Czy warto kupiæ takie BMW?

Data: 2010-08-01 21:09:34
Autor: CeSaR
Czy warto kupiæ takie BMW?
Czy je¶li kupiê takie BMW:

Boszszszszsz.........
A¿ w oczy szczypie...

Data: 2010-08-01 21:11:00
Autor: Ilona
Czy warto kupi� takie BMW?

Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Data: 2010-08-01 16:46:32
Autor: Pszemol
Czy warto kupi� takie BMW?
"Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> wrote in message news:i34gsc$k4d$2news.onet.pl...
Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Nie ma czego zazdrościć... Zwłaszcza w takim kolorze
wygląda jakby miało 20 a nie 10 lat bo wtedy takie
zielenie i czerwienie były modne... teraz to przeżytek.

Data: 2010-08-01 21:14:53
Autor: mirek
Czy warto kupi? takie BMW?

A¿ tak zazdro¶cisz komu¶ kto ma takie BMW?

takiego sztrucla starego? W Zyciu!

Data: 2010-08-01 21:34:04
Autor: CeSaR
Czy warto kupi? takie BMW?
A¿ tak zazdro¶cisz komu¶ kto ma takie BMW?

Noooo......
Zawsze chcia³em takie mieæ.......

Data: 2010-08-01 21:54:00
Autor: Irokez
Czy warto kupi� takie BMW?
Użytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości news:i34gsc$k4d$2news.onet.pl...

Boszszszszsz.........
A� w oczy szczypie...

Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Jeśli chodzi o mnie, to ostatnio po letnim nagłym deszczyku wracając trasą Wrocek-Wałbrzych, czyli jakieś 60km, naliczyłem 3 auta BMW po rowach i nic więcej.
Chyba powiedzenie "Będziesz Miał Wypadek" ma coś na rzeczy.
Nigdy nie kupię BMW z własnej nieprzymuszonej woli.

--
Irokez

Data: 2010-08-01 22:50:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto kupi� takie BMW?
W dniu 2010-08-01 21:54, Irokez pisze:
[...]

To tylko potwierdza, że BMW to po prostu konie mechaniczne i chęć pokazania się. To nie są auta dla tępych ludzi.

Chyba powiedzenie "Będziesz Miał Wypadek" ma coś na rzeczy.
Nigdy nie kupię BMW z własnej nieprzymuszonej woli.

A ja mam nadzieję kiedyś kupić. I pierwsze co zrobię po kupnie, to pojadę do SJS czy innej tego typu szkoły.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-02 11:28:57
Autor: Yans van Horn
Czy warto kupi� takie BMW?
On 2010-08-01 21:11, Ilona wrote:

> Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

Zachowujesz się tak, jakbyś sam sprzedawał ten samochód i robił mu reklamę :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Czy warto kupiæ takie BMW?