Czy warto kupić nowy samochód?

Data: 2009-08-17 21:02:22
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości
news:69a381fd-2cf4-4f11-8192-4a2d33d8e74cd4g2000yqa.googlegroups.com Lew2
<waldek69@hotmail.com> pisze:

Od pewnego czasu moja Sz. Małżonka nagabuje mnie żeby kupić nowy
samochód.
A jaki normalny facet pozwala babie wypowiadać się w kwestii zakupu auta?
A jeśli już pozwala to bierze to w ogóle pod uwagę?
Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.

Ja uważam że kupno nowego samochodu to jest dla frajerów.
Nie zawsze i niekoniecznie.

A oto moje argumenty za kupnem używanego (1-3 letniego) a przeciwko
kupnie
nowego samochodu.
1) Ogromna utrata wartości w pierwszych trzech latach. Właściwie to
już po
miesiącu od wyjazdu z salonu, kiedy pierwszy urok przeminie będę się
czuł
jak frajer którego orąbano na dużą kasę.
Ale masz nowe auto.

A jeszcze jak sprawdzę na
gratce
ile teraz wart jest mój samochód to złość na swoją głupotę będzie
spotęgowana.
To zależy na ile czasu planujesz jego użytkowanie.

4) Niska jakość przeglądów i zmian w oleju w ASO. Przetestowałem
swoim
starym samochodem na próbę kilka ASO, ba kupiłem ten samochód w ASO
aby
zobaczyć jak zachowają się. Myślę: "stary samochód - niech stracę".
Wynik
mojego testu jest taki, że bałbym się powierzyć nowy samochód
partaczom i
złodziejom w białych koszulach.
A w brudnych kombinezonach nie bałbyś się? Jednym i drugim trzeba patrzyć na ręce.

Dodatkowo w ASO nie pozwalają mi
patrzeć co
partaczą koło samochodu tylko dają mi kawę, TV, żebym nie widział jak
praktykanci z zawodówek samochodowych (żeby obniżyć koszty załogi)
nie
umieją odkręcić śruby.
Pozwalają, pozwalają. A raczej nie moga zabronić.
Wszystkie poważniejsze czynności zlecam ASO i kontroluję czynności. Oczywiście nie głupstwa typu wymiana oleju (robię to rzecz jasna sam), kabli WN czy świec, klocków itp. pierdół.

O wiele lepszy jest prywatny warsztat
samochodowy w
którym właściciel firmuje się swoim nazwiskiem i ma pełno klientów z
polecenia. Fakt - trzeba umawiac się na terminy z wyprzedzeniem. Ceny
niższe
i jakość wyższa.
Niekoniecznie.

5) Stres związany ze stratą wartości pojazdu z każdą nową rysą.
Fakt.

6) Nowe samochodu w czasie transportu czasem ulegają uszkodzeniu.
Zdarzają się przypadki że nowe samochody w salonach są już po
naprawach blacharskich, a ta informacja nie jest dostępna dla
klienta.
Jest. Wystarczy pożyczyć miernik powłoki lakierniczej.

Dopóki nie kupię samochodu mam przewagę. W momencie kupna staję na
straconej pozycji.
Podobnie nawet z chlebem, butami itp... :)

Nowe auto, to nowe auto. Coś zyskujesz, coś tracisz. Decyzja należy do ciebie. Tylko podejmując ją nie bierz, na miły bóg, pod uwagę gadania jakiejś baby. :))

--
Jotte

Data: 2009-08-17 21:16:13
Autor: Artur Maśląg
Jotte pisze:
Lew2 <waldek69@hotmail.com> pisze:

Od pewnego czasu moja Sz. Małżonka nagabuje mnie żeby kupić nowy
samochód.
A jaki normalny facet pozwala babie wypowiadać się w kwestii zakupu auta?

Każdy normalny - w końcu też tym będzie jeździć.

A jeśli już pozwala to bierze to w ogóle pod uwagę?

Oczywiście.

Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.

Cóż za elokwencja :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-17 21:31:13
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6caa4$5pg$1inews.gazeta.pl Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> pisze:

[...]
Idiotyczne stwierdzenie. Żeby się o czymś wypowiadać to się trzeba na tym znać.
Nie gadam mojej kobiecie jakie ma kupić gary, choć w końcu będę z nich żywność pobierał.

