Czy warto kupić takie BMW?

Data: 2010-08-01 20:19:27
Autor: Ilona
Czy warto kupić takie BMW?
Witam

Mój Mercedes A ciągle się psuje, znajomy mówi że jeśli nie chce mieć problemów z samochodem to mam to sprzedać i kupić jakieś BMW E46. Sam jeździ starą seria 5 jest mechanikiem i bardzo to auto chwali.

Czy jeśli kupię takie BMW:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

to pozbędę się problemów z naprawami? Diesle w BMW są chyba dość trwałe? Obecnie mam A160CDI - również diesel.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-01 16:42:16
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?
"Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> wrote in message news:i34drn$bko$1news.onet.pl...
[...]

Jak nie chcesz mieć ciągłych problemów z samochodem to kup
sobie jakiegoś japończyka z górnej półki, np. Lexusa.
A jak zależy Ci głównie na szpanie i musi to być niemiec to licz się z wydatkami.

Data: 2010-08-02 10:48:17
Autor: Jurand
Czy warto kupić takie BMW?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i34858.4s0.0poczta.onet.pl...
[...]

Tak, debilku, Lexusa za 16 tysięcy i nie będzie miała wydatków, bo Lexusy to jedna z najtańszych opcji do serwisowania. Koniecznie, żeby miał jeszcze 4 litrowy silnik benzynowy.

Jurand.

Data: 2010-08-02 07:19:24
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?
"Jurand" <jurand@interia.pl> wrote in message news:i360hn$ol1$1news.onet.pl...
[...]

Tak, odpowiednikiem BMW serii 3 u Lexusa jest wózek IS z 2,5litrowym
silnikiem benzynowym. A że ciężko będzie kupić taki za 15 tysięcy?
No cóż, Lexus jest w cenie bo nie psuje się tak często jak wyroby niemieckie.
Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

Data: 2010-08-02 15:58:30
Autor: Ilona
Czy warto kupić takie BMW?

Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

a jak kupie Lexusa za 15 tyÅ›?

Data: 2010-08-02 11:18:17
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?
"Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> wrote in message news:i36iue$88g$1news.onet.pl...
Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

a jak kupie Lexusa za 15 tyÅ›?

To pewnie będzie starszy od tego BMW ale niekoniecznie gorszy.
Japońskie samochody po prostu dużo lepiej trzymają cenę niż
niemieckie. W grudniu '09 kupowałem w USA Acurę TL-S 2007
musiałem zapłacić 26 tysięcy za auto z przebiegiem 21 tyś mil.
Bardzo podobne Audi A6, z silnikiem 3V6 .2 litra również 2007
z takim samym przebiegiem "chodziło" tu w USA po 22-24 tysiące.
Takie audi nowe w USA kosztuje jakieś 55-60 tysięcy. Nowa Acura
TL kosztuje 36-40 tysięcy dolców. Sam sobie pokalkuluj ile traci na
$ japońskie auto a ile traci niemieckie. Podobnie jest z mercami i bmw.

Data: 2010-08-02 16:14:52
Autor: Bydlê
Czy warto kupić takie BMW?
On 2010-08-02 15:58:30 +0200, Ilona <ilona..93.nospam@onet.pl> said:

Ale jak zamiast leksusa za 25 tysiêcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
tysiêcy ró¿nicy wydasz na naprawy i czê¶ci... :-)

a jak kupie Lexusa za 15 ty¶?

Nie kupisz.
Nie ma takiej mo¿liwo¶ci.
;>

--
Bydlê

Data: 2010-08-02 16:31:45
Autor: Beny
Czy warto kupiæ takie BMW?

U¿ytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i36iue$88g$1news.onet.pl...

Ale jak zamiast leksusa za 25 tysiêcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
tysiêcy ró¿nicy wydasz na naprawy i czê¶ci... :-)

a jak kupie Lexusa za 15 ty¶?

to kup odrazu drugiego na czê¶ci, wyjdzie taniej ;)

Data: 2010-08-02 18:03:59
Autor: Tadeusz
Czy warto kupić takie BMW?

Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

[...]

niestety (bo nie lubię skrajnych ocen) muszę zgodzić się z Jurandem: jesteś debilkiem :)
najtańszy bezwypadkowy IS250 na Allegro to wydatek raptem... 70 kPLN
policz ile razy przekracza to kwotę o której mowa w tym wątku
poza tym odpowiednikiem modelowym IS250 będzie juz nowsza 3er czyli E90
więc nie porównuj IS250 do E46

a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
w którą włożysz więcej niż w to BMW...
poza tym to już mocno starsza konstrukcja i zwyczajnie brzydsza
i bez finezji zwłaszcza w porównaniu z tak ładnym autem jak E46 :)
gdybyś zaś chciał ropniaka żeby jeździć oszczędniej jak w tym BMW
to najtańszy IS220 na Allegro kosztuje jedyne... 60 kPLN
więc licz: jeden Lex czy 4 takie BM-ki :)

zaczynasz już rozumieć dlaczego ludzie chcą kupować BMW 320 diesel
a nie Lexusa, pomimo jego z całą pewnością mniejszej awaryjności???

