Czy warto na Moto GP?

Data: 2011-06-24 15:26:52
Autor: marusc
Czy warto na Moto GP?
Będziemy we Włoszech w czasie wyścigu w Mugello. Ale bilety są drogie. Czy warto dać ponad 200€ od osoby za trybunę? Czy może tylko wejść na teren? Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?
--
Marek
R1200GS

Data: 2011-06-24 17:21:12
Autor: erg
Czy warto na Moto GP?

U¿ytkownik "marusc" <marusc@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iu23as$g09$1inews.gazeta.pl...
Bêdziemy we W³oszech w czasie wy¶cigu w Mugello. Ale bilety s± drogie. Czy warto daæ ponad 200? od osoby za trybunê? Czy mo¿e tylko wej¶æ na teren? Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?

Wogule nie warto.
Tu masz wiedze na temat ktory najpierw powinien Cie zainteresowac http://leksykony.interia.pl/haslo?hid=234417

erg

Data: 2011-06-25 17:04:54
Autor: Barnaba
Czy warto na Moto GP?
On 24 Cze, 17:21, "erg" <nicdom...@niepiszcie.pl> wrote:
U ytkownik "marusc" <mar...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:iu23as$g09$1inews.gazeta.pl...

> B dziemy we W oszech w czasie wy cigu w Mugello. Ale bilety s drogie. Czy
> warto da ponad 200? od osoby za trybun ? Czy mo e tylko wej na teren?
> Kt ra wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?

Wogule nie warto.
Tu masz wiedze na temat ktory najpierw powinien Cie zainteresowachttp://leksykony.interia.pl/haslo?hid=234417

erg

Ach ta zazdrosc, ze ktos moze zobaczyc na zywo MotoGP... Nieprawdaz,
droga grupo? ;)

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2011-06-26 08:30:52
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "Barnaba"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:d9a250ad-d1f7-4da9-9f72-538a22ceb251@d7g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

erg

Ach ta zazdrosc, ze ktos moze zobaczyc na zywo MotoGP... Nieprawdaz,

===========

Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne nieukom.

Data: 2011-06-26 11:22:22
Autor: erg
Czy warto na Moto GP?

U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iu6jmp$agq$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "Barnaba"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d9a250ad-d1f7-4da9-9f72-538a22ceb251@d7g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

erg

Ach ta zazdrosc, ze ktos moze zobaczyc na zywo MotoGP... Nieprawdaz,

Prawda, prawda. Te¿ zawsze z zazdro¶ci wytykam b³êdy ortograficzne nieukom.

Haha... ja tez!
Zwlaszcza nieukom.

erg

Data: 2011-06-26 17:56:22
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne nieukom.
Pozycyjne rowniez.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-27 15:02:59
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iu7rs5$d2p$1@node2.news.atman.pl...

On 2011-06-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne nieukom.

Pozycyjne rowniez.

=======

Ciągle masz niespokojny sen? Gdybym tylko wiedział, że to tak uderzy w Twoje ego - w życiu nie zwróciłbym Ci uwagi.
No ale mleko się rozlało - musisz nauczyć się z tym żyć.

Data: 2011-06-27 13:08:52
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Ciągle masz niespokojny sen? Gdybym tylko wiedział, że to tak uderzy w Twoje ego - w życiu nie zwróciłbym Ci uwagi.
No ale mleko się rozlało - musisz nauczyć się z tym żyć.
Sen? Ja w ogole spac nie moge, jesc tez nie moge, a jazda na moto juz
nie daje mi tyle frajdy co wczesniej.

A powaznie? Jebiemieto co Ty o tym sadzisz.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-27 16:04:48
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iu9vd4$mtr$8@node2.news.atman.pl...

On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

=========

Nie żartuj. Przecież wszyscy widzą, że temat nie daje Ci spokoju. A te wulgarne wstawki wcale nie dodają Ci męskości. Przeciwnie.

Data: 2011-06-27 15:43:20
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Nie żartuj. Przecież wszyscy widzą, że temat nie daje Ci spokoju. A te wulgarne wstawki wcale nie dodają Ci męskości. Przeciwnie.
Wytlumaczyl Ci juz newrom ale jak widac nie bardzo to do Ciebie dociera,
byc moze sam niewidzisz smiesznosci w tym co robisz. To tak jakby plywak
teorytyk uczyl ludzi jak plywac a sam wrzucony do wody by sie utopil.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-27 19:27:18
Autor: erg
Czy warto na Moto GP?

U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iua8en$no9$1node2.news.atman.pl...
On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

 To tak jakby plywak
teorytyk uczyl ludzi jak plywac a sam wrzucony do wody by sie utopil.

Eeee.. raczej motocyklista - teoretyk.

erg

Data: 2011-06-27 21:25:05
Autor: Tytus z domQ
Czy warto na Moto GP?
Siemka

*** "AZ"
 To tak jakby plywak teorytyk uczyl ludzi jak plywac.

Ach ta mlodosc...
myslisz ze trenerzy najszybszych plywakow na swiece plyna przed nimi i wolaja "dogon mnie, dogon mnie..."

A moj instruktor ratownictwa wodnego to wogole sie brzydzil woda a nasz team wygrywal zawody...

Nie trzeba byc mistrzem zeby wychowac mistrza.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-27 19:30:01
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-27, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Ach ta mlodosc...
[...]

Ty tez sie przypierdalasz?? Nigdzie nie mowie ze trener musi byc
mistrzem zeby wychowac mistrza ale raczej plywac powinien umiec?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-27 21:43:48
Autor: Tytus z domQ
Czy warto na Moto GP?
Siemka

*** "AZ"
Ty tez sie przypierdalasz??

No

*** Nigdzie nie mowie ze trener musi byc
 mistrzem zeby wychowac mistrza ale raczej plywac powinien umiec?

Niekoniecznie
a w innych sportach tez musi umic??