A jeśli już pozwala to bierze to w ogóle pod uwagę?
Oczywiście.
Jestem innego zdania.
Ale rozumiem kapciarzy.

Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.
Cóż za elokwencja :(
Cóż za inteligencja :(

--
Wczoraj to przedwczoraj - tyle, że jutro
Jutro to pojutrze - tyle, że wczoraj.

Jotte

Data: 2009-08-17 19:58:50
Autor: Robert Rędziak
Czy warto kupić nowy samochód?
On Mon, 17 Aug 2009 21:31:13 +0200, Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:

Nie gadam mojej kobiecie jakie ma kupić gary, choć w końcu będę z nich żywność pobierał.

 Skoroś wziął sobie garkotłuka to nie postrzegaj innych z
 perspektywy swojego żywota.

Jestem innego zdania.
Ale rozumiem kapciarzy.

 O. Macho.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-17 22:15:19
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:slrnh8jdjq.tm1.rekinlazarus.wkurw.org Robert Rędziak

Co za tuman...

--
Jotte

Data: 2009-08-17 23:08:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<rekin@gm.wkurw.org> pisze:

[...]

Potrafisz coś innego niż zachowywać się niczym Jarosław Kaczyński?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-08-17 23:12:58
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6cgtb$4v6$1news.dialog.net.pl Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> pisze:

Co za tuman...
Potrafisz coś innego niż zachowywać się niczym Jarosław Kaczyński?
Pewnie.
Dobrze rozpoznaję tumanów.
Witam kolejnego.

--
Jotte

Data: 2009-08-18 15:55:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jotte pisze:
[...]

Właśnie pokazałeś, że jednak nie potrafisz. Na odpowiedź się już nie sil.

Data: 2009-08-18 17:49:10
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6ebt0$9tg$1news.dialog.net.pl Marcin "Kenickie" Mydlak
[...]

Właśnie udowodniłeś, że jesteś stuprocentowym tumanem. Na odpowiedź już się nie sil.

--
Jotte

Data: 2009-08-17 23:46:53
Autor: Adam Adamaszek
Czy warto kupić nowy samochód?

Celny strzal, brawo :)

pozdr
AA

Data: 2009-08-18 17:49:53
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości
news:0827aa2e-d365-4738-a8a9-faa4c7bd9245v20g2000yqm.googlegroups.com Adam
Adamaszek <cabecao1@gmail.com> pisze:

Co za tuman...
Potrafisz coś innego niż zachowywać się niczym Jarosław Kaczyński?
Celny strzal, brawo :)
O! Jeszcze jeden!

--
Jotte

Data: 2009-08-18 09:08:23
Autor: Konrad Jaczewski
Adamaszek <cabec...@gmail.com> pisze:

> Celny strzal, brawo :)

O! Jeszcze jeden!

--
Jotte

W dosc typowy sposob odeszlicie od meritum watku i pieprzycie glupoty,
pokazujac ptaszki
Jesli nie macie nic ciekawego do powiedzenia to prawcie swoje
anonimowe grzecznosci poprzez prywatne wiadomosci - nie widze powodu,
dla ktorego reszta z nas ma byc raczona tym belkotem

Pzdr
KJ

Data: 2009-08-18 19:15:18
Autor: Jotte
Konrad Jaczewski <kjaczew@gmail.com> pisze:

W dosc typowy sposob odeszlicie od meritum watku i pieprzycie glupoty,
pokazujac ptaszki
I widzę, że chcesz dołączyć.
Witam, zatem.

Jesli nie macie nic ciekawego do powiedzenia to prawcie swoje
anonimowe grzecznosci poprzez prywatne wiadomosci - nie widze powodu,
dla ktorego reszta z nas ma byc raczona tym belkotem
Nie widzisz, to nie widzisz. Twoja sprawa, mnie tam twoje wady widzenia nie interesują.
Co ty w ogóle masz do powiedzenia, gdzie i co kto ma pisać na ogólnie dostępnych, niemoderowanych grupach dyskusyjnych?
Nie wiem za kogo się uważasz, ale na bank się mylisz.

--
Jotte

Data: 2009-08-17 21:55:11
Autor: Artur Maśląg
Jotte pisze:
[...]

