Normalny człowiek według nich to taki który gania z wibratorem
w jednej łapie i pistolecikiem na wodę w drugiej, ubrany w koszulkę "jestem
kaweckim"

Data: 2009-04-19 11:10:52
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsend9$h67$1inews.gazeta.pl...
[...]

PiSowskie slogany. A za co taką rodzinę wychować, za becikowe 1000 zł? Gdzie pochwalasz lecenie w chuja z pacjentami przez lekarzy, którzy zrobią badania kolonoskopii za 1000 zł w tydzień, albo za pól roku na kasę chorych?  Ech faryzeusze i talmudyści... Jak taka polska rodzina ma być zdrowa?

boukun

Data: 2009-04-19 09:20:39
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
PiSowskie slogany. A za co taką rodzinę wychować, za becikowe 1000 zł?

Pracować trzeba, pasożydzie pieprzony. A jak ci sie nie chce to zdychaj,
jednego menela mniej na bożym swiecie.

Jak taka polska rodzina ma być zdrowa?

Jeżeli jej głową jest komuch, leń, menel, złodziej, kryminalista i zasiłkowicz
to nie jest polska rodzina tylko sowiecka swołocz a takowa nie ma prawa być
zdrowa. Głowa polskiej rodziny pracuje, zarabia i zapewnia jej byt materialny.

Data: 2009-04-19 11:29:04
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseqd7$1db$1inews.gazeta.pl...

PiSowskie slogany. A za co taką rodzinę wychować, za becikowe 1000 zł?

Pracować trzeba, pasożydzie pieprzony. A jak ci sie nie chce to zdychaj,
jednego menela mniej na bożym swiecie.

Praca to była w PRLu pasożydzie pierdolony i talmudysto.
Zobaczymy, kto pierwszy zdechnie.

[...]

Jaka jest polska rodzina i w jakim stanie, mówią mie tylko ogólnoeuropejskie statystyki, ale i widać w każdym urzędzie, w każdej poradni i każdym miejscu publicznym. Polska rodzina dzięki włodarzom tego kraju, tudzież Kaczyńskim jest upodlona jak żadna inna w Europie  i chcąc nie chcąc, wiąrze jakoś koniec z końcem i po trupach zapewnia swoim podopiecznym byt materialny, bo nie ma wyboru.

boukun

Data: 2009-04-19 09:46:19
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Praca to była w PRLu pasożydzie pierdolony i talmudysto.

Za 20 dolców kałmuku? Za tyle to sobie sam pracuj, kanalio komuchoidalna.
Teraz jak sie człowiek postara to zarobi tysiac, dwa albo i piec w miesiac,
tylko trzeba zasuwać gnido a nie wyłudzać zasiłki.
Zobaczymy, kto pierwszy zdechnie.

Zatłuką cie w anclu deklem od kibla, inaczej być nie może ;))

Jaka jest polska rodzina i w jakim stanie, mówią mie tylko
ogólnoeuropejskie  statystyki,

.. dzieki którym wiadomo nie tylko że Polacy żyja o prawie 10 lat dłużej niż
za komuny oraz niewiele krócej niż Hiszpanie, Włosi czy Francuzi. Bo sa
znacznie lepiej odżywieni i zancznie lepiej leczeni niz za komuny, kanaliowaty
kłamco ;)

Data: 2009-04-19 12:00:08
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gserta$8d6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty ciulu zbolały, w PRlu nawet w najgrszym okresie nie było tak tragicznie jak dzisiaj. Dolary to były w USA, a w Polsce złotówki. Dzisiaj się możesz starać, a garb ci sam wyrośnie, za 1000 zł. to się zdycha na raty. Jakiee masz chamie w Polsce zasiłki ty socjalistyczny PiSdzielcu i łgarzu talmudystyczny?

Zobaczymy, kto pierwszy zdechnie.

Zatłuką cie w anclu deklem od kibla, inaczej być nie może ;))

Bo ja z pierwszej łapanki jestem badziwiaku? w 1986 roku miałem wyrok 1 rok więzienia w zawieszeniu na pięć lat, za pobicie milicjanta. Pojechałem na Zachód, nawet nawiązki 50 tys. złotych na ZBOWID i PCK nie płacąc.

[...]

