Czy warto brać takie moto ?

Data: 2009-05-30 00:07:11
Autor: Alti
Czy warto brać takie moto ?

Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości news:gvplgc$bid$1atlantis.news.neostrada.pl...
Motocykl nowy w sensie że nieużywany. U dealera w salonie. Bez przebiegu itd, nówka sztuka, ale.....
rok produkcji 2005
za to cena 14 500 PLN
Moto ma normalną dwuletnią gwarancję i wszystkie sprawy jak w przypadku zakupu całkiem nowej nówki.
Wprawdzie moto nie w moim stylu (ścigacz a właściwie mutacja nakeda, czyli naked z owiewką) ale cena zachęca.
Nie myślę tu o żadnej dalszej odprzedaży. Moto na 4-5 lat minimum. Pojeździć w weekendy, skoczyć tu i tam w mieście i okolicy. Rozrywka. Żadnego życia w siodle i tras 600 km w jeden dzień....
Brać czy nie brać? Jak myślicie ?

A może napiszesz co to za moto i ile kosztuuje w stndardzie? Nie wiem, może sobie nie zdajesz sprawy ale są nakedy za 5000pln i za 50000pln i tylko na podstawie znasjomości ceny modelu z obecnego rocznika mozna coś więcej powiedzieć na temat tego czy 14500 za nową maszynę z 2005 roku to okazja czy nie bardzo....

Wojtek

Czy warto brać takie moto ?