Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?

Data: 2011-10-20 20:34:41
Autor: mietek
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
mBank zaproponował mi tak± kartę, chyba skorzystam bo oprocentowanie 13 jest
dla mnie atrakcyjne.
Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
kosztuje.
Co ciekawe przy symulacji RSSO dla tej karty wynosi 20,1%, w opisie przy
gwiazdce RSSO jest napisane
że nie obejmuje ona ani ubezpieczenia, ani opłaty za wydanie karty. Gdzie
jest więc haczyk i sk±d robi
się z 13% ponad 20%?
Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?
Mój dochód jest minimalnie niższy niż wymagany dla tej karty, ale i tak mi
j± zaproponowali w ofercie dla Ciebie.
Pytanie jeszcze czy będ± ż±dali przynoszenia w zębach wszystkich ¶wistków z
pracy o dochodach czy tak jak
przy poprzedniej karcie obyło się bez tego typu rzeczy?

Data: 2011-10-20 14:03:43
Autor: witek
On 10/20/2011 1:34 PM, mietek wrote:
mBank zaproponował mi tak± kartę,

t±?
http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/visa-platinum/#tabs=2

za 390 zl rocznie?
chyba na głowę upadłe¶. po co ci to?

  chyba skorzystam bo oprocentowanie 13
jest
dla mnie atrakcyjne.

wez jakikolwiek kredyt. pewnie dostaniesz na lepszy procent, a karty poszukaj darmowej.

Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
kosztuje.

0.25% albo 0.35%  salda karty.  sami nie wiedz± ile,  bo raz napisali tak, a raz tak.
nie warto.
jak masz zej¶ć, to lepiej sobie polisę na życie wykup.

[...]

nie zagl±dałem do symulatora, ale sprawdz, czy nie zaznaczyłe¶ czego¶ co jest płatne, albo wczytaj się jak te 13% jest naliczane. Pewnie dziennie i sie kumuluje, co znacznie podbija oprocentowanie.

Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

to wiedz± tylko w banku.

Mój dochód jest minimalnie niższy niż wymagany dla tej karty, ale i tak mi
j± zaproponowali w ofercie dla Ciebie.

pewnie,  kazdy nadaje sie do oskubania.
A limit juz ci powiedzieli ile dostaniesz?  100 zł?

Data: 2011-10-20 21:38:38
Autor: neoniusz
W dniu 20.10.2011 21:03, witek pisze:
mBank zaproponował mi tak± kartę,

t±?
http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/visa-platinum/#tabs=2

za 390 zl rocznie?
chyba na głowę upadłe¶. po co ci to?

"zwraca" sie po miesiacu "uzywania" ;)

Data: 2011-10-20 21:44:24
Autor: mietek
[...]

za pierwsze wydanie 0 zl, a pozniej jak mowi neonicusz pewnie BC pozwoli odzyskac pare zl za oplate roczna o ile nie wyrobie limitu za karte bez oplat

Data: 2011-10-20 18:46:12
Autor:
mietek <mieciu_68@polik.biz.pl> napisał(a):
Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

Może.

Pytanie jeszcze czy będ± ż±dali przynoszenia w zębach wszystkich ¶wistków z
pracy o dochodach czy tak jak
przy poprzedniej karcie obyło się bez tego typu rzeczy?

To zależy czy trafisz na tryb automatyczny czy z analitykiem.

Data: 2011-10-20 20:50:37
Autor: neoniusz
W dniu 20.10.2011 20:34, mietek pisze:
Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
kosztuje.

Czy warto to musisz sobie sam odpowiedziec.

Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania karty?

Bardzo w±tpliwe.

Pytanie jeszcze czy będ± ż±dali przynoszenia w zębach wszystkich ¶wistków z

Ode mnie nic nie zadali, wydali na podstawie obrotu.
Jestem jednak zawiedziony ta karta. Uzywam jej normalnie a po 8 miesiacach zaczyna sie rozlacic folia i wyglada bardzo brzydko.

Data: 2011-10-20 18:59:23
Autor: Olgierd
On Thu, 20 Oct 2011 20:50:37 +0200, neoniusz wrote:

Czy rezygnacja z tego ubezpieczenia może spowodować odmowę wydania
karty?

Bardzo wÄ…tpliwe.