Żeby nie było: nie jestem uprzedzony do Lexusa: sam mam LS430
i bardzo sobie go chwalę :) ale miałem też BMW 740 i powiem
ci że w kategorii "radość z jazdy" niechętnie przyznaję że jednak wygrywa BMW

Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
będzie niestety droższy w Lexusie
Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

--
Tadeusz

Data: 2010-08-02 11:24:57
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?

"Tadeusz" <t@aster.pl> wrote in message news:i36q9i$kh6$1newsread1.aster.pl...

[...]

Rzeczywiście starszy model to IS200/IS300. Niczego to nie zmienia.

policz ile razy przekracza to kwotę o której mowa w tym wątku

Japońskie auta trzymają po prostu wartość lepiej niż niemieckie.
Sam sobie odpowiedz dlaczego. IS300 czy IS250 jest dużo tańsze
przy zakupie nowego niż BMW serii 3. Już po 2-3 latach cena
używanego BMW jest niższa od Leksusa. Jeśli ktoś uważa, że
niemieckie auta sÄ… niezawodne i woli bmw od merca czy audi
zamiast popatrzeć jaka przepaść ich dzieli od japońców to jest idiotą.

a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
w którą włożysz więcej niż w to BMW...

Dlaczego tak uważasz?

poza tym to już mocno starsza konstrukcja i zwyczajnie brzydsza
i bez finezji zwłaszcza w porównaniu z tak ładnym autem jak E46 :)

To już kwestia gustu. A my rozmawialiśmy o niezawodności.
Jeśli o mnie chodzi to w tym BMW nie widzę żadnej finezji...

gdybyś zaś chciał ropniaka żeby jeździć oszczędniej jak w tym BMW
to najtańszy IS220 na Allegro kosztuje jedyne... 60 kPLN
więc licz: jeden Lex czy 4 takie BM-ki :)

Jeśli ktoś kupuje auto dla niezawodności bo nie stać go na naprawy
i diesla bo nie stać go na paliwo to powinien trzymać się z daleka
od aut luksusowych i podejmować bardziej racjonalne decyzje zakupu.
Szukałbym aut typowych a nie luksusowych.

Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
będzie niestety droższy w Lexusie

Będziesz go potrzebował dużo rzadziej niż dla BMW.

Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

Masz dziś internet. Nie ma rzeczy niedostępnych.

Data: 2010-08-03 08:27:47
Autor: Tadeusz
Czy warto kupić takie BMW?

[...]

to bardzo duzo zmienia :)

[...]

sprawdź cenniki zamiast opowiadac bajki...

a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
w którą włożysz więcej niż w to BMW...

Dlaczego tak uważasz?

nie uważam - ja wiem :)
3 lata temu mój brat chciał kupic IS200 za ok. 20 kPLN
w promieniu 100 km od W-Wy znaleźliśmy tylko ok. 10 egzemplarzy,
które nie odstraszały juz w treści ogłoszenia i można by je obejrzeć
Tego co zobaczylismy przy pierwszych 5 wystarczyło żeby definitywnie
zrezygnować: w każdym do roboty min. zawieszenie i hamulce,
opony ze szrotu itp. kwiatki...
BMW E46 było z 10 razy wiecej i szansa trafienia ciekawego egzemplarza
była naprawde realna, aczkolwiek ostatecznie brat kupił coś zupełnie innego :)

[...]

teraz to żeś dał popis :)
a ropa to nie paliwo???
10-letni IS czy E46 za 20 kPLN to auto luksusowe??????
czy którekolwiek auto 10-letnie jest niezawodne????
chłopaku odpuść tą demagogie :)

Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
będzie niestety droższy w Lexusie

Będziesz go potrzebował dużo rzadziej niż dla BMW.

a niby dlaczego dużo rzadziej???
serwis to przeglądy i wymiana normalnie zużywających się elementów:
olej i inne płyny, zawieszenie, hamulce, filtry, świece, uszczelki, itp.

poza tym w przypadku aut 10-letnich dla BMW w okolicach DC
zajdziesz kilka nieautoryzowanych, dobrych serwisów
dla Lexusa tylko jeden jedyny Woźniakwoski co się zna
ale kosi 3/4 tego co ASO

Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

Masz dziś internet. Nie ma rzeczy niedostępnych.

jak masz czas i ochote się bawić - to twój wybór...
ja chcę iść do sklepu czy serwisu, nie zlokalizowanego 200 km
ode mnie i po prostu kupić dziś to co dziś potrzebuję
a nie zamówić i czekac miesiąc w międzyczasie jeżdżąc
komunikacją miejska po czym okaże się że przysłali ci coś
niedokładnie pasującego...

--
Tadeusz

Data: 2010-08-03 10:59:02
Autor: Tadeusz
Czy warto kupić takie BMW?

Użytkownik "Tadeusz" <> napisał w wiadomości ...

