Czy warto Virgin Mobile?

Data: 2012-10-22 17:08:17
Autor: Ignacy
Czy warto Virgin Mobile?
Mam telefon w Play na abonament. Gdy skończy się abonament, postanowiłem że wezmę prepaid. Nie chcę Play Fresh bo zraziłem się do tej firmy, że gdy raz weźmie klienta nie da wypuścić go z rąk.
Myślałem na MBank Mobile, jednak teraz pojawiło się Virgin Mobile, które jest tańsze. Z drugiej strony Virgin bazuje na sieci Play i Orange, podczas gdy zasięg jest największy w Plusie.

Data: 2012-10-22 17:37:01
Autor: Pawel G.
Czy warto Virgin Mobile?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-10-22 17:08:
> Myślałem na MBank Mobile...
Mbank mobile mówisz? Pytanie jak długo to poistnieje jeszcze. Ostatnio jakby tej sieci nikt nie obsługuje od strony technicznej, a w BOKu odpowiadają już tylko z automatu (jeżeli to nie jest automat).

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=62524
cyt.
Też mi to przeszło przez myśl że może chcą zniechęcić klientów do sieci i zmobilizować do zmiany sieci. mBank mobile raczej nie będzie kończyć w taki sposób jak mova i freem, bo to stworzyłoby negatywny wizerunek samego banku, w którym większość klientów mobile ma konto. Więc mogą mieć taką właśnie taktykę by stopniowo zniechęcać klientów do mobile by sami, bez przymusu zmienili operatora. Ale chyba jeszcze zbyt wcześnie by prorokować o zakończeniu działalności mBank mobile. Do nowego roku już nie tak długo, to się przekonamy czy zostanie przedłużona promocyjna taryfa starter płaski czy nie. Jeśli nie to trzeba uciekać z sieci. A jeśli tak to będzie oznaczać że jeszcze nie zwijają interesu, a te błędy to może rzeczywiście jakaś pechowa seria awarii. Choć zastanawia podejście konsultantów z BOK, którzy tylko rozkładają ręce i mówią że nie mogą nic z tym zrobić.

Paweł

Data: 2012-10-22 16:43:51
Autor: Waldek Godel
Czy warto Virgin Mobile?
Dnia Mon, 22 Oct 2012 17:37:01 +0200, Pawel G. napisał(a):

taki sposób jak mova i freem, bo to stworzyłoby negatywny wizerunek samego banku, w którym większość klientów mobile ma konto. Więc mogą

Po czym wnosisz, drogi Watsonie?
Zwłaszcza pamiętając, że jak do tej pory, żadne agendy BRE Banku nie miały
żadnego problemu z działaniami, które negatywnie wpływają na wizerunek

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-22 18:25:25
Autor: Pawel G.
Czy warto Virgin Mobile?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
z dnia: 2012-10-22 17:43:

> Po czym wnosisz, drogi Watsonie?
To nie do mnie, ja tylko zacytowałem. :]

Paweł

Data: 2012-10-22 18:17:05
Autor: J.F
Czy warto Virgin Mobile?
Użytkownik "Pawel G."  napisał w wiadomości grup
[...]

Wystarczyloby nie przedluzyc promocji 19gr, stawka 29 na pewno by wielu szybko zniechecila.

Bo stopniowo sie nie oplaca, bo koszta stale sa, a odchodzic moga dluuugo.
Patrzac na obnizki MTR ... na tym moze zysku nie ma, ale moze i doplacac nie trzeba.

[...]

Ale to juz bylo i w poprzednim roku i jakos przedluzyli.

J.

Data: 2012-10-22 21:24:20
Autor: atos6t
Czy .. dlaczego ?

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości
 Nie chcę Play Fresh bo zraziłem się do tej firmy, Ĺźe gdy raz weĹşmie
klienta nie da wypuścić go z rąk.

Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.
Mogę odejść w każdej chwili.
Dlaczego nie możesz od nich odejść ??

Data: 2012-10-23 00:37:47
Autor: tl6402
Czy .. dlaczego ?
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 21:24:20 UTC+2 użytkownik atos6t napisał:
> [...]

