Czy warto jeszcze zmieniac opony na zimowe ?

Data: 2009-02-24 14:39:38
Autor: neelix
Czy warto jeszcze zmieniac opony na zimowe ?

Uzytkownik "Telemach" <telemach@go2.pl> napisal w wiadomosci news:c46344a5-5ec6-4505-a15f-b35a5ff1f00as20g2000yqh.googlegroups.com...

Tak czy siak potrzebuje wymienic opony na nowe (obecne sa letnie juz
prawie wyeksploatowane). Poruszam sie prawie wylacznie po miescie i
zasadniczo nie ma problemu bo drogi sa na biezaco odsniezane lecz
przyczepnosc na tych nieodsniezanych, osiedlowych lub takich gdzie
przysypie je sniegiem drastycznie spada. Mam taki dylemat czy jest
sens zalatwiac sobie obecnie przynajmniej dwie uzywane zimowki czy tez
od razu kupic letnie. Nie wiem ile czasu te warunki zimowe jeszcze sie
utrzymaja bo jesli w marcu zaczna sie temperatury odpowiednie na opony
letnie to chyba nie ma sensu jak na razie zmieniac na zimowe.

Ja w tym roku wcale nie zmienialem. Zima sie konczy. Szkoda zachodu.
neelix

Czy warto jeszcze zmieniac opony na zimowe ?