Ty padalcu, żyją na śmietniku i na skupue złomu. Gdzieś był na youtubie wspaniały film, jak wyglądały okrągłe uśmiechnięte słowiańskie rysy twarzy, szczęśliwych ludzi, pięknie ubranych, niczym nie różniących się od zachodnich ludzi. Ci co się nie wieszają, dzieci nie oddają do okna życia lub w beczkac=h po soli nie konserwują, to spierdalają gdzie pieprz rośnie, byle nie w żydokomunie POPiSowskiej. A skąd to dziadu nadajesz, jak nie z USA?

boukun

Data: 2009-04-19 10:23:58
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Dzisiaj się możesz starać, a  garb ci sam wyrośnie, za 1000 zł. to się
zdycha na raty.

1000 złotych mendowszo? Jeżeli dorosły mężczyzna zarabia 1000 to znaczy ze ma
dwie lewe łapy i nic nie umie albo jest upośledzony.

w 1986 roku miałem wyrok 1 rok więzienia w zawieszeniu na pięć lat, za pobicie milicjanta.

To że jesteś mętem i kryminalistą jest powszechnie wiadome, nie musisz tego po
raz kolejny udowadniać ;)

Pojechałem na Zachód, nawet nawiązki 50 tys. złotych na ZBOWID i PCK nie płacąc.

Boś się pewnie śmieciu zgodził być ubeckim kapusiem- wtedy tylko takim dawali
paszporty i wypuszczali na zachód.
Ty padalcu, żyją na śmietniku i na skupue złomu.

Tylko takie odpadki jak ty ;). Ale tam jest ich miejsce i naturalne dla nich
środowisko, ktoś te odpadki i złom musi segregować. I po to dobry Pan Bóg w
swej nieskończonej mądrości stworzył boukunów ;)

A skąd to dziadu nadajesz, jak nie z USA?

Z polski kanalio, mam pare kilometrów do ciebie i jak mnie kiedyś wisielczy
humor najdzie to może podjadę do Świdnicy w odwiedziny ;)

Data: 2009-04-19 14:32:41
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseu3u$j01$1inews.gazeta.pl...

[...]

A gdzie ty chuju mieszkkasz, na księzycu?
Tu jest Polska właśnie, a raczej Judeopolonia Kaczystowska.

w 1986 roku miałem wyrok 1 rok
więzienia w zawieszeniu na pięć lat, za pobicie milicjanta.

To że jesteś mętem i kryminalistą jest powszechnie wiadome, nie musisz tego po
raz kolejny udowadniać ;)

Opozycjonistą, opozycjonistą baranie.

Pojechałem na
Zachód, nawet nawiązki 50 tys. złotych na ZBOWID i PCK nie płacąc.

Boś się pewnie śmieciu zgodził być ubeckim kapusiem- wtedy tylko takim dawali
paszporty i wypuszczali na zachód.

Błazen jesteś, wypuszczali kogo się da, także karanych, wystarczyło we wniosku zakreślić nie karany, nie toczy się żadne postępowanie karno-przygotowawcze i nikt nie sprawdzał.

[...]

Twój Bóg stworzył takiego padalca jak ty i śmiecia nad śmieciami, co wywyższa się ponad cały polski naród, zgnębiony przez władzę, której bronisz i jej uprzywilejowanego statusu społecznego.
Ktoś kto segreguje ludzi, ten jest sam najgorszym śmieciem i taka wychodzi z ciebie PiSowska menda antyludzka i antyspołeczna.

A skąd to dziadu nadajesz, jak nie z USA?

Z polski kanalio, mam pare kilometrów do ciebie i jak mnie kiedyś wisielczy
humor najdzie to może podjadę do Świdnicy w odwiedziny ;)

Dalej, dawaj, treningu nigdy dosyć. Potem się dziwić, że PIS leci na łeb na szyję z notowaniami, jak mu robią taką antykampanię ludzkie odpadki antyspołeczne. Nie wiesz sam ciulu, czego od życia chcesz i gdzie i za czym masz się opowiedzieć.

boukun

Data: 2009-04-19 09:33:12
Autor: mrdevilyn
On Apr 19, 2:32 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Błazen jesteś, wypuszczali kogo się da, także karanych,

Wmawiaj to takim którzy wtedy nie dostali odmowy wydania paszportu- bo
ja dostałem  86 własnie,  jeszcze sie gdzies pewnie w papierach  wala.
Dostałem trzy takie odmowy, pierwsza w 78,  "opozycjonisto" z esbe.

Dalej, dawaj, treningu nigdy dosyć.