Wcale się znać nie trzeba. Człowiek kupuje różne rzeczy, ponieważ mu
się akurat podobają - kolor, linia, wygodny fotel.

Nie gadam mojej kobiecie jakie ma kupić gary, choć w końcu będę z nich żywność pobierał.

Nie wątpię, choć to średniowiecze. Ja tam nie ma oporów przed
konsultacjami kuchennymi.

A jeśli już pozwala to bierze to w ogóle pod uwagę?
Oczywiście.
Jestem innego zdania.

Proszę bardzo.

Ale rozumiem kapciarzy.

Nie sądzę.

Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.
Cóż za elokwencja :(
Cóż za inteligencja :(

O inteligencji nie będę się wypowiadał...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-17 22:14:37
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6ccj6$f9p$1inews.gazeta.pl Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> pisze:

Idiotyczne stwierdzenie. Żeby się o czymś wypowiadać to się trzeba na tym znać.
Wcale się znać nie trzeba.
Pewnie. Masa takich co się nie znają a gadają.
Zwyczajowo nazywa się ich durniami.

Człowiek kupuje różne rzeczy, ponieważ mu
się akurat podobają - kolor, linia, wygodny fotel.
O to mi właśnie chodziło. Na takie rzeczy przy zakupie auta zwraca się uwagę w drugiej, trzeciej, czwartej kolejności. W pierwszej na niezawodność, cenę, dostępność serwisu, części itd.
Więc należy babsku zamknąć gębę chyba, że naprawdę jest ewenementem i się zna.
Czy wywaliłbyś swoją kasę na nowe auto tylko dlatego, że twoja baba (czy tam chłoptaś) powie, że mu się w fotelu wygodnie siedzi i kolor ładny?

Nie gadam mojej kobiecie jakie ma kupić gary, choć w końcu będę z nich żywność pobierał.
Nie wątpię, choć to średniowiecze. Ja tam nie ma oporów przed
konsultacjami kuchennymi.
Nie chodzi o opory. Ja się na tym po prostu nie znam.
Więc nie gadam.
Kobieta ma wiedzieć jakie chce gary, żeby dobre jedzenie sporządzić - ja chcę tylko zeżreć i pochwalić.
Kwestia kompetencji.

A jeśli już pozwala to bierze to w ogóle pod uwagę?
Oczywiście.
Jestem innego zdania.
Proszę bardzo.
Dziękuje uprzejmie.

Ale rozumiem kapciarzy.
Nie sądzę.
Będę z tym żył bezproblemowo.

Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.
Cóż za elokwencja :(
Cóż za inteligencja :(
O inteligencji nie będę się wypowiadał...
Ze wszech miar słuszna decyzja.
Cały czas wszak twierdzę, że nie należy się wypowiadać na tematy o których się nic nie wie.

--
Jotte

Data: 2009-08-18 09:26:59
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Czy warto kupić nowy samochód?
Jotte pisze:
(ciach  bzdury)
[...]

LOL - Twoje wypowiedzi dziwnie zaprzeczają ostatniemu zdaniu.
Dla przykładu:
<cite>
Jak już kiedyś wspominałem za bardzo się na PoRD nie znam.
</cite>

Data: 2009-08-18 17:47:24
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6dku8$77b$1inews.gazeta.pl Artur 'futrzak' Maśląg
<futrzak@polbox.com> pisze:

[...]
Po lekturze twego postu nasuwa mi się parę kwestii.
Po pierwsze - co powoduje ci przeszkody w rozumieniu czytanego tekstu?
Napisałem, że nie należy się wypowiadać w tematach o których NIC się nie wie.
W przywołanym przez ciebie cytacie piszę, że się nie znam ZA BARDZO, czyli jednak trochę się znam.
Po drugie rozsądnie jest podawać MID w sposób, powiedzmy ergonomiczny, ot tak:
Po trzecie mam pytanie - co to są tagi <cite> i </cite>? W jakim języku występuje taka składnia?

--
Jotte

Data: 2009-08-17 21:19:42
Autor: u

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h6c9fs$uvu$1news.dialog.net.pl...
A jaki normalny facet pozwala babie wypowiadać się w kwestii zakupu auta?

