Czy w tej partii jest ktoś normalny?

Data: 2009-04-19 09:27:31
Autor: Panslavista
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości
news:gseivh$sf8$1inews.gazeta.pl...

chciała, żeby ludzie się ze sobą wiązali, żeby mieli tę trójkę dzieci i
państwo im w tym pomagało. Bo to jest to, czym oni się polsce
odwdzięczają -
mówiła Nelli Rokita (dotąd bezdzietna)."

Nie podejmuję się jej zapładniania, żeby mi przy dziecku mówiła po
niemiecku...

Data: 2009-04-19 09:32:27
Autor: antyanatinae
Czy w tej partii jest ktoś normalny?

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie podejmuję się jej zapładniania, żeby mi przy dziecku mówiła po
niemiecku...

Jasne, jeszcze by ci to dziecko ukradli i znowu wypisywałbyś pierdoły.

P.

P.S.

W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!
 -- "Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-19 09:41:41
Autor: Panslavista

> [...]

P.

P.S.

W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!

GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Data: 2009-04-19 09:46:24
Autor: antyanatinae
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Tylko, he, he, he! Na to nie pomaga ND, RM, ani Trwam.

P.

Data: 2009-04-19 10:13:22
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> GWno prawda! Jeszcze mi wolno!  :-)))))))))))))))

Tylko, he, he, he! Na to nie pomaga ND, RM, ani Trwam.

Potrzbna baba do kręcenia torby...

Data: 2009-04-19 10:17:21
Autor: boukun

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gsek2c$3gv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ivees Montand (prawdziwe nazwisko to Ivo Livi) w słusznym wieku 68 lat został po raz pierwszy ojcem.

boukun

Data: 2009-04-19 10:19:52
Autor: Panslavista

> [...]
>
> W twoim wieku o zapłodnieniu mozesz pomarzyc!
> -- Ivees Montand (prawdziwe nazwisko to Ivo Livi) w słusznym wieku 68 lat

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.
Bo fachowiec to nawet po palcu...

Data: 2009-04-19 10:26:26
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsencd$goq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
raz pierwszy ojcem.

boukun

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

Nie zapomnij, że Montand 3 lata po urodzeniu jego pierwszego diecka zmarł na zawał. Chcesz umrzeć na dupie?

boukun

Data: 2009-04-19 10:30:06
Autor: Panslavista

> [...]
> Bo fachowiec to nawet po palcu...

Nie zapomnij, że Montand 3 lata po urodzeniu jego pierwszego diecka zmarł

A czy to nie wszystko jedno gdzie? A gdyby to jeszcze w szaleńczym
orgaźmie...
Nie jesteś artysta w seksie, a zaledwie wyrobnikiem na niwie...

Data: 2009-04-19 10:28:20
Autor: Panslavista
Czy w tej partii jest ktoś normalny?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

He..he, zgroza na Cyca - Popowa, bo to takie "kościelne" nazwisko. Podobnie
Julio Iglesias (iglesia - kościół) - ponad 2000 zaliczonych kobiet, a syna
splodził bez słuchu...

Data: 2009-04-19 10:30:32
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsenen$cro$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

A Karolek Chaplin w wieku lat 80 ożenił się z 20... I miał swoje dzieci.

Nie przyrównuj się do tego małego Żyda.

boukun

Data: 2009-04-19 10:32:14
Autor: Panslavista

> [...]

Podobnie
> Julio Iglesias (iglesia - kościół) - ponad 2000 zaliczonych kobiet, a

W sprawach seksu wszyscy są tylko albo dobrzy w robocie albo źli...

Czy w tej partii jest ktoś normalny?