Uppsss, trenujesz odporność na na ból i poniżenie?  Nooo, to jeszcze z
tobą nie jest tak najgorzej, masz jakis cel w zyciu, moze jeszcze
wyjdziesz na ludzi ;).

Data: 2009-04-19 12:27:23
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A tak z ciekawości - to ile dolarów kosztował wówczas bochenek chleba?

Idzikowski

Data: 2009-04-19 10:42:44
Autor: Hans Kloss
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
A tak z ciekawości - to ile dolarów kosztował wówczas bochenek chleba?

1 centa. Chłopi chlebem świnie karmili, bo był przez komuchów dotowany więc
się opłacało. To samo z mlekiem było, wiechusy kupowały mleko w sklepie i
sprzedawały w skupie zarabiając na tym, po prostu cyrk i burdel na kółkach ;).

Data: 2009-04-19 12:27:39
Autor: boukun
[...]

No przechodzisz talmudysto samego siebie z tym lepszym odżywianiem i lepszym leczeniem.

Ja dzisiaj co prawda zjadłem na śniadanie trzy kromki chleba z masłem, szynką, polędwicą i jakimś tam ziołowym serkiem i pomidorami na tym, ale smaku nie pamiętam mówiąc szczerze. Dzisiajsza modyfikowana genetycznie żywność i pędzone na antybiotykach świnie nigdy nie będą tak smakować jak zdrowa ekologiczna polska żywność z czasów mojego dzieciństwa, gdzie jadałem przepyszne, mięsiste, soczyste pomidory zrywane prosto z krzaka na swoich trzech działkach.

Jak jest tak dobrze w Polsce, to dlaczego jest tak źle palancie?

boukun

Data: 2009-04-19 10:38:27
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
No przechodzisz talmudysto samego siebie z tym lepszym odżywianiem i
lepszym  leczeniem.

To jaka jest przyczyna że Polacy żyją o 10 lat dłużej niz za śmiecia gierka
czy śmiecia jaruzela, JAKA według ciebie kutasino?

Jak jest tak dobrze w Polsce, to dlaczego jest tak źle

Żle to jest głównie śmieciom, kryminalistom, gnidom i ludzkim odpadkom. I
powiem ci tyle- IM MA BYĆ ŻLE, im i tak jest za dobrze, pasożydom pieprzonym ;) --

Data: 2009-04-19 14:40:31
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseuv3$mml$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gdzie pojebusie Polacy żyją dłużej, w twoim pustym łbie. Nawet w PRLu nie było takiej prymitywnej kampanii i propagandy. Moje dwie babcie umarły w latach '80 w wieku 89 lat, a tato zmarł w 2004 roku w wieku 72 lat. Wszyscy  moi znajomi umierają młodo, w wieku 42, szwagier na raka tyrzustki i nie pił  w wieku 46 lat, inni w wieku, 49, 52, a kumpela trzy lata temu zmarła w wieku 27 lat, dwa lata wcześniej jej siostra w wieku 31 lat. Idź zobacz opłakany stan polskich szpitali i służby zdrowia, komu ciemnotę chcesz wciskać. Jak jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle baranie?

Jak jest tak dobrze w Polsce, to dlaczego jest tak źle

Żle to jest głównie śmieciom, kryminalistom, gnidom i ludzkim odpadkom. I
powiem ci tyle- IM MA BYĆ ŻLE, im i tak jest za dobrze, pasożydom pieprzonym ;)

No, według PiSowskich śmieci, 90% polskiego narodu jest teraz śmieciami, a ja bym powiedział, że większość z nich, to mohery i rzeczywiście, odrobinę mogliby sobie pomóc, gdymy odcięli się od ciemnogrodu. Piękne świadectwo wystawiasz PiSowi, chełpiąc się tym, że jesteś jego zwolennikiem, mówiąc, że 90 % polskiego społeczeństwa to śmieci i ma być im źle!...

boukun

Data: 2009-04-19 09:48:52
Autor: mrdevilyn
On Apr 19, 2:40 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Gdzie pojebusie Polacy żyją dłużej,

W Polsce zyją dłużej padlino. Sprawdź sobie w statystykach
europejskich na które tak się chetnie jeszcze niedawno powoływałes.