Japońskie auta trzymają po prostu wartość lepiej niż niemieckie.
Sam sobie odpowiedz dlaczego. IS300 czy IS250 jest dużo tańsze
przy zakupie nowego niż BMW serii 3.

sprawdź cenniki zamiast opowiadac bajki...

i jeszcze BARDZO WAŻNE: sprawdź cenniki w PL a nie w USA...
Lexus w USA to zupełnie inna bajka... :) nieporównywalna z EU
pod żadnym względem - niestety :(

Data: 2010-08-03 12:55:34
Autor: Michał
Czy warto kupić takie BMW?

[...]

Do BMW szrot jest w każdym mieście a przez internet nie opłaca się zbytnio kupować bo zazwyczaj przyślą jakiś bubel. Do Lexusa szrotu nie widziałem.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 07:30:04
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?
"Michał" <michal_nospam@onet.pl> wrote in message news:i38sjf$ssg$1news.onet.pl...
Do BMW szrot jest w każdym mieście a przez internet nie opłaca się zbytnio kupować bo zazwyczaj przyślą jakiś bubel. Do Lexusa szrotu
nie widziałem.

Bo BMW tylko na szrot siÄ™ nadaje a Lexus do jazdy ;-)

Data: 2010-08-03 21:09:24
Autor: Tadeusz
Czy warto kupić takie BMW?

[...]

Ile jeździłeś BMW a ile Lexusem?
I jakimi modelami?

Bo wygląda na to że jesteś typowym erotomanem-gawędziarzem-teoretykiem... :)

Data: 2010-08-03 16:16:02
Autor: Pszemol
Czy warto kupić takie BMW?
"Tadeusz" <t@aster.pl> wrote in message news:i39ph9$in$1newsread1.aster.pl...

[...]

Moje jednostkowe doświadczenie nie liczy się tu wcale choc
przejechalem toyota camry setki tysiecy mil bez problemow.
A to jest samochod dokladnie taki jak Lexus ES z nieco bardziej skapym wyposazeniem. Toyota jest od lat na topie
razem z Honda.

Zobacz sobie gdzie jest na liście niezawodności Lexus
a gdzie BMW w rankingach stworzonych na danych statystycznych.
http://money.cnn.com/2007/08/08/autos/jdpa_dependability/index.htm

Niemieckie auta mają bardzo złą opinię o niezawodności.

Volkswagen występuje bardzo często na końcówkach list.
Tu masz listę aut stwarzających najwięcej problemów z innego,
podobnego zestawienia:
"The least reliable brands are Mazda, Isuzu, Land Rover and
Volkswagen with Suzuki in last position."

BMW może nie jest tak żałosny pod tym względem jak VW ale
też jest bardzo nisko w notowaniach, razem z mercedesem
i audi, niestety.

Data: 2010-08-03 23:57:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupiæ takie BMW?
W dniu 2010-08-03 23:16, Pszemol pisze:

BMW mo¿e nie jest tak ¿a³osny pod tym wzglêdem jak VW ale
te¿ jest bardzo nisko w notowaniach, razem z mercedesem
i audi, niestety.

Amerykañskie statystyki mo¿na sobie w buty wsadziæ. W niemieckich autach najbardziej w USA psuj± siê fotele. Bo s± robione dla ludzi, w¶ród których kobieta idealna ma wymiary 90/60/90, ale w centymetrach, a nie calach. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-04 09:25:55
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> wrote in message news:i3a3dh$58m$1news.dialog.net.pl...
[...]

Marzyciel. W niemieckich autach psuj± siê automatyczne skrzynie
biegów i elektronika wszelakiej ma¶ci.

Data: 2010-08-04 11:14:06
Autor: Bydlê
Czy warto kupić takie BMW?
On 2010-08-03 23:57:57 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> said:

[...]

A druga noga taka sama.

--
Bydlê

Data: 2010-08-04 12:36:08
Autor: kamil
Czy warto kupiæ takie BMW?

[...]

A brytyjskie moga byc?

http://www.reliabilityindex.com/

Najmniej problemowe:

1 Toyota Corolla 8.35
2 Mazda MX-5 14.88
3 Honda HR-V 14.91
4 Honda Jazz 18.53
5 Nissan Micra 18.95
6 Honda Civic 19.30
7 Volvo S40 19.34
8 Toyota Celica 19.43
9 Mazda 323 19.60
10 Honda CR-V 24.22

A tu najgorsze:

1 Audi RS6 686.98
2 Jaguar XK8 370.63
3 Mercedes SL 361.39
4 BMW Z3 358.32
5 Jaguar XKR 326.51
6 Land Rover Range Rover 314.17
7 Audi Allroad 287.78
8 Mercedes V-Class 270.50
9 Mercedes S-Class 262.94
10 Jeep Cherokee 259.28

Tutaj kolejny ranking:

http://www.whatcar.com/car-news/what-car-reliability-survey-2010/250839

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-04 09:27:42
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i3bjb9$j2g$1inews.gazeta.pl...

[...]

[...]

To pewnie dlatego ¿e Brytyjki maj± brudne zêby i ¶mierdzi im z buzi...

Data: 2010-08-04 22:46:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupiæ takie BMW?
W dniu 2010-08-04 13:36, kamil pisze:

[...]