Nie jest obowiązkowa, nie jest nawet sugerowana. Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakieś OC za 6,90 zł miesięcznie, bo obejmuje rower i pieska, i chociaż piesek już raczej nie rozrabia, to ostatnio ze 2 razy zdarzyli mi się piesi wchodzący wprost pod rower -- ćwierć sekundy i byłoby bum!
Ale czy warto to brać, jeszcze nie wiem -- bo nie musiałem korzystać :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2011-10-21 09:03:30
Autor: Jarek Andrzejewski
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
On Thu, 20 Oct 2011 18:59:23 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakie¶ OC za 6,90 zł miesięcznie, bo

jako dodatek do KK?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-21 07:06:28
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 21 Oct 2011 09:03:30 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakieś OC za 6,90 zł miesięcznie, bo

jako dodatek do KK?

Tak, to jest funkcja karty kredytowej, opłata jest pobierana co miesiąc z karty. Zabawne, że nie mam nawet do tego żadnej polisy (nie przysłali niczego podobnego jak w przypadku OC na auto).

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-10-23 23:57:00
Autor: darnok
On 2011-10-21 09:06, Olgierd wrote:
Dnia Fri, 21 Oct 2011 09:03:30 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Ja natomiast kupiłem sobie niedawno jakie¶ OC za 6,90 zł miesięcznie, bo

jako dodatek do KK?

Tak, to jest funkcja karty kredytowej, opłata jest pobierana co miesi±c z
karty.
Zabawne, że nie mam nawet do tego żadnej polisy (nie przysłali niczego
podobnego jak w przypadku OC na auto).

To teraz uswiadom sobie jak przeplacasz, bo ja za ubezpieczenie bezpieczny rowerzysta w PZU place ok 30zl na rok.
Jest w tym OC i NNW.
I mam polise i pelne OWU tego co kupilem.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-10-24 00:25:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-23 23:57, darnok pisze:

To teraz uswiadom sobie jak przeplacasz, bo ja za ubezpieczenie
bezpieczny rowerzysta w PZU place ok 30zl na rok.
Jest w tym OC i NNW.
I mam polise i pelne OWU tego co kupilem.

I jak moje dziecko wybije szybę, to to OC rowerzysty za mnie zapłaci?

--
Liwiusz

Data: 2011-10-24 07:44:41
Autor: Olgierd
On Sun, 23 Oct 2011 23:57:00 +0200, darnok wrote:

[...]

Mam tam nie tylko rower, ale i psa, szkody wyrządzone przez chałupę i jeszcze parę rzeczy. Więc może nie aż tak przepłacam :) --
Olgierd

Data: 2011-10-20 22:06:37
Autor: Krzysztof Halasa
"mietek" <mieciu_68@polik.biz.pl> writes:

Co ciekawe przy symulacji RSSO dla tej karty wynosi 20,1%, w opisie przy
gwiazdce RSSO jest napisane
że nie obejmuje ona ani ubezpieczenia, ani opłaty za wydanie karty. Gdzie
jest więc haczyk i skąd robi
siÄ™ z 13% ponad 20%?

Moze oplata za karte?

MĂłj dochĂłd jest minimalnie niĹĽszy niĹĽ wymagany dla tej karty, ale i tak mi
jÄ… zaproponowali w ofercie dla Ciebie.

Rozumiem ze chcesz sie mocno zadluzyc (w porownaniu do dochodow). Do
innych zastosowan to chyba bez sensu w takim ukladzie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-20 22:28:46
Autor: mietek
[...]

no wlasnie w ospie symulacji i RSSO jest wymienione ze nie uwzgledia oplaty za karte

[...]

nie chce sie zadluzac, chce miec komfort mozliwosci zadluzenia sie na krotki okres w razie potrzeby

Data: 2011-10-21 20:28:02
Autor: Krzysztof Halasa
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
"mietek" <mieciu_68@polik.biz.pl> writes:

no wlasnie w ospie symulacji i RSSO jest wymienione ze nie uwzgledia
oplaty za karte

Myslalem ze tylko za wydanie, nie za uzywanie. W takim razie - nie wiem.

nie chce sie zadluzac, chce miec komfort mozliwosci zadluzenia sie na
krotki okres w razie potrzeby

Za 390 zl rocznie? Dosc drogi ten komfort, zwlaszcza w zestawieniu
z dochodami < 5 kzl. Ale nic to.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-21 20:46:30
Autor: Simple Man
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VI SA Platinum w mBank'u?
Za 390 zl rocznie? Dosc drogi ten komfort, zwlaszcza w zestawieniu
z dochodami<  5 kzl. Ale nic to.

Ja mam limit na tej karcie 100 tyĹ› PLN i dziÄ™ki Bluecash zarabiam na tej karcie ok. 300-400 PLN miesiÄ™cznie. KartÄ™  (z takim limitem) mam od pół roku. Jak sÄ…dzisz (jeĹ›li warunki karty pozostanÄ… takie same), opĹ‚aca mi siÄ™ zapĹ‚acić to 390 PLN rocznie czy nie ?

Data: 2011-10-23 20:12:37
Autor: Krzysztof Halasa
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Simple Man <fake@vp.pl> writes:

Ja mam limit na tej karcie 100 tyś PLN i dzięki Bluecash zarabiam na
tej karcie ok. 300-400 PLN miesiÄ™cznie. KartÄ™  (z takim limitem) mam
od pół roku. Jak sądzisz (jeśli warunki karty pozostaną takie same),
opłaca mi się zapłacić to 390 PLN rocznie czy nie ?

Mietek pisal, ze wazne jest dla niego 13%, wiec to zdecydowanie odmienny
przypadek.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-21 07:34:59
Autor:
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
mietek <mieciu_68@polik.biz.pl> napisał(a):
mBank zaproponował mi tak± kartę, chyba skorzystam

chyba maj± jak±¶ akcję "rozdawania" ;-) tych kart albo poprawili algorytm
ofert "dla Ciebie" - mi też zaproponowali. Też się waham, czy skorzystać. Mam
już od nich Golda i jestem bardzo zadowolony. Zastanawiam się tylko, czy je¶li
zdecyduję się na Platinum, to czy zabior± mi mojego Golda? --

Data: 2011-10-21 07:48:01
Autor: Olgierd
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:34:59 +0000,   napisaĹ‚(a):

Zastanawiam się tylko, czy jeśli
zdecydujÄ™ siÄ™ na Platinum, to czy zabiorÄ… mi mojego Golda?

Nie :) Ale pamiętaj, że propozycja to tylko propozycja. Może się okazać, że mimo propozycji dostaniesz odmowę :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-10-21 22:17:26
Autor: Borys Pogoreło
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:34:59 +0000 (UTC), assembea@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

mBank zaproponował mi tak± kartę, chyba skorzystam

chyba maj± jak±¶ akcję "rozdawania" ;-) tych kart albo poprawili algorytm
ofert "dla Ciebie" - mi też zaproponowali.

 Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
wyrobienia nowej karty. Oczywi¶cie przetestowałem, odrzucone z automatu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-21 21:24:39
Autor: Sinus
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
 Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
wyrobienia nowej karty. Oczywi¶cie przetestowałem, odrzucone z automatu.

U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
propozycja Platinum z jakim¶ gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę z
1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
¶mieszne, oferta dalej "wisi".

--
Sinus

Data: 2011-10-21 14:40:52
Autor: luc
On 21 PaĹş, 23:24, "Sinus " <sin...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> napisał(a):

>  Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
> wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę z
1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
śmieszne, oferta dalej "wisi".

Jak wieść gminna niesie (forum mbanku) to kartę z OdC trzeba brać na
takich warunkach, jak sÄ… prezentowane w systemie. Wtedy powinno
przejść bez problemu, z automatu. Tak miałem w mbanku i multi.
Ubezpieczeń żadnych dodatkowych nie brałem i wnioski nie zostały
odrzucone.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-10-21 23:30:41
Autor: mietek
[...]

a czy u Was też tak jest, że pojawia się oferta z ważno¶ci± np. 7 listopada i znika następnego dnia?
Mi sięto już zdarzyło kilkukrotnie i jest to mocno wkurzaj±ce.
Mało tego zapisanych wniosków nie da się kontynuować bo wywala bład daty rozpoczęcia składania wniosku
 i nie da się przej¶ć do kroku nr 2. Paranoja, kto robił ten system?

Data: 2011-10-22 00:37:33
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 21 Oct 2011 21:24:39 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

[...]

