Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?

Data: 2010-01-12 13:32:00
Autor: ZS
Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl. Niestety na youtube nie znalazlem filmiku z taką najtańszą odśnieżarką i nie wiem jak ona sobie radzi ze śniegiem.

Data: 2010-01-12 07:10:55
Autor: Mamut
Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
nie warto. Duzo szybciej pojdzie ci zwyklą szuflą, może troche
bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna
firmowa.

Data: 2010-01-12 20:58:49
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-01-12 16:10, Mamut pisze:
[...]

a za 2000 zł masz całkiem przyzwoitą na paliwo. Ja mam - żażera się śniegiem i jeszcze się oblizuje.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2010-01-13 14:19:51
Autor: abrakadabra
Grzegorz Brycki wrote:
[...]

jeśli można spytać, jaka firma/model?

--
abrakadabra

Data: 2010-01-13 08:14:48
Autor: Tadek
Mamut pisze:
[...]
dobrym sprzętem jest traktorek ogrodowy ( co najmniej 20KM ) z możliwością podpięcia pługu i szczotek. Sam taki mam i przyznam że sama przyjemność w odśnieżaniu :)

Data: 2010-01-12 13:57:31
Autor: Prawusek

"ZS" <abc@wp.pl> wrote in message news:hihq51$34f$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez prądu.

Data: 2010-01-12 15:33:47
Autor: Big Jack
Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
W wiadomości
*Prawusek* napisał(-a):

Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez
prądu.

A właśnie. Podobno dużą popularnością cieszą się ostatnio agregaty prądotwórcze :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-01-13 05:26:52
Autor: Kane
Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl.

Złom. Maja takie cudo w sąsiedniej firmie. Złom jakich mało.

Kane

Data: 2010-01-13 08:41:51
Autor: Prawusek
Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
"ZS" <abc@wp.pl> wrote in message news:hihq51$34f$1news.dialog.net.pl...

    Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

Data: 2010-01-13 11:30:51
Autor: Andrzej S.
Prawusek pisze:

    Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

.... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
--
A S

Data: 2010-01-13 11:45:28
Autor: Prawusek
"Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message
Prawusek pisze:

> [...]
> załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic

Nie zajmuję się ani handlem, ani też reklamą - jestem tylko konsumentem.
Ot, kupowałem tam, stąd mogę polecić...

Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?