Czy warto kupić Naviroad NR360?

Data: 2010-03-30 13:18:04
Autor: Robbo
Czy warto kupić Naviroad NR360?
Witam,

Chciałem kupić tacie na prezent nawiagację
do samochodu osobowego.
Przeczytałem poradnik kupującego, dwa testy.
Zastanawiam się nad Naviroad NR360.
Ten zestaw można kupić poniżej 400zł.
Ja mogę wydać maksymalnie 500 zł.
Myślę, że nawiagacja powinna mieć,
ogólnie chwaloną, AutoMapę oraz Windows CE.
Interesuje mnie wyłącznie mapa Polski - Warszawa,
inne duże miasta oraz także mieściny, gdyż tata
także czasem jeździ do małych miejscowości.
Do tego powinna szybko odnajdywać satelity,
nie gubić sygnału i ogólnie charakteryzować się
współczesnymi parametrami technicznymi.
Niekoniecznie zależy mi na dodatkowych możliwościach
typu odtwarzacz muzyki, odtwarzacz filmów itp.
Czy uważacie, że wybrany przeze mnie zestaw
jest wart zakupu i będzie się dobrze sprawował?
Może polecicie coś innego do 500zł?

Z góry dziękuję za pomoc.

Robbo

Data: 2010-03-30 18:27:55
Autor: radekp@konto.pl
Czy warto kupić Nav iroad NR360?
Tue, 30 Mar 2010 13:18:04 +0200, w <hosnb8$66t$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Robbo" <nie.mam@yle.com> napisał(-a):

[...]

Zobacz na targeo.pl, czy Twoje "małe miejscowości" są tam dobrze opisane (mapa
taka jak w AM, tylko starsza).

Jeżeli tak, to śmiało możesz brać.

Data: 2010-03-30 23:50:32
Autor: Robbo
Czy warto kupić Naviroad NR360?
Dziękuję.

Data: 2010-03-31 08:59:40
Autor: m

Użytkownik "Robbo" <nie.mam@yle.com> napisał w wiadomości news:hosnb8$66t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy uważacie, że wybrany przeze mnie zestaw
jest wart zakupu i będzie się dobrze sprawował?
Może polecicie coś innego do 500zł?

Dzisiejsze nawigacje są dostatecznie dobre. Róznią się gadżetami , któych nie chcesz. Poprawność prowadzenia zalezy tylko od mapy.
Psują się w nich bzdety, typu zasilacz, przyssawka do szyby, itp...
Tej którą wybrałeś nie znam, ale jak ci się podoba to kupuj.
Wcześniej upewnij się, ze tata bedzie chciał to uzywać - niektorzy ludzie nie lubią takich gadżetów.

Data: 2010-03-31 16:27:05
Autor: Jarzabek
Czy warto kupić Naviroad NR360?
Robbo pisze:
Witam,

<cut>
Z góry dziękuję za pomoc.

Robbo
Posiadam NR360 od ponad roku.
Automapa była od początku posiadania. Przeszedłem z wersji 5.0 do obecnej 6.2
Automapa działa prawidłowo. Nigdy nie było problemów z jej działaniem, jakiś zwisów błędów itp.
Samo urządzenie jest dość fajne.
Z zalet to:
- lekkie (około 100gram)
- podstawka do samochodu. Zasilanie jest podłączone do podstawki. Bierze się tylko samo urządzenie wychodząc z auta.

Wady:
- bateria - bez zasilania działa około 30min. Jak używasz tylko w samochodzie to nie ma to znaczenia.

Nie ma problemów z zasięgiem GPS. W specyfikacji jest napisane, że może używać jednocześnie 64 satelity (lub coś takiego) ale to jest marketing. Nigdy w zasięgu tyle miał nie będziesz.
Czas zimnego startu GPS  to koło 2 minut. Im nowsza automapa tym dłużysz start (tak przynajmniej zauważyłem)
Gorący start to kilka sekund.

Jacek

Data: 2010-03-31 16:42:31
Autor: radekp@konto.pl
Czy warto kupić Nav iroad NR360?
Wed, 31 Mar 2010 16:27:05 +0200, w <hovm3s$gv8$1@inews.gazeta.pl>, Jarzabek
<jarzabek@KILL.SpAM.eu> napisał(-a):

Czas zimnego startu GPS  to koło 2 minut. Im nowsza automapa tym dłużysz start (tak przynajmniej zauważyłem)

A inni odwrotnie :).
Prawda jest taka, że program ma marginalne znaczenie.
Musisz znaleźć się w obrębie 3 satelit i dopiero wtedy GPS przekazuje do
programu dane o położeniu.

Data: 2010-03-31 18:19:34
Autor: Robbo
Czy warto kupić Naviroad NR360?