Czy warto kupić nowy samochód?

Data: 2009-08-16 23:43:18
Autor: Adampio
Czy warto kupić nowy samochód?
Lew2 pisze:
1) Ogromna utrata wartości w pierwszych trzech latach. ile teraz wart jest mój samochód 5) Stres związany ze stratą wartości pojazdu z każdą nową rysą.
każda
następna nie zmienia wartości samochodu.
wysoką jakość to nie wahałbym się kupić nowego samochodu pomimo spadku
jego wartości,

Co Ty z tą wartościa? Jakąs obsesje masz czy co? Mialem w zyciu dwa nowe samochody (jeden z nich mam ciagle jako drugi bo sie do niego przywiazalem) i nie pamietam zebym kiedykolwiek sprawdzal ile jest on w danym momencie wart. Nowe byly kupione dla tego ze za stan techniczny jestem odpowiedzialny tylko ja bo znam cała historie auta. Aktualne glowne auto jest uzywane ale tez znam je od nowosci bo przyjaznie sie z od lat z poprzednim wlascicielem.
MSZ nie stac Cie na nowy samochod nawet jesli  akutat dysponujesz stosowna iloscią gotowki i powiedz to sobie i żonie glosno

Czy warto kupić nowy samochód?