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2011-06-28 10:15:51
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iua8en$no9$1@node2.news.atman.pl...

On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

(...)

========

Toż ja nic nie robię. To ty wyginasz śmiało ciało. Spróbuj raz "po bożemu" i porównaj czasy.

Data: 2011-06-28 08:47:21
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Toż ja nic nie robię.
Wlasnie o to mi sie rozchodzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-28 10:19:44
Autor: Arni
Czy warto na Moto GP?
Marcin N pisze:

To¿ ja nic nie robiê. To ty wyginasz ¶mia³o cia³o. Spróbuj raz "po bo¿emu" i porównaj czasy.

a poka¿esz jak to powinno wygl±daæ?

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-28 10:27:20
Autor: Roman Niewiarowski
Czy warto na Moto GP?
W dniu 2011-06-28 10:19, Arni pisze:

a poka¿esz jak to powinno wygl±daæ?

Na obrazku ?

pozdr
newrom i duzo obrazkow, a techniki brak :(
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-06-28 10:41:25
Autor: Monster
Czy warto na Moto GP?
W dniu 2011-06-28 10:15, Marcin N pisze:

Toż ja nic nie robię. To ty wyginasz śmiało ciało. Spróbuj raz "po
bożemu" i porównaj czasy.

Moja propozycja-znajdź ze dwa winkielki,kolega niech robi fotki,zobaczysz ile z teorii przełożysz na praktykę.Idę o zakład że pozycję będziesz miał okrutną.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-06-28 12:15:37
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "Monster"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e0993b5$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach kartingowych. Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
AnalizujÄ™ i pracujÄ™ nad ich poprawÄ….

Data: 2011-06-28 10:17:09
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach kartingowych. Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
AnalizujÄ™ i pracujÄ™ nad ich poprawÄ….
Cudownie, a cos w liczbach?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-28 12:23:31
Autor: Jasio
Czy warto na Moto GP?
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisa³a rzekomo
On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Rozczarujê Ciê. Pracujê nad swoj± pozycj± od roku. Na torach
kartingowych.  Przyjmujê ka¿d± krytykê i analizujê swoje b³êdy na
filmach. Analizujê i pracujê nad ich popraw±.
Cudownie, a cos w liczbach?

Oj tam, oj tam.
Dalbys juz spokoj, Artur.
Wyglada to coraz bardziej na krucjate przeciwko teoretykowi.

Marcin N tymczasem jest niesmialym praktykiem, jak sie okazuje.
I o ile nie jezdzi Kawasakiem, to moze bedzie mu szlo coraz lepiej.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-06-28 10:30:44
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Oj tam, oj tam.
Dalbys juz spokoj, Artur.
Wyglada to coraz bardziej na krucjate przeciwko teoretykowi.

Ale ja lubie krytyke, ale konstruktywna, poparta praktyka a nie czyste
teorytykowanie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-28 12:25:09
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iuc9n5$iju$2@node2.news.atman.pl...

On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

RozczarujÄ™ CiÄ™. PracujÄ™ nad swojÄ… pozycjÄ… od roku. Na torach kartingowych.
Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
AnalizujÄ™ i pracujÄ™ nad ich poprawÄ….

Cudownie, a cos w liczbach?

===

Wiek: 38, wzrost 174, waga 75, przebieg: 15 tys km motocyklem w dwa lata, liczba motocykli: 2.

Pytasz o czasy okrążeń? Nie mierzyłem nigdy. Ale też nigdy nie miałem problemów z tym, że motocykl wali mi się w zakręcie i muszę to niwelować wyginając ciało od zakrętu. Czy jesteś szybszy ode mnie na torze? - Bez wątpienia. Czy możesz coś poprawić u siebie? - Bezapelacyjnie tak.

Data: 2011-06-28 10:29:31
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Wiek: 38, wzrost 174, waga 75, przebieg: 15 tys km motocyklem w dwa lata, liczba motocykli: 2.

Nie gustuje w chlopakach wiec mogles sobie darowac.

[...]
Ano od jakiegos czasu probuje Ci to uswiadomic, ze jezeli pozycja i inne
cuda nie ma pokrycia w lepszym czasie okrazen to jedynie pieknie wyglada
na zdjeciach/filmach.

Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-28 12:52:13
Autor: Marcin N
Czy warto na Moto GP?
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iucaeb$iju$3@node2.news.atman.pl...

Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

==========

Ok, pogadajmy o tym waleniu się w zakręty. Temat mnie zaciekawił kiedyś, gdy przejechałem się Hondą CBF 600 kumpla. Też mi zacieśniała zakręt. Zastanawiałem się wtedy, czy to nie dowód na jakąś usterkę. Mój Fazer trzyma niemal idealnie promień skrętu - nie trzeba pilnować szczególnie kierownicy i nie czuje się niestabilności.

Czy tak nie powinno być w każdym modelu?

Data: 2011-06-29 01:06:26
Autor: PawelK vel Pablo
Czy warto na Moto GP?
Dnia 179 roku bieżącego, Marcin N zeznał(a) jak następuje:

[...]

Kwestia ustawień zawieszenia, Cebra tez się waliła w zakręty jak ja
kupiłem, pojechałem do znajomego co wypalił sobie oczy monitorem
czytając o ustawianiu zawieszeń i po regulacji jak ręką odjął.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-28 23:24:04
Autor: zefir
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  wrote:

Wiek: 38, wzrost 174, waga 75, przebieg: 15 tys km motocyklem w dwa lata,
liczba motocykli: 2.

Nie gustuje w chlopakach wiec mogles sobