Czy warto kupić rower z przerzutką w piaście?

Data: 2011-05-02 20:35:56
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy warto kupić rower z przerzutką w piaście?

Użytkownik "nxs" <nxs@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dbee48f$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

Czy warto się pakować w taki rower w wersji dla dorosłego (cross)?
Jedyną rzeczą, która mnie trochę irytowała to przy zmianie dętki dosyć uciążliwa kalibracja.

Jeżeli to sprawdzona konstrukcja shimano to warto! Innych producentów nie testowałem, ale SRAM i Sturmey Archer wyglądają całkiem nieźle (zwłaszcza ta ostatnia, model 3 biegowy, nazwy nie pomnę)

Do dętki możesz sobie zapodać uszczelniacz taki jak ten http://tiny.pl/hd3ks tylko mniejszą ilość i to powinno znakomitą większość przebić wykluczyć :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Czy warto kupić rower z przerzutką w piaście?