> klienta nie da wypuścić go z rąk.

Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.

Ja też mam i mnie jednak trzymają. Jak policzyłem koszt minuty od poczatku roku to wyszło mi 6 gr. No i jak mam przejść do Dziewicy ? Jednak trzymają ...

Data: 2012-10-23 06:59:01
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "atos6t" <niema@onet.pl> napisał w wiadomości news:k646h3$rl1$1node2.news.atman.pl...
Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.
Mogę odejść w każdej chwili.
Dlaczego nie możesz od nich odejść ??

Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami. Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.

Data: 2012-10-23 05:47:15
Autor: W
Czy .. dlaczego ?
Ignacy wystukał, co następuje:

[...]

                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.
               ^^^^^^^^^
Przecież sam chciałeś, więc w czym problem? Jakbyś podpisał w innej sieci to też byś narzekał, że sieć X Cię trzyma? ;)

A prepaid w żadnej sieci Cię trzymał nie będzie, więc uprzedzenia chyba lepiej zostawić na boku i popatrzeć obiektywnie na ofertę/zasięg (i tutaj, jeżeli się głównie dzwoni do różnych sieci i ceni prostotę to VM może być dobrym wyborem).

PS. Powtarzanie jak mantre "plus ma najwiekszy zasieg" jest już nudne...

Data: 2012-10-23 07:27:28
Autor: Michal Tyrala
Czy .. dlaczego ?
On Tue, 23 Oct 2012 05:47:15 +0000 (UTC), W wrote:
 PS. Powtarzanie jak mantre "plus ma najwiekszy zasieg" jest już nudne...

Tylko jak się troche buja po kraju, to niestety tak to wyglada...
Mam prywatny numer u Playa (wiec w zasiegu 3 sieci), sluzbowy t-mobile. Wiec
jakis przeglad sytuacji na miejscu mam.
Zeby bylo zabawniej, to w 2012r na wielu szlakach kolejowych jest w ogole
glucho (ale to ma tez swoje plusy)...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-23 07:03:24
Autor: ALEX
Czy .. dlaczego ?
W dniu wtorek, 23 października 2012 06:58:54 UTC+2 użytkownik Ignacy napisał:
> [...]

Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami. Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.

Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z Freshem?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-10-23 18:52:01
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "ALEX" <alex_jp@o2.pl> napisał w wiadomości news:7d6abac3-7300-44bc-8b86-4ec714f441d2googlegroups.com...
Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z Freshem?

Nie chcę im dawać pieniędzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

Data: 2012-10-23 10:19:02
Autor: ALEX
Czy .. dlaczego ?

?

Data: 2012-10-23 19:46:28
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "ALEX" <alex_jp@o2.pl> napisał w wiadomości news:f860a810-9e0a-4de7-bd87-9a11cad462d8googlegroups.com...
Nie chcę im dawać pieniędzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

?

Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i drożej do innej sieci, natomiast z innej do Play drożej niż z innej do innej.

Data: 2012-10-23 19:52:23
Autor: ALEX Alpha MR
Czy .. dlaczego ?
Dnia Tue, 23 Oct 2012 19:46:28 +-0200, Ignacy napisa+AUI-(a):

Nie chc+ARk- im dawa+AQc- pieni+ARk-dzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

?

Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i dro+AXw-ej do innej sieci,

Ale ja pytam o ten przymus bycia w prepaid, bo nijak tego nie kumam.

natomiast z innej do Play dro+AXw-ej ni+AXw- z innej do innej.

A to ju+AXw- "zas+AUI-uga" W3.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-,
zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2012-10-23 21:30:35
Autor: JoteR
Czy .. dlaczego ?
"Ignacy" napisał:

[...]

Masz absolutną rację, ta sieć nie jest dla ciebie.
Jesteś idealnym "targetem" sieci Orange.

JoteR

Data: 2012-10-24 05:41:28
Autor: atos6t
Czy .. dlaczego ?

Play stosuje praktyki monopolistyczne.

Nie masz pojęcia co to znaczy "praktyki monopolistyczne".
Podaj przyklad w Playu.

Czy warto Virgin Mobile?