 Ha, wła¶nie znalazłem maila z ich systemu:

 "Informujemy, iż Twój wniosek o kartę kredytow± nie został rozpatrzony,
gdyż posiadasz już kartę kredytow± tego typu. Zachęcamy do złożenia wniosku
o kartę kredytow± innego typu lub inny produkt kredytowy mBanku."

 Geniusze ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-21 22:51:01
Autor: osa
napisał(a):

[...]

Również testowałem różne wersje KK z tzw. oferty (tylko dla kogo?), która jest tylko reklam±, bo przecież nie jest ofert± w rozumieniu KC (a mBank nie jest bankiem w rozumieniu... ;) ) i kilkukrotnie wnioski były odrzucane przez analityka ;)

Co ciekawe mbank zaproponował mi kartę z limitem 150k, a złożyłem wniosek o poniesienie limitu posiadanej karty o 1 zł (słownie: jeden złoty) i oczywi¶cie nie miałem zdolno¶ci na tak± zmianę... wg analityka :D

Data: 2011-10-21 23:47:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-10-21 22:51, osa pisze:

[...]

NTG => pl.biznes.banki.wale.konia.patrzac.na.to.jak.zareaguja ...

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-22 07:03:53
Autor: Olgierd
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
On Fri, 21 Oct 2011 22:17:26 +0200, Borys Pogoreło wrote:

chyba majÄ… jakÄ…Ĺ› akcjÄ™ "rozdawania" ;-) tych kart albo poprawili
algorytm ofert "dla Ciebie" - mi teĹĽ zaproponowali.

 Raczej "poprawili" - mam u nich tÄ™ KK, a teĹĽ dostaĹ‚em propozycjÄ™
wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

A to ciekawe, bo ja swego czasu (niedawno) w ten sposób poprosiłem o 2 różne karty w odstępie 6 miesięcy -- i obie dostałem.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2011-10-22 11:56:15
Autor: Simple Man
W dniu 2011-10-22 09:03, Olgierd pisze:
A to ciekawe, bo ja swego czasu (niedawno) w ten sposób poprosiłem o 2
różne karty w odstępie 6 miesięcy -- i obie dostałem.

Ja również nie miałem problemu z otrzymaniem dwóch kart jednocześnie (Gold i Platyna). Jedna z limitem 40 tyś, druga 100 tyś. Obie karty z "propozycji dla ciebie" i obie głównie dzięki obrotom z bluecash.

Data: 2011-10-22 12:08:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Simple Man" <fake@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7u400$k1p$1@news.onet.pl...

Ja również nie miałem problemu z otrzymaniem dwóch kart jednocześnie (Gold i Platyna). Jedna z limitem 40 tyś, druga 100 tyś. Obie karty z "propozycji dla ciebie" i obie głównie dzięki obrotom z bluecash.

To w istocie bardzo ciekawe, ponieważ mBank limituje wysokość limitów na każdym typie produktu do 100k. Można mieć kart w sumie na 100k (dowolną ilość kart), kredyt/kredyty gotówkowy/e na 100k oraz limit w rachunku na 100k (co jest szczególnie trudne, bo z niejasnych do końca dla mnie przyczyn tutaj bardzo trudny do przekroczenia jest limit 50k). Nie można mieć żadnego z typów produktów na więcej niż 100k bez przejścia specjalnej procedury, która nie ma nic wspólnego z Ofertą dla Ciebie.

Data: 2011-10-22 12:31:46
Autor: osa
W dniu 2011-10-22 12:08, MarekZ pisze:
[...]

Po zsumowaniu OdC dla KK z aktualną sumą limitów na KK wychodzi mi dokładnie 200k, więc może już coś się zmieniło ;)

Data: 2011-10-22 12:47:06
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7u62d$pui$1@news.onet.pl...

[...]

Niewykluczone. A próbowałeś wziąć tę ofertę? Bo samo to, że się wyświetla jeszcze nic nie oznacza.

Data: 2011-10-22 14:20:19
Autor: osa
W dniu 2011-10-22 12:47, MarekZ pisze:
[...]

Po zsumowaniu OdC dla KK z aktualnÄ… sumÄ… limitĂłw na KK wychodzi mi
dokładnie 200k, więc może już coś się zmieniło ;)

Niewykluczone. A próbowałeś wziąć tę ofertę? Bo samo to, że się
wyświetla jeszcze nic nie oznacza.

