Czy w trakcie referendum akcesji do UE frekwencje podawano W TRAKCIE referendum? [Referendum Warszawskie]

Data: 2013-10-13 10:07:59
Autor: A. Filip
Czy w trakcie referendum akcesji do UE frekwencje podawano W TRAKCIE referendum? [Referendum Warszawskie]
AFAIR *WTEDY* frekwencje podawano _w trakcie_ referendum.
Wiec mi "utajnienie" frekwencji w referendum Warszawskim w trakcie jego
trwania kojarzy się z podwójnymi standardami.

--
A. Filip
Kochajmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi.

Data: 2013-10-13 10:54:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8i5a4sxv8fdad0.huge.strangled.net...
AFAIR *WTEDY* frekwencje podawano _w trakcie_ referendum.
Wiec mi "utajnienie" frekwencji w referendum Warszawskim w trakcie jego
trwania kojarzy się z podwójnymi standardami.

A niektórym, widok księdza kojarzy się z pedofilem.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Czy w trakcie referendum akcesji do UE frekwencje podawano W TRAKCIE referendum? [Referendum Warszawskie]