. Wszyscy  moi znajomi umierają młodo,

Takich masz znajomych, a menele jak wiadomo dlugo nie zyją ;).
Zaniżacie statystyki padalce i gdyby nie to ze sortujecie smieci,
zbieracie złom i puste butelki to bym optował za załadowaniem was
wszystkich w bydlęce wagony i odeslanie z powrotem do waszej ojczyzny-
na wschód

Jak jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle

Źle jest menelstwu hołocie, swołoczy, boukunom i trzodzie chlewnej. I
bardzo dobrze, im ma być żle, normalni Polacy powoli, zbyt powoli ale
jednak radzą sobie i żyją coraz lepiej.

No, według PiSowskich śmieci, 90% polskiego narodu jest teraz śmieciami,

Boukuny w Polsce to margines, 5 może 10 % nie więcej a juz na pewno
nie jakies 90%.  I nie sa Polakami, to mieszanka zydów kałmuków i
kacapów.  90% to ich jest w kacaplandzie, tam sie powinienes przeniesc
jak ci miedzy Polakami źle ;)

PiSowi, chełpiąc się tym, że jesteś jego zwolennikiem,

Ja nie jestem zwolennikiem pisu, palantuniu ;)

Data: 2009-04-19 11:38:47
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsereg$m6l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jaka jest polska rodzina i w jakim stanie, mówią mie tylko ogólnoeuropejskie statystyki, ale i widać w każdym urzędzie, w każdej poradni i każdym miejscu publicznym. Polska rodzina dzięki włodarzom tego kraju, tudzież Kaczyńskim jest upodlona jak żadna inna w Europie  i chcąc nie chcąc, wiąże jakoś koniec z końcem i po trupach zapewnia swoim podopiecznym byt materialny, bo nie ma wyboru.

boukun

Już poprawione.

boukun

Data: 2009-04-19 11:30:47
Autor: Panslavista
[...]

Tak powinno być, ale coraz częściej jest to trudne, a czasem niemożliwe.

Data: 2009-04-19 09:38:21
Autor: Hans Kloss
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Tak powinno być, ale coraz częściej jest to trudne, a czasem niemożliwe.

Niemożliwe nie jest nigdy, trudne było zawsze. Pracy jest naokoło dosyć,
trzeba tylko ruszyć dupę i się rozejrzeć.

Data: 2009-04-19 11:43:14
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsered$6gk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idź zbieraj ludzki śmieciu liście na drzewach.

boukun

Data: 2009-04-19 09:59:07
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Idź zbieraj ludzki śmieciu liście na drzewach.

Nie muszę gnoju, wystraczy że rzuce stówaka jednemu czy drugiemu boukunowi to
jęzorem te liście wyliże, takie u nas menelstwo pazerne na gotówkę ;)

Data: 2009-04-19 14:41:29
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseslb$c79$1inews.gazeta.pl...

Idź zbieraj ludzki śmieciu liście na drzewach.

Nie muszę gnoju, wystraczy że rzuce stówaka jednemu czy drugiemu boukunowi to
jęzorem te liście wyliże, takie u nas menelstwo pazerne na gotówkę ;)

Jutro PiS będzie miało 5% poparcia, he, he, he.

boukun

Data: 2009-04-19 12:01:33
Autor: Panslavista
> [...]

Niemożliwe nie jest nigdy, trudne było zawsze. Pracy jest naokoło dosyć,
trzeba tylko ruszyć dupę i się rozejrzeć.

Widzę, że nadal pracujesz w mediach.

Data: 2009-04-19 10:32:40
Autor: Hans Kloss
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Widzę, że nadal pracujesz w mediach.

Nigdy nie pracowałem. Ale choćby dzis jadąc ulicą Kazika "wielkiego" we
Wrocławiu widziałem ogromna płachtę z ogłoszeniem że zatrudnią programistów.
Umiesz programować? Masz prace od zaraz, a o ile wiem to nawet nienadzwyczajny
programista jest w stanie zarobić kilka tysięcy miesięcznie. I nie trzeba w
tym celu do Wrocławia sie przenosić bo programować można równie dobrze u
siebie w domu w Suwałkach albo w Pcimiu

Data: 2009-04-19 14:43:31
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseuk8$l4d$1inews.gazeta.pl...
[...]