To teraz jeszcze porównaj ilo¶æ Corolli i RS6 na rynku. Jak siê jedna Rolka spsuje, to bêdzie to kropla w Oceanie Atlantyckim. Jedno padniête RS6, to kropla w ³y¿eczce. Jakakolwiek naprawa RS6-tki, XK8, czy SL'a te¿ jest zapewne sporo dro¿sza od odpowiadaj±cej jej naprawy Corolli.

Data: 2010-08-06 00:35:43
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> wrote in message news:i3cjj5$hss$1news.dialog.net.pl...
To teraz jeszcze porównaj ilo¶æ Corolli i RS6 na rynku. Jak siê jedna Rolka spsuje, to bêdzie to kropla w Oceanie Atlantyckim. Jedno padniête RS6, to kropla w ³y¿eczce.

A co to ma do rzeczy? Przecie¿ takie zestawienia robione s±
w oparciu o procenty a nie liczbê ca³kowitych awarii...

Jakakolwiek naprawa RS6-tki, XK8, czy SL'a te¿ jest zapewne sporo dro¿sza od odpowiadaj±cej jej naprawy Corolli.

W tych zestawieniach to nie ma znaczenia czy naprawa Corolli jest
tañsza ni¿ RS6 - zestawienia ¶wiadcz± o ilo¶ci usterek. Je¶li RS6 siê
psuje czê¶ciej I NA DODATEK naprawy kosztuj± dro¿ej to tym bardziej
nie ma sensu za takim samochodem siê ogl±daæ, nie?

Data: 2010-08-10 23:18:15
Autor: Tomasz Pyra
Czy warto kupiæ takie BMW?
Pszemol pisze:
[...]

Tu jeszcze trzeba pamiêtaæ o takich szczegó³ach jak grupa konsumencka w któr± celuje dany model.

Np. jednym z zabiegów który poprawi³ wska¼niki niezawodno¶ci Corolli by³o wycofanie siê Toyoty z motorsportu. Technicznie nic siê nie zmieni³o, ale zmieni³a siê klientela.

Po prostu samochody dla emerytów mniej siê psuj± ni¿ samochody sportowe które kupuj± ludzie którzy raz ¿e je¿d¿± wiêcej ni¿ emeryt i w sposób du¿o bardziej zu¿ywaj±cy samochód.

Kolejna sprawa to metodyka badania, bo to te¿ mo¿na przeprowadziæ na wiele ró¿nych sposobów.
Czy liczymy wezwania pomocy drogowej, usterki zg³aszane przez w³a¶cicieli, wyniki badañ rejestracyjnych itp. itd. W zale¿no¶ci od sposobu przeprowadzenia badania mog± wyj¶æ zupe³nie ró¿ne wyniki.

Data: 2010-08-11 10:57:56
Autor: Yans van Horn
Czy warto kupiæ takie BMW?
On 2010-08-10 23:18, Tomasz Pyra wrote:
> Po prostu samochody dla emerytów mniej siê psuj± ni¿ samochody sportowe
> które kupuj± ludzie którzy raz ¿e je¿d¿± wiêcej ni¿ emeryt i w sposób
> du¿o bardziej zu¿ywaj±cy samochód.

Trudno siê z Tob± nie zgodziæ :-)

Kolejna sprawa: kto¶ wykorzystuj±cy samochód blisko jego granicy mo¿liwo¶ci, przewa¿nie jest w stanie rozpoznaæ gdy który¶ z elementów samochodu nie pracuje prawid³owo i zdecydowaæ siê na jego wcze¶niejsz± wymianê.
W u¿ytkowaniu emeryckim ta "wada" wysz³a by na jaw o wiele pó¼niej je¶li wogóle.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2010-08-11 23:42:48
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:4c61c216$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znasz jakie¶ wyniki badañ w których niemieckie auta wypadaj±
znacznie lepiej ni¿ auta japoñskie?

Data: 2010-08-12 17:53:49
Autor: Tadeusz
Czy warto kupiæ takie BMW?

U¿ytkownik "Pszemol" <> napisa³ w wiadomo¶ci ...

Znasz jakie¶ wyniki badañ w których niemieckie auta wypadaj±
znacznie lepiej ni¿ auta japoñskie?

wyjd¼ na ulicê w dowolnym polskim mie¶cie i policz jad±ce auta niemieckie
i "japoñskie" (bo przecie¿ montowane w 99% modeli w Europie)...
I masz bardzo wiarygodne badanie w którym respondenci zag³osowali
w³asnymi portfelami... :)

Data: 2010-08-16 13:04:35
Autor: kamil
Czy warto kupiæ takie BMW?

"Tadeusz" <t@aster.pl> wrote in message news:i415ei$qe2$1newsread1.aster.pl...

[...]

Ci sami respondenci ogladaja wygibasy Pudziana i kupuja plyty Mandaryny. Jakos nie przekonuje mnie to o walorach artystycznych obydwu zjawisk.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-09 22:47:41
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
[...]

Ale nie popularno¶æ mieli¶my oceniaæ tylko lepsz± niezawodno¶æ.
Popularno¶æ NIE JEST miar± niezawodno¶ci, inaczej maluch w latach
80-tych by³by najbardziej niezawodnym autem w Polsce...
A syrenka w latach 70-tych :-)

Data: 2010-09-10 08:38:53
Autor: Tadeusz
Czy warto kupiæ takie BMW?

[...]

a zastanowi³e¶ siê nad KLUCZOW¡ w latach 70-tych i 80-tych
kwesti± DOSTÊPNO¦CI towaru do kupna???

nie mo¿na porównywaæ rzeczywisto¶ci nieporównywalnych...

Data: 2010-09-10 07:37:55
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:i6cjsk$ml6$1pippin.nask.net.pl...
[...]

A zastanawia³e¶ siê ile ró¿nych czynników wp³ywa na decyzjê kupna
samochodu? Przecie¿ ludzie kupuj± samochody przeró¿ne i czêsto
kieruj± siê g³ównie cen± zakupy a nie s± dalekowzroczni na tyle aby
braæ pod uwagê niezawodno¶æ.

Data: 2010-09-10 16:12:58
Autor: Tadeusz
Czy warto kupiæ takie BMW?

[...]

co nie zmienia postaci rzeczy ¿e w latach 70-tych do wyboru mieli 3 modele...
wiêc co to by³ za wybór :)

Data: 2010-09-10 21:57:18
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:i6deg1$61l$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Wróæ teraz do mojego pytania jakie zada³em:
Znasz jakie¶ wyniki badañ w których niemieckie auta wypadaj±
znacznie lepiej ni¿ auta japoñskie?

Ty mi na to odpowiedzia³e¶:
wyjd¼ na ulicê w dowolnym polskim mie¶cie i policz jad±ce auta niemieckie i "japoñskie"
I masz bardzo wiarygodne badanie w którym respondenci
zag³osowali w³asnymi portfelami... :)

Chcia³em Ci przyk³adem syrenki i malucha zasugerowaæ aby¶
zastanowi³ siê nad tym co napisa³e¶. A sugerowa³e¶ (b³êdnie)
¿e popularno¶æ auta jest równoznaczna z jego niezawodno¶ci±.
Teraz ju¿ rozumiesz, ¿e jeste¶ w b³êdzie?

Data: 2010-08-14 01:45:47
Autor: Tomasz Pyra
Czy warto kupiæ takie BMW?
Pszemol pisze:
[...]

Zwracam tylko uwagê ¿e pod jednym has³em "badanie niezawodno¶ci" mo¿na zmie¶ciæ bardzo ró¿ne rzeczy.
W dodatku zw³aszcza w¶ród samochodów nowszych (powiedzmy m³odszych ni¿ 6 lat) te wyniki, zw³aszcza w czo³ówce, zazwyczaj maj± niewiele wspólnego z faktyczn± technologi±.

Bo jak siê okazuje najczêstsz± awari± wymagaj±c± wezwania pomocy drogowej jest roz³adowanie akumulatora lub przegryzienie przewodów przez gryzonie.
Z kolei awarie wykrywane przez stacje diagnostyczne to przepalone ¿arówki i ³yse opony.
Daleko, daleko dalej s± prawdziwe awarie.

A ¿e jako¶ japoñskich siê nie ima... W Corolli pierwsz± ¿arówkê wymieni³em po 10 latach - "made in Japan" by³a.

Data: 2010-08-04 23:24:59
Autor: Micha³
Czy warto kupiæ takie BMW?

2 Mazda MX-5 14.88

NajMNIEJ problemowe? Ten MX-5 to który rocznik? Chyba nie te stare?

Data: 2010-08-04 09:17:43
Autor: BaX
Czy warto kupiæ takie BMW?

Moje jednostkowe do¶wiadczenie nie liczy siê tu wcale choc
przejechalem toyota camry setki tysiecy mil bez problemow.
A to jest samochod dokladnie taki jak Lexus ES z nieco bardziej skapym wyposazeniem. Toyota jest od lat na topie
razem z Honda.

Ta  'tojota' która robi akcje serwisow± na poprawki bubli?

Data: 2010-08-04 09:28:20
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4c59140c$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyda³oby siê aby podobne akcje serwisowe zrobi³ VW, BMW
i Audi. Ale tego nie zrobi± bo zbankrutowaliby...

Data: 2010-08-04 09:55:00
Autor: Tadeusz
Czy warto kupić takie BMW?

Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

Toyota jest od lat na topie

raczej była...
chyba przespałeś ostatnie ~2 lata wydarzeń z Toyotą w roli głównej :)
Coś ci mówi hasło: największa kara w historii motoryzacji -
16,4 mln USD za opóźnienie usuwania defektów aut :)

Data: 2010-08-04 10:53:18
Autor: Yans van Horn
Czy warto kupiæ takie BMW?
On 2010-08-04 09:55, Tadeusz wrote:

> U¿ytkownik "Pszemol" <> napisa³ w wiadomo¶ci ...