Jak już pisałem wcześniej kiedyś kliknąłem na tę reklamę (to NIE jest oferta) i oczywiście odrzucona przez analityka. Ostatnio jak znów się pojawiła karta na 150k to złożyłem wniosek o podwyższenie limitu na już posiadanej karcie o 1 zł (słownie: jeden złoty) i analityk stwierdził że nie mam zdolności do tak drastycznego podwyższenia limitu ;)

Bank mając wszystkie moje dane nt. wpływów i obciążeń kredytowych (nie mam nic kredytowego poza mbankiem) kpi sobie okresowo wymyślając coraz to wyższe limity, na które to i tak nie ma zamiaru się zgodzić... o taki urok tego (prawie jak) banku.

Data: 2011-10-22 15:04:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7ucdv$coi$1@news.onet.pl...

[...]

No to wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Jak masz karty na łącznie 100k, nie dostaniesz nawet złotówki więcej. Jak masz poniżej 100k możesz ofertą dobić do 100k i do ani złotówki więcej.

Dodatkowo obecnie nie powinna ci się pojawiać oferta na kartę na 150k, tylko na 100k. Te 150k to pomyłka/fantazja/nadmierny rozpęd, czy realny przypadek?

Data: 2011-10-22 13:42:07
Autor: Konfabulator
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Dodatkowo obecnie nie powinna ci się pojawiać oferta na kartę na 150k, tylko
 na 100k. Te 150k to pomyĹ‚ka/fantazja/nadmierny rozpÄ™d, czy realny przypadek?

Ja mam KK na 10 i wła¶nie mi chc± wcisn±ć platynę na 190. Więc to chyba zależy
od klienta i stażu, ogólnie mi się pojawiaj± oferty, które po zsumowaniu daj±
o wiele więcej niż 400. Żeby nie było, to tylko efekt ci±głych ruchów tych
samych pieniędzy na koncie wkoło, klient od pocz±tku.

Data: 2011-10-22 16:12:42
Autor: osa
W dniu 2011-10-22 15:42, Konfabulator pisze:
[...]

Czyli również masz 200k sumarycznie na KK.

ogólnie mi się pojawiaj± oferty, które po zsumowaniu daj±
o wiele więcej niż 400.

Może maj± limity maksymalne po 200k na KK, KO, KG? Oczywi¶cie limit wył±cznie teoretyczny ;)

Żeby nie było, to tylko efekt ci±głych ruchów tych
samych pieniędzy na koncie wkoło, klient od pocz±tku.

Jak zlikwiduj± BC to się okaże że większo¶ć posiadaczy VP ma nagle obrót w okolicach 10% dotychczasowego ;) albo i mniej :D

Data: 2011-10-22 14:24:21
Autor: Konfabulator
osa <osachorzow@news.onet.pl> napisał(a):
Może maj± limity maksymalne po 200k na KK, KO, KG? Oczywi¶cie limit wył±cznie teoretyczny ;)

Nie wiem czy teoretyczny, ale patrz±c na moje finanse w mB i oferty to jestem
skłonny stwierdzić, że rozdaj± pieni±dze na lewo i prawo bez żadnego
zabezpieczenia. Dzi¶ wła¶nie patrzyłem, że nagle Platyny już nie chc± dać, za
to następn± złot± rybę z 10k. Tylko po co i o co chodzi? Może w weekend nie ma
anala do uwalania wniosków :) A już się chciałem skusić na dodatkowe 190 tysi
do wytransferowania.

Jak zlikwiduj± BC to się okaże że większo¶ć posiadaczy VP ma nagle obrót w okolicach 10% dotychczasowego ;) albo i mniej :D

Na razie to widzę, że BC idzie Platynowcom na rękę, od jutra do 20k za jednym
zamachem można wywalić z kk:D

Data: 2011-10-22 16:46:53
Autor: osa
W dniu 2011-10-22 16:24, Konfabulator pisze:
[...]
Chodzi o to, że masz na razie 'Reklamę dla ciebie' i jest duże prawdopodobieństwo że nie dostaniesz produktu o który wnioskujesz. Wszak 'oferta dla ciebie' nie jest ofert± w rozumieniu KC więc bank może każdemu napisać, że da 10 milionów na KK, a nie musi dać nawet 1 zł ;)

Na razie to widzę, że BC idzie Platynowcom na rękę, od jutra do 20k za jednym
zamachem można wywalić z kk:D

Jestem ciekaw czy nadal będzie blokada 20k na jeden rachunek... choć dla ludzi z p.b.b to raczej nie jest ograniczenie, a jedynie utrudnienie ;)

Data: 2011-10-22 14:57:55
Autor: Konfabulator
[...]

