Czy warto kupic elektryczn± od¶nieżarkę?

Data: 2010-01-13 08:41:51
Autor: Prawusek
Czy warto kupic elektryczn± od¶nieżarkę?
"ZS" <abc@wp.pl> wrote in message news:hihq51$34f$1news.dialog.net.pl...

    Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

Data: 2010-01-13 11:30:51
Autor: Andrzej S.
Prawusek pisze:

    Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

.... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
--
A S

Data: 2010-01-13 11:45:28
Autor: Prawusek
"Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message
Prawusek pisze:

> [...]
> załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic

Nie zajmuję się ani handlem, ani też reklam± - jestem tylko konsumentem.
Ot, kupowałem tam, st±d mogę polecić...

Czy warto kupic elektryczn± od¶nieżarkę?