> raczej by³a...
> chyba przespa³e¶ ostatnie ~2 lata wydarzeñ z Toyot± w roli g³ównej :)
> Co¶ ci mówi has³o: najwiêksza kara w historii motoryzacji -
> 16,4 mln USD za opó¼nienie usuwania defektów aut :)

Toyoty jako Toyoty i ¶wiêty Lexus ;-)

"Lexus LS, GS, IS - akcja serwisowa

Kolejne ciosy spadaj± na japoñsk± Toyotê i nale¿±c± do niej markê Lexus. Japoñski gigant musi przeprowadziæ akcjê serwisow±, której negatywnym bohaterem bêd± modele LS, GS i IS z lata 2006-2008 wyposa¿one w silniki V8 4.6 i 5.0 oraz V6 3.5 litra."

http://www.v10.pl/Lexus,LS,GS,IS,akcja,serwisowa,44332.html

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2010-08-04 09:30:41
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?

"Yans van Horn" <yans@no.spam> wrote in message news:4c592a87$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
On 2010-08-04 09:55, Tadeusz wrote:

> [...]

Kolejne ciosy spadaj± na japoñsk± Toyotê i nale¿±c± do niej markê Lexus. Japoñski gigant musi przeprowadziæ akcjê serwisow±, której negatywnym bohaterem bêd± modele LS, GS i IS z lata 2006-2008 wyposa¿one w silniki V8 4.6 i 5.0 oraz V6 3.5 litra."

To jest jedna wpadka która nie zmienia ca³okszta³tu zagadnienia.
Toyoty pozostaj± najbardziej niezawodnymi autami.

W zesz³ym roku takich akcji serwisowych na ca³ym rynku ¶wiatowym
by³o oko³o 500. I dotyczy³y one praktycznie wszystkich producentów.
Konkurencja zazdro¶nie nadmuchuje sprawê toyoty W£ASNIE DLATEGO
¿e toyota s³ynie z niezawodno¶ci i to przyci±ga do tej marki klientów.
Wpadka z a akcj± serwisow± niczego tu nie zmieni.

Data: 2010-08-05 19:18:18
Autor: Robert Rêdziak
Czy warto kupiæ takie BMW?
On Wed, 04 Aug 2010 10:53:18 +0200, Yans van Horn <yans@no.spam>
wrote:

Kolejne ciosy spadaj± na japoñsk± Toyotê i nale¿±c± do niej markê Lexus.

 Ciekawe, ¿e panika zosta³a nakrêcona dok³adnie wtedy, gdy wielka
 trójka by³a w g³êbokiej dupie i ¿ebra³a kasê od Wuja Sama.

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-06 00:37:44
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
wrote:

Kolejne ciosy spadaj± na japoñsk± Toyotê i nale¿±c± do niej markê Lexus.

Ciekawe, ¿e panika zosta³a nakrêcona dok³adnie wtedy, gdy wielka
trójka by³a w g³êbokiej dupie i ¿ebra³a kasê od Wuja Sama.

a na dodatek w tym samym roku inni producenci w sumie zg³osili
500 innych "recalls", mo¿e mniej licznych w sztukach dotkniêtych aut
ale nag³o¶nienie by³o wyra¼nie w celu zniszczenia renomy niezawodno¶ci.
Co m±drzejsi klienci jednak nie dali siê nabraæ i sprzeda¿ toyot trzyma siê
wci±¿ nie¼le - za darmo u¿ywanych te¿ nikt nie rozdaje :-))

Data: 2010-08-01 20:56:14
Autor: MM
Czy warto kupiæ takie BMW?
Dnia 01-08-2010 o 20:19:27 Ilona <ilona..93.nospam@onet.pl> napisa³(a):

Witam

Mój Mercedes A ci±gle siê psuje, znajomy mówi ¿e je¶li nie chce mieæ  problemów z samochodem to mam to sprzedaæ i kupiæ jakie¶ BMW E46. Sam  je¼dzi star± seria 5 jest mechanikiem i bardzo to auto chwali.

Czy je¶li kupiê takie BMW:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

Ale czysto pod mask±, w moim po pó³ roku nie by³o ju¿ czysto :/

Data: 2010-08-01 21:03:10
Autor: Ilona
Czy warto kupiæ takie BMW?

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

Ale czysto pod mask±, w moim po pó³ roku nie by³o ju¿ czysto :/

Mo¿e kto¶ dba? A mo¿e przed wymian± zrobi³ co trzeba ¿eby przysz³y w³a¶ciciel nie mia³ problemów?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-01 16:41:17
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> wrote in message news:i34gdm$j4s$1news.onet.pl...

[...]

Buahahaha :-)))

Data: 2010-08-01 21:04:28
Autor: Grzegorz Prędki
Czy warto kupić takie BMW?
W dniu 2010-08-01 21:03, Ilona pisze:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

Ale czysto pod maską, w moim po pół roku nie było już czysto :/

Może ktoś dba? A może przed wymianą zrobił co trzeba żeby przyszły
właściciel nie miał problemów?

A moze jestes spamerem?

Data: 2010-08-01 21:08:42
Autor: Ilona
Czy warto kupić takie BMW?

A moze jestes spamerem?

A co? Zaś posyłam coś w stopce? Niech zgadnę jakaś reklama Avasta? Sorki nie moja wina że programy ciągle coś doklejają.

