Czy warto kupić takiego Forda?

Data: 2011-07-26 12:34:01
Autor: Romek
Czy warto kupić takiego Forda?
Witam

Co s±dzicie o czym¶ takim:
http://ciekawe-ogloszenia.dodaj-gazu.pl/2011/07/ford-cougar-2-0-1998-7200-zl/

czytałem opisy w necie, podobno pali mało, awaryjne specjalnie nie jest - cena
jak widać niska. Zawsze chciałem mieć sportowe coupe :D
Czy ten samochód może służyć spokojnie przez 5 lat po 15 000 km głównie w
mie¶cie? Czy koszty eksploatacji będ± większe niż np. Focusa?

Data: 2011-07-26 14:47:42
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-07-26 14:34,  Romek pisze:
[...]

Pozdrawiam

Generalnie to jest Mondeo w innej obudowie...

Data: 2011-07-26 17:35:22
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **   Romek pisze tak:

Czy ten samochód może służyć spokojnie przez 5 lat

fraza nie puka, nie stuka dyskwalifikuje ogłoszenie ;)

Czy znasz kogo¶ kto sprzedaje samochód, który nie sprawia problemów za nieduże pieni±dze? Kto ma pojęcie i jest uparty naprawia ale większo¶ć dwu-leworęcznych plejbojów w ten sposób rozwi±zuje problem że sprzedaje.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-07-28 17:15:24
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Czy warto kupić takiego Forda?
Czy znasz kogo¶ kto sprzedaje samochód, który nie sprawia problemów za
nieduże pieni±dze?

Ja tak miałem, znudził mi się poprzedni, ale wszystkie niedoróbki które miał zrobiłem.

Notabene poszedł w rozliczeniu i tanio bo mi się nie chciało bawić w sprzedaż :-P

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-07-26 19:05:31
Autor: Arbiter
Czy warto kupić takiego Forda?

Użytkownik " Romek" <romek_1979@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0mc7p$b0j$1inews.gazeta.pl...

http://ciekawe-ogloszenia.dodaj-gazu.pl/2011/07/ford-cougar-2-0-1998-7200-zl/

nie roztrz±sajcie się nad tym, to po prostu spamer i reklamuje swój serwis....

Data: 2011-07-26 19:11:51
Autor: Paulina
Czy warto kupić takiego Forda?

> http://ciekawe-ogloszenia.dodaj-gazu.pl/2011/07/ford-cougar-2-0-1998-7200-zl/

nie roztrz±sajcie się nad tym, to po prostu spamer i reklamuje swój serwis....

Chyba nie SPAM... a nie sorry, spam bo nie nie onet ani wp.pl to nie wchodzcie
tam - to spam.

Data: 2011-07-26 21:57:39
Autor: Olo
On 2011-07-26 14:34,  Romek wrote:
Witam

Co s±dzicie o czym¶ takim:
http://ciekawe-ogloszenia.dodaj-gazu.pl/2011/07/ford-cougar-2-0-1998-7200-zl/

załosny opis... "nie puka, nie stuka" - k.... jak to widze to mi żyły wychodz± ;)

czytałem opisy w necie, podobno pali mało, awaryjne specjalnie nie jest - cena
jak widać niska. Zawsze chciałem mieć sportowe coupe :D

koło sportowego coupe to to nawet nie stało, nuda straszna, "podobno"....

Czy ten samochód może służyć spokojnie przez 5 lat po 15 000 km głównie w
mie¶cie? Czy koszty eksploatacji będ± większe niż np. Focusa?

wszystko zależy od tego jak będziesz go użytkował...

ford g.... wort
i tym wspaniałym pozdrowieniem żegnam :)

Data: 2011-07-28 19:00:35
Autor: red
On 2011-07-26 12:34:01 +0000, Romek said:

Co sÄ…dzicie o czymĹ› takim:
[...]

mieście? Czy koszty eksploatacji będą większe niż np. Focusa?

Miałem takiego przez 3 lata, sprzedałem niedawno - 2.0 praktycznie bezawaryjne, 2.5 V6 ma kilka bolączek (np. IMRC). Z tym autem jest jak z każdym innym - zależy czy trafisz zadbany egzemplarz. Zawieszenie jak to w Fordzie nie jest zbyt trwałe (wahacze z niewymiennymi tulejami, łączniki stabilizatorów), za to faktycznie sportowe nastawy (oczywiście jak na fabryczny zawias) i na dobrych oponach np. o szerokości 225 pozwala na bardzo dynamiczną jazdę po zakrętach.

Aha, za takie pieniądze to będzie złom - w miarę dobre sztuki tak od 11-12 tysi się zaczynają (nie jest to też reguła, ale trochę już tych samochodów widziałem) i jeśli nie był bity, to raczej rdzy nie będzie (tutaj wypada zdecydowanie lepiej niż Mondeo Mk2, na którym bazuje).

Czy warto kupić takiego Forda?