Czy warto kupić takie BMW?

Data: 2010-08-01 21:47:34
Autor: Beny
Czy warto kupić takie BMW?

Użytkownik "Ilona" <ilona..93.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości news:i34drn$bko$1news.onet.pl...
Witam

Mój Mercedes A ciągle się psuje, znajomy mówi że jeśli nie chce mieć problemów z samochodem to mam to sprzedać i kupić jakieś BMW E46. Sam jeździ starą seria 5 jest mechanikiem i bardzo to auto chwali.

Czy jeśli kupię takie BMW:

http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

to pozbędę się problemów z naprawami? Diesle w BMW są chyba dość trwałe? Obecnie mam A160CDI - również diesel.

Pozdrawiam

Zasada jest prosta i ogolnie znana, jesli poprzedni własciciel nie praktykował druciarstwa i szanował auto to problemów z dieslem w bmw nie powinnaś mieć.
Musisz jechać z kims kto ogarnia temat, najlepiej z osobą która ma lub wczesniej miała jakies bmw.
Sam smigam juz drugim bmw i nie mam z nim problemów ale wszystko zależy od konkretnego egz. (tyle ze ja mam benzyne)
Ten o który pytasz przynajmniej ze zdjęc nie wygląda zle.

Pozdrawiam
Beny

Czy warto kupić takie BMW?