Ale ten system trzeba umieć ograć. Klikaj±c konsekwentnie dalej we wnioskach,
bez zmieniania czegokolwiek zwiększa prawdopodobieństwo otrzymania do 99%,
chyba tylko inny wniosek w toku może zablokować wydanie. mBank zawsze daje
kredyty tym, którzy ich nie chc± i nie potrzebuj±. Problem polega zwykle na
tym, że kto¶ chce kredyt na samochód i chce 12500 zł, nie ma tak, bierzesz 100
tysięcy albo nic ;) Ale Ty chyba o tym wiesz, bo widać znasz te ich "zabawy" z
konsumentem.

Jestem ciekaw czy nadal będzie blokada 20k na jeden rachunek... choć dla ludzi z p.b.b to raczej nie jest ograniczenie, a jedynie utrudnienie ;)

O ile nadal nowe rachunki w banku docelowym będę mógł zakładać w 20 sekund to
nie jest to dla mnie w ogóle ograniczenie :)

Data: 2011-10-22 17:18:35
Autor: MarekZ
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j7ul0p$8m4$1@news.onet.pl...

Jestem ciekaw czy nadal będzie blokada 20k na jeden rachunek... choć dla ludzi z p.b.b to raczej nie jest ograniczenie, a jedynie utrudnienie ;)

Będzie, będzie. :-)

Ale to nie ich solo-wymysły. To łapa i wpieprzanie się KNF.

Data: 2011-10-22 16:09:58
Autor: osa
W dniu 2011-10-22 15:04, MarekZ pisze:
No to wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Jak masz karty na łącznie
100k,nie dostaniesz nawet złotówki więcej. Jak masz poniżej 100k możesz
ofertą dobić do 100k i do ani złotówki więcej.
Mam zdecydowanie poniĹĽej ~50k i nie chcÄ… podnieść o 1zĹ‚, przy rĂłwnoczesnej propozycji dla nowej karty ~150k (tak ĹĽe suma daje 200k)  ;)

Dodatkowo obecnie nie powinna ci się pojawiać oferta na kartę na 150k,
tylko na 100k. Te 150k to pomyłka/fantazja/nadmierny rozpęd, czy realny
przypadek?

Wydaje mi się, że obecnie suma na kk to 200k. Oczywiście jest to limit w ramach 'reklamy dla ciebie' bo i tak analitycy odrzucają wnioski :D to tak w ramach podwyższania ciśnienia składającym wnioski ;)

Data: 2011-10-22 17:04:31
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7uirh$m8$1@news.onet.pl...

Wydaje mi się, że obecnie suma na kk to 200k. Oczywiście jest to limit w ramach 'reklamy dla ciebie' bo i tak analitycy odrzucają wnioski :D to tak w ramach podwyższania ciśnienia składającym wnioski ;)

W sumie to co sie pokazuje jest mało istotne. Ważne jest to, co rzeczywiście da się uzyskać, 100k było i jest jak najbardziej do uzyskania. Pytanie czy mamy na grupie kogoś kto realnie a nie tylko w marzeniach ma sumaryczny limit na kartach w mBanku powyżej 100k uzyskany w ramach OdC? Pytam, bo ja taką osobą nie jestem, pomimo kilku podejść w ciągu ostatniego ponad roku. Do 100k szło banalnie, potem ściana. Oferty pokazują mi się na 100k.

Data: 2011-10-22 17:12:16
Autor: Kamil Jońca
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

Wydaje mi się, że obecnie suma na kk to 200k. Oczywi¶cie jest to
limit w ramach 'reklamy dla ciebie' bo i tak analitycy odrzucaj±
wnioski :D to tak w ramach podwyższania ci¶nienia składaj±cym
wnioski ;)

W sumie to co sie pokazuje jest mało istotne. Ważne jest to, co
rzeczywi¶cie da się uzyskać, 100k było i jest jak najbardziej do
uzyskania. Pytanie czy mamy na grupie kogo¶ kto realnie a nie tylko w
marzeniach ma sumaryczny limit na kartach w mBanku powyżej 100k

Czy mBank+Multi się liczy? Bo je¶li tak to tak. W samym mBanku mam mniej.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2011-10-22 17:21:38
Autor: MarekZ
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:87aa8tnjqn.fsf@alfa.kjonca...