Data: 2010-08-01 21:58:59
Autor: MM
Czy warto kupiæ takie BMW?
Dnia 01-08-2010 o 21:08:42 Ilona <ilona..93.nospam@onet.pl> napisa³(a):

A moze jestes spamerem?

A co? Za¶ posy³am co¶ w stopce? Niech zgadnê jaka¶ reklama Avasta? Sorki  nie moja wina ¿e programy ci±gle co¶ doklejaj±.

Tak, wina usera, ¿e nie potrafi konfigurowaæ programów lub u¿ywaj±  jakiego¶ badziewia...

Data: 2010-08-01 21:30:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupiæ takie BMW?
W dniu 2010-08-01 21:03, Ilona pisze:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

Ale czysto pod mask±, w moim po pó³ roku nie by³o ju¿ czysto :/

Mo¿e kto¶ dba?

Nadmierna czysto¶æ pod mask±, najczê¶ciej oznacza problemy. Przynajmniej w autach czysto u¿ytkowych, a nie klasykach je¿d¿±cych od ¶wiêta.

A mo¿e przed wymian± zrobi³ co trzeba ¿eby przysz³y
w³a¶ciciel nie mia³ problemów?

Tak tak, oczywi¶cie. Porobi³ przed sprzeda¿± masê rzeczy za xx plnów, z których odzyska mo¿e 10% za to.

Data: 2010-08-01 21:50:49
Autor: Irokez
Czy warto kupiæ takie BMW?
U¿ytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vgrv70v6pq3u2rmobilekone...

Ale czysto pod mask±, w moim po pó³ roku nie by³o ju¿ czysto :/

Tak patrzê.. to musia³o chyba byæ na czê¶ci pierwsze rozebrane ¿eby tak wyczy¶ciæ.
Tylko jaki powód by³ takiego rozbierania? ;)

--
Irokez

Data: 2010-08-01 16:44:17
Autor: Pszemol
Czy warto kupiæ takie BMW?
"Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message news:i34j6p$r5o$1news.onet.pl...
[...]

Bzdurzysz - by³o Karcherem przejechane i ju¿ jest czyste.
Normalna procedura u sprzedawców u¿ywanych aut.
Ludzie generalnie boj± siê myæ pod klap± i je¿dz± ubabranymi.

Data: 2010-08-01 21:53:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupiæ takie BMW?
W dniu 2010-08-01 21:50, Irokez pisze:
[...]

Pewnie demonta¿ tablicy rozk³adu jazdy autobusów i odnalezienie mysiej norki. ;)

Data: 2010-08-01 21:06:30
Autor: Waldek Godel
Czy warto kupiæ takie BMW?
Dnia Sun, 01 Aug 2010 21:53:52 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa³(a):

Pewnie demonta¿ tablicy rozk³adu jazdy autobusów i odnalezienie mysiej norki. ;)

Prêdzej wymycie gówien i podpasek przyniesionych przez Wis³ê z szamba
s±siada .

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-02 10:10:35
Autor: Beny
Czy warto kupiæ takie BMW?

U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa³ w wiadomo¶ci news:i34jcj$94g$1news.dialog.net.pl...
[...]

Moj brat co sobote tak pucuje samochod i silnik, lubi miec wszedzie czysto ;)
Wyci±gasz zbyt pochopne wnioski.

Data: 2010-08-01 21:09:34
Autor: CeSaR
Czy warto kupiæ takie BMW?
Czy je¶li kupiê takie BMW:

Boszszszszsz.........
A¿ w oczy szczypie...

Data: 2010-08-01 21:11:00
Autor: Ilona
Czy warto kupi� takie BMW?

Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Data: 2010-08-01 16:46:32
Autor: Pszemol
Czy warto kupi� takie BMW?
"Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> wrote in message news:i34gsc$k4d$2news.onet.pl...
Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Nie ma czego zazdrościć... Zwłaszcza w takim kolorze
wygląda jakby miało 20 a nie 10 lat bo wtedy takie
zielenie i czerwienie były modne... teraz to przeżytek.

Data: 2010-08-01 21:14:53
Autor: mirek
Czy warto kupi? takie BMW?

A¿ tak zazdro¶cisz komu¶ kto ma takie BMW?

takiego sztrucla starego? W Zyciu!

Data: 2010-08-01 21:34:04
Autor: CeSaR
Czy warto kupi? takie BMW?
A¿ tak zazdro¶cisz komu¶ kto ma takie BMW?

Noooo......
Zawsze chcia³em takie mieæ.......

Data: 2010-08-01 21:54:00
Autor: Irokez
Czy warto kupi� takie BMW?
Użytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości news:i34gsc$k4d$2news.onet.pl...

Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Jeśli chodzi o mnie, to ostatnio po letnim nagłym deszczyku wracając trasą Wrocek-Wałbrzych, czyli jakieś 60km, naliczyłem 3 auta BMW po rowach i nic więcej.
Chyba powiedzenie "Będziesz Miał Wypadek" ma coś na rzeczy.
Nigdy nie kupię BMW z własnej nieprzymuszonej woli.