No popatrz błaźnie, jaki ten rynek w Polsce wspaniale urządzony, mamy w Polsce 100% programistów w społeczeństwie i każdy ma zapewnioną dobrze płatną pracę. Żyć nie umierać, buraku.

boukun

Data: 2009-04-19 10:00:26
Autor: mrdevilyn
On Apr 19, 2:43 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 mamy w Polsce 100% programistów w społeczeństwie

A jest jakis zakaz nauczyc się programowania tępy ciulu? Jak za głupi
do tego jestes to  pełno innej pracy wokół. Tylko trzeba coś umiec i
dupe ruszyc a nie gnić całymi dniami przed tiwi  waląc konia i
ogladając pornuchy

i każdy ma zapewnioną dobrze płatną pracę.

Zapewnione to ty masz jedynie miejsce w ancu, o reszte musisz sie sam
starac tak jak my wszyscy  leniwy gnoju. Chcesz miec zapewnione cos
jeszcze to won do kacaplandii do swoich, tam ci zapewnią ze 60tki nie
dozyjesz

Data: 2009-04-19 11:42:13
Autor: mrdevilyn
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Czarno widze przed tobą bekon z takim nastawieniem do życia, nie miną
cię  pasiaki i codzienne rżnięcie we wszystkie możliwe otwory.
W anclu z menelstwem się podobno nie cackaja, zostaniesz cwelem jak
amen w pacierzu ;)))

Data: 2009-04-19 09:27:31
Autor: Panslavista
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

chciała, żeby ludzie się ze sobą wiązali, żeby mieli tę trójkę dzieci i
państwo im w tym pomagało. Bo to jest to, czym oni się polsce
odwdzięczają -
mówiła Nelli Rokita (dotąd bezdzietna)."

Nie podejmuję się jej zapładniania, żeby mi przy dziecku mówiła po
niemiecku...

Data: 2009-04-19 09:32:27
Autor: antyanatinae
Czy w tej partii jest ktoś normalny?

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie podejmuję się jej zapładniania, żeby mi przy dziecku mówiła po
niemiecku...

Jasne, jeszcze by ci to dziecko ukradli i znowu wypisywałbyś pierdoły.

P.

P.S.

W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!

Data: 2009-04-19 09:41:41
Autor: Panslavista

> [...]

P.

P.S.

W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!

GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Data: 2009-04-19 09:46:24
Autor: antyanatinae
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Tylko, he, he, he! Na to nie pomaga ND, RM, ani Trwam.

P.

Data: 2009-04-19 10:13:22
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Tylko, he, he, he! Na to nie pomaga ND, RM, ani Trwam.

Potrzbna baba do kręcenia torby...

Data: 2009-04-19 10:17:21
Autor: boukun

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gsek2c$3gv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ivees Montand (prawdziwe nazwisko to Ivo Livi) w słusznym wieku 68 lat został po raz pierwszy ojcem.

boukun

Data: 2009-04-19 10:19:52
Autor: Panslavista

> [...]
>
> W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!
> -- Ivees Montand (prawdziwe nazwisko to Ivo Livi) w słusznym wieku 68 lat

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.
Bo fachowiec to nawet po palcu...

Data: 2009-04-19 10:26:26
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsencd$goq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
raz pierwszy ojcem.

boukun

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

Nie zapomnij, że Montand 3 lata po urodzeniu jego pierwszego diecka zmarł na zawał. Chcesz umrzeć na dupie?

boukun

Data: 2009-04-19 10:30:06
Autor: Panslavista

> [...]
> Bo fachowiec to nawet po palcu...

Nie zapomnij, że Montand 3 lata po urodzeniu jego pierwszego diecka zmarł

A czy to nie wszystko jedno gdzie? A gdyby to jeszcze w szaleńczym
orgaźmie...
Nie jesteś artysta w seksie, a zaledwie wyrobnikiem na niwie...

Data: 2009-04-19 10:28:20
Autor: Panslavista
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

He..he, zgroza na Cyca - Popowa, bo to takie "kościelne" nazwisko. Podobnie
Julio Iglesias (iglesia - kościół) - ponad 2000 zaliczonych kobiet, a syna
splodził bez słuchu...

Data: 2009-04-19 10:30:32
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsenen$cro$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

Nie przyrównuj się do tego małego Żyda.

boukun

Data: 2009-04-19 10:32:14
Autor: Panslavista

> [...]

Podobnie
> Julio Iglesias (iglesia - kościół) - ponad 2000 zaliczonych kobiet, a

W sprawach seksu wszyscy są tylko albo dobrzy w robocie albo źli...

Czy w tej partii jest ktoś normalny?