Czy warto Virgin Mobile?

Data: 2012-10-22 17:37:01
Autor: Pawel G.
Czy warto Virgin Mobile?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-10-22 17:08:
> Myślałem na MBank Mobile...
Mbank mobile mówisz? Pytanie jak długo to poistnieje jeszcze. Ostatnio jakby tej sieci nikt nie obsługuje od strony technicznej, a w BOKu odpowiadają już tylko z automatu (jeżeli to nie jest automat).

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=62524
cyt.
Też mi to przeszło przez myśl że może chcą zniechęcić klientów do sieci i zmobilizować do zmiany sieci. mBank mobile raczej nie będzie kończyć w taki sposób jak mova i freem, bo to stworzyłoby negatywny wizerunek samego banku, w którym większość klientów mobile ma konto. Więc mogą mieć taką właśnie taktykę by stopniowo zniechęcać klientów do mobile by sami, bez przymusu zmienili operatora. Ale chyba jeszcze zbyt wcześnie by prorokować o zakończeniu działalności mBank mobile. Do nowego roku już nie tak długo, to się przekonamy czy zostanie przedłużona promocyjna taryfa starter płaski czy nie. Jeśli nie to trzeba uciekać z sieci. A jeśli tak to będzie oznaczać że jeszcze nie zwijają interesu, a te błędy to może rzeczywiście jakaś pechowa seria awarii. Choć zastanawia podejście konsultantów z BOK, którzy tylko rozkładają ręce i mówią że nie mogą nic z tym zrobić.

Paweł

Data: 2012-10-22 16:43:51
Autor: Waldek Godel
Czy warto Virgin Mobile?
Dnia Mon, 22 Oct 2012 17:37:01 +0200, Pawel G. napisał(a):

taki sposób jak mova i freem, bo to stworzyłoby negatywny wizerunek samego banku, w którym większość klientów mobile ma konto. Więc mogą

Po czym wnosisz, drogi Watsonie?
Zwłaszcza pamiętając, że jak do tej pory, żadne agendy BRE Banku nie miały
żadnego problemu z działaniami, które negatywnie wpływają na wizerunek

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-22 18:25:25
Autor: Pawel G.
Czy warto Virgin Mobile?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
z dnia: 2012-10-22 17:43:

> Po czym wnosisz, drogi Watsonie?
To nie do mnie, ja tylko zacytowałem. :]

Paweł

Data: 2012-10-22 18:17:05
Autor: J.F
Czy warto Virgin Mobile?
Użytkownik "Pawel G."  napisał w wiadomości grup
[...]

Wystarczyloby nie przedluzyc promocji 19gr, stawka 29 na pewno by wielu szybko zniechecila.

Bo stopniowo sie nie oplaca, bo koszta stale sa, a odchodzic moga dluuugo.
Patrzac na obnizki MTR ... na tym moze zysku nie ma, ale moze i doplacac nie trzeba.

[...]

Ale to juz bylo i w poprzednim roku i jakos przedluzyli.

J.

Czy warto Virgin Mobile?