--
Irokez

Data: 2010-08-01 22:50:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupi� takie BMW?
W dniu 2010-08-01 21:54, Irokez pisze:
[...]

To tylko potwierdza, że BMW to po prostu konie mechaniczne i chęć pokazania się. To nie są auta dla tępych ludzi.

Chyba powiedzenie "Będziesz Miał Wypadek" ma coś na rzeczy.
Nigdy nie kupię BMW z własnej nieprzymuszonej woli.

A ja mam nadzieję kiedyś kupić. I pierwsze co zrobię po kupnie, to pojadę do SJS czy innej tego typu szkoły.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-02 11:28:57
Autor: Yans van Horn
Czy warto kupi� takie BMW?
On 2010-08-01 21:11, Ilona wrote:

> Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Zachowujesz się tak, jakbyś sam sprzedawał ten samochód i robił mu reklamę :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2010-08-01 21:17:19
Autor: to
Czy warto kupiæ takie BMW?
begin Ilona
Witam

Michał, w pozycjonowanie-spamowanie się bawisz?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-01 21:47:34
Autor: Beny
Czy warto kupiæ takie BMW?

U¿ytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i34drn$bko$1news.onet.pl...
[...]

to pozbêdê siê problemów z naprawami? Diesle w BMW s± chyba do¶æ trwa³e? Obecnie mam A160CDI - równie¿ diesel.

Pozdrawiam

Zasada jest prosta i ogolnie znana, jesli poprzedni w³asciciel nie praktykowa³ druciarstwa i szanowa³ auto to problemów z dieslem w bmw nie powinna¶ mieæ.
Musisz jechaæ z kims kto ogarnia temat, najlepiej z osob± która ma lub wczesniej mia³a jakies bmw.
Sam smigam juz drugim bmw i nie mam z nim problemów ale wszystko zale¿y od konkretnego egz. (tyle ze ja mam benzyne)
Ten o który pytasz przynajmniej ze zdjêc nie wygl±da zle.

Pozdrawiam
Beny

Data: 2010-08-01 22:51:37
Autor: Bydlê
Czy warto kupić takie BMW?

On 2010-08-01 20:19:27 +0200, Ilona <ilona..93.nospam@onet.pl> said:

Witam

[...]

To zostaniesz w³a¶cicielk± koncernu BMW.

A je¶li kupisz takie bmw:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

pozbêdê siê problemów z naprawami?

Na 50%.

--
Bydlê

Data: 2010-08-01 23:59:24
Autor: Tomasz Pyra
Czy warto kupić takie BMW?
Ilona pisze:
[...]

Pod maską wypucowany bardziej niż wnętrze, zapewne przy okazji lakierowania po wyciąganiu nadwozia po poważnym dzwonie.
Pewnie owinięty wokół drzewa był. Ogólnie padaka.

A teraz dobre rady:
Jak chcesz sprzedać samochód, to nie baw się w tego typu nieudolny marketing szeptany - nie potrafisz.
Popełnione błędy przy spamowaniu pozwalają z dużą pewnością powiązać Cię ze sprzedawanym samochodem. Do tego te żenujące próby późniejszej obrony tego posta na tej grupie...

To nie jest grupa do spamowania - do zamieszczania ogłoszeń są dużo bardziej popularne serwisy internetowe gdzie każdy z nas (i wielu innych) szukając samochodu zajrzy.
A jak już musisz, to minimum przyzwoitości nakazuje napisać w tytule np. "[SPAM] Sprzedam BMW", w treści je opisać i dać linka do strony ze zdjęciami.

Bo efekt który odniosłeś w tej chwili jest odwrotny do zamierzonego, bo każdy kto w internecie poszuka czegoś o tym BMW trafi tu i przeczyta moją i innych z p.m.s. "opinię" o tym samochodzie i najwyżej może się zniechęcić.

Data: 2010-08-02 09:06:05
Autor: Paweł
Czy warto kupić takie BMW?
Użytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości news:i34drn$bko$1news.onet.pl...

[...]

Ale wypas.
Bierz koniecznie.

--
Pawe³

Data: 2010-08-02 12:44:58
Autor: CUT_INZ
Czy warto kupić takie BMW?
W dniu 2010-08-01 20:19, Ilona pisze:

Czy jeśli kupię takie BMW:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

Na samym dole tej strony masz dopowiedz :)

"Podobne Wpisy -
Fatal error "

Data: 2010-08-02 13:04:35
Autor: m
Czy warto kupić takie BMW?

[...]

Dozbieraj i kup nowe BMW

Data: 2010-08-02 13:42:47
Autor: Bydlê
Czy warto kupić takie BMW?
On 2010-08-02 13:04:35 +0200, "m" <m@no.pq> said:

[...]

Nie ma nowego BMW.
Jest tylko to stare.
;>>>

--
Bydlê

Data: 2010-09-10 19:40:19
Autor: Grzesiek
Czy warto kupić takie BMW?
Ilona pisze:
[...]

Wiadomo mniej więcej jaki przebieg ma to auto? Czy sprzedawca nie może się zdecydować... ? :-)

Czy warto kupić takie BMW?