Czy warto kupić nowy samochód?

Data: 2009-08-16 22:08:58
Autor: Tomek
Czy warto kupić nowy samochód?
Lew2 pisze:

A oto moje argumenty za kupnem używanego (1-3 letniego) a przeciwko
kupnie
nowego samochodu.

OK, znajdź 1-3 letni samochód z pewnego źródła ... ze 'świecą szukać' a jak już do 'zarezerwowany dla znajomych' ...

> W moim
17-letnim samochodzie jest tyle rys, że nawet ich nie liczę.

Jeśli jest to alternatywa dla nowego samochodu - to 'no comments' ....

A tak z 'mojej strony'.
Kupiłem NOWY samochód - Skodę Octavię - chcę nim pojeździć ok 5 lat - myślę, że bezawaryjnie, i sprzedać w dobrej cenie.
Co do serwisu - czytałeś o GVO ? - nie ma konieczności wykonywania przeglądów w ASO ...
Myślę, że jest to alternatywa dla 5 latka za 25 tys., niewiadomym pochodzeniu, którym trzeba będzie jeździć do 'śmierci' ...

Pozdrawiam
       Tomek

Czy warto kupić nowy samochód?