Ty sam decydujesz o zakupie odrzutowca, wyspy na Pacyfiku, oazy na Księżycu ?
Kto zarabia ? Tylko facet , czy małżonka też sporo wnosi do budżetu?
Na wszystkie inne potrzeby domowe pieniędzy jest dostatek ?
Nie wiemy czy dysputa jest o aucie kosztującym dniówkę czy dużo droższym.
Obawiam się, ze w tym przypadku problem finansowy jest bardzo istotny, zatem współmałżonek, naciskający na wydanie pieniędzy powinien się konsultować , co najmniej w kwestii celowości wyrzucenia tej forsy.
Szczegóły techniczne o marce, modelu, wyposażeniu, kolorze będą później.

Data: 2009-08-17 22:58:02
Autor: Jotte
W wiadomości news:h6cfq6$6jj$1news.wp.pl u <u@wx.yz> pisze:

A jaki normalny facet pozwala babie wypowiadać się w kwestii zakupu auta?
Ty sam decydujesz o zakupie odrzutowca, wyspy na Pacyfiku, oazy na
Księżycu  ?
Bezwzględnie.

Kto zarabia ? Tylko facet , czy małżonka też sporo wnosi do budżetu?
Na wszystkie inne potrzeby domowe pieniędzy jest dostatek ?
Nie mam pojęcia. Z tym się wątkotwórca nie zdradził.

Nie wiemy czy dysputa jest o aucie kosztującym dniówkę czy dużo droższym.
Pewnie o takim nowym za dniówkę, oczywiście.

Obawiam się, ze w tym przypadku problem finansowy jest bardzo istotny,
Ten problem jest w zdecydowanej większości przypadków istotny.

zatem  współmałżonek, naciskający na wydanie pieniędzy powinien się
konsultować ,  co najmniej w kwestii celowości wyrzucenia tej forsy.
Szczegóły techniczne o marce, modelu, wyposażeniu, kolorze będą później.
Aha...

--
Jotte

Data: 2009-08-22 12:50:32
Autor: Pa_blo
Czy warto kupić nowy samochód?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h6c9fs$uvu$1news.dialog.net.pl...

Sprawa jest prosta - babsztyl szczeka ty ignorujesz i robisz swoje.

Heh... od razu widac z jakimi kobietami miales/masz do czynienia w swoim nedznym zyciu!  Niech zgadne, zona fryzjerka? Jak widac jeszcze sporo wody musi uplynac aby wszyscy zrozumieli co to jest np zwiazek partnerski.
Proponuje wyemigrowac do Iranu czy Afganistanu tam bedziesz czul sie jak ryba w wodzie - kobieta bedzie woja wlasnoscia, sprowadzona do rangi przedmiotu, bez zadnych praw!

Picasso

Data: 2009-08-22 15:23:30
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6oj4o$jvj$1nemesis.news.neostrada.pl Pa_blo
<mysiaczek@pysiaczek.pl> pisze:

Jesteś, chłopcze, zwyczajnym głupcem. I nic się z tym nie da zrobić.

--
Jotte

Data: 2009-08-22 18:50:57
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h6orgj$i50$1news.dialog.net.pl...

Jesteś, chłopcze, zwyczajnym głupcem. I nic się z tym nie da zrobić.

Spodziewalem sie wiecej... trzeba bylo napisac "spierdalaj chuju" takie cos do Ciebie bardziej pasuje... Wiesz -czasami wiecej mowi to jak napisales a nie to co napisales mlotku.

Picasso

Data: 2009-08-22 20:40:11
Autor: Jotte
Czy warto kupić nowy samochód?
W wiadomości news:h6p7pv$r12$1atlantis.news.neostrada.pl Pa_blo
<mysiaczek@pysiaczek.pl> pisze:

Jesteś, chłopcze, zwyczajnym głupcem. I nic się z tym nie da zrobić.
Spodziewalem sie wiecej...
Ty, chłystku, czegoś się spodziewałeś??
A cóż ty jesteś?

--
Jotte

Data: 2009-08-23 13:33:54
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h6pe29$tnt$1news.dialog.net.pl...

Ty, chłystku, czegoś się spodziewałeś??

No wydaje mi ie, ze to Ty jestes dobry w takich potyczkach i powinienes najlepiej wiedziec...

A cóż ty jesteś?

Zapewne dla Ciebie jakims marnym robakiem jak te "szczekajace baby"...

Picasso

Czy warto kupić nowy samochód?