Czy mBank+Multi się liczy? Bo je¶li tak to tak. W samym mBanku mam mniej.

Chyba prawie każdy sensowny użytkownik tej grupy od dawna ma 100+100 lub co¶ w tych okolicach. Pytanie czy kto¶ tylko w mBanku ma ponad 100 wygenerowane przez OdC. Bo gdyby tak było to byłoby to warte bliższego przeanalizowania. :) Ale ja stawiam tezę, że nie ma takiej osoby.

Data: 2011-10-22 17:23:55
Autor: MarekZ
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j7ul7u$472$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Chyba prawie każdy sensowny użytkownik tej grupy ...

Żeby nie było... powinienem tu dodać: "któremu chce się w to bawić".

Data: 2011-10-22 18:25:22
Autor: Krzysiek
MarekZ pisze:
[...]

Tak. Dostałem OdC na KK z limitem ponad 100k (przy posiadanej już u nich innej KK i KO) i przeszło (potwierdzenie już umowy SMS-kodem). Oczywi¶cie tak jak już było wspominane wyżej nie wolno zmieniać kwoty w OdC (także w dół), bo wtedy zapewne nie przejdzie.

Data: 2011-10-22 16:46:57
Autor: Konfabulator
Krzysiek <usenet@mail.vxx.pl> napisał(a):
Oczywi¶cie tak jak już było wspominane wyżej nie wolno zmieniać kwoty w OdC (także w dół), bo wtedy zapewne nie przejdzie.

Swoj± drog± dałbym medal temu kto wymy¶lił, że stać kogo¶ na KK z limitem 150K
i j± dostaje za SMSa, a jak wnioskuje o kartę z limitem 5K to dostaje odmowę,
że jego sytuacja nie pozwala na wydanie karty...

Data: 2011-10-22 19:11:40
Autor: MarekZ
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Użytkownik "Krzysiek" <usenet@mail.vxx.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ea2ee73$1@news.home.net.pl...

[...]

A tam jest taka pozycja typu "minimalny akceptowany limit" lub co¶ podobnego. Ma znaczenie co się tam wpisze?

Data: 2011-10-22 19:14:04
Autor: Krzysiek
MarekZ pisze:
A tam jest taka pozycja typu "minimalny akceptowany limit" lub co¶
podobnego. Ma znaczenie co się tam wpisze?

Jest, wnioskowany i minimalny. Wpisywałem i tu i tu proponowany przez OdC.

Data: 2011-10-22 19:16:41
Autor: MarekZ
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Użytkownik "Krzysiek" <usenet@mail.vxx.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ea2f9dc$1@news.home.net.pl...

Jest, wnioskowany i minimalny. Wpisywałem i tu i tu proponowany przez OdC.

No to w poniedziałek kolejny test, bo widzę, że pomimo przedwczorajszej odmowy mi oferta nie zniknęła. Wpisywałem tam niestety mniej niż w pozycji wnioskowany.

Data: 2011-10-22 10:27:31
Autor: MK
On 22 PaĽ, 19:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysiek" <use...@mail.vxx.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

> [...]

odmowy mi oferta nie zniknęła. Wpisywałem tam niestety mniej niż w pozycji

Ja tez zmiemienialem i karte otrzymalem z limitem jaki chcialem.
Decyzja byla w mniej niz 15 minut, bez zadnego kontaktu ze strony
banku. Bylo to jednak ponizej 100 tys...

MK

Data: 2011-10-22 20:24:00
Autor:
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
Ja tez zmiemienialem i karte otrzymalem z limitem jaki chcialem.
Decyzja byla w mniej niz 15 minut, bez zadnego kontaktu ze strony
banku. Bylo to jednak ponizej 100 tys...

Mi zaproponowali (OdC) prawie rok temu KK Platinum z limitem... 144k ;-) Ciekawe jak liczyli, że akurat tyle im wyszło? ;-) Nie zdecydowałem się na
tyle i zmieniłem na Golda 50k i... dostałem. I teraz baaardzo żałuję tej
zmiany... :(

Data: 2011-10-23 05:22:18
Autor: Konfabulator
[...]

Pojawiła mi się ponownie Platynowa z propozycj± limitu 190000 PLN. Dla jaj
wła¶ciwie wypełniłem wniosek, podaj±c dochody 0 oraz, że interesuje mnie limit
190 i minimalny 190. Wkrótce powinien mi analityk odpowiedzieć, że robię z
nich idiotów :) Zobaczymy.

Data: 2011-10-23 13:35:46
Autor: Konfabulator
Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
Konfabulator <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Przez 8h doszło do 30% i stoi na "Oczekiwanie na dokumenty". Na jakie dokumenty przy podpisanej umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Kto¶ to przerabiał?

Data: 2011-10-23 09:18:27
Autor: witek
On 10/23/2011 8:35 AM,  Konfabulator wrote:
Konfabulator<kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał(a):

Przez 8h doszło do 30% i stoi na "Oczekiwanie na dokumenty". Na jakie dokumenty przy podpisanej
umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Kto¶ to przerabiał?

pewnie zaswiadczenie o dochodzie.

Data: 2011-10-23 17:54:42
Autor: Konfabulator
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
> [...]
ty przy podpisanej
> umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Kto¶ to przerabiał?

Jak do tej pory to tylko mój US wie z czego żyję i do tej pory BRE się nie domagało takich informacji i na pewno ich nie dostanie. Jak na razie Oferta dla Ciebie wydaje się działać topornie, skoro już mnie wpakowali do klientów premium, platinum czy jak oni to tam zw± to jednak przez cały dzień mogliby dać jak±¶ informację, a sprawdzili tylko BIK i stanęło. Ale to takie premium jak i ta karta jest platynowa :-)

Data: 2011-10-23 20:35:28
Autor: osa
W dniu 2011-10-23 15:35,  Konfabulator pisze:
Konfabulator<kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał(a):

Przez 8h doszło do 30% i stoi na "Oczekiwanie na dokumenty". Na jakie dokumenty przy podpisanej
umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Kto¶ to przerabiał?

Oczekiwanie na dokumenty to widzisz Ty ;) Prawdziwy status to oczekiwanie na decyzję analityka lub co¶ w ten deseń ;) Jak chcesz znać dokładnie ten status spytaj na mCzacie o status wniosku, powinni Ci dokładnie go zacytować ;)

Data: 2011-10-23 19:21:05
Autor: Konfabulator
[...]

Skoro ma to być test na działanie OdC to raczej nie będę w to ingerował i
okaże się czy polskie banki w ramach kryzysu rozdaj±, teraz to już, setki
tysięcy, komu popadnie (nie to, żebym siebie nisko cenił, ale dawać komu¶ 200
tysięcy limitu na kartach nic o nim nie wiedz±c...).

Data: 2011-10-22 19:34:38
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ale to chyba nie ma aż takiego znaczenia, ja zarówno wnioskowany i
minimalny wpisywałem mniejsze i przeszło
KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-10-22 20:36:20
Autor: Simple Man
[...]
przyczyn tutaj bardzo trudny do przekroczenia jest limit 50k). Nie moĹĽna
mieć żadnego z typów produktów na więcej niż 100k bez przejścia
specjalnej procedury, ktĂłra nie ma nic wspĂłlnego z OfertÄ… dla Ciebie.

Nigdy nie przechodziłem żadnej procedury. Mam w mBanku kilka różnych produktów (płatnych) ale to chyba nie ma znaczenia.

Data: 2011-10-23 14:32:40
Autor: szczurwa
On 20 PaĽ, 20:34, "mietek" <mieciu...@polik.biz.pl> wrote:
mBank zaproponował mi tak± kartę, chyba skorzystam bo oprocentowanie 13 jest
dla mnie atrakcyjne.

Dla mnie też i dlatego złożyłem wniosek o  VP 140 k limit. Przedtem
otrzymywałem podobne oferty i kończyło sie to odmow±, co było tym
smieszniejsze, że wniosek skł±dałem wieczorem, odmowę miałem rano, a
tego samego dnia wieczorem znów miałem "ofertę dla ciebie" z takim
samym limitem. Pisałem o tym na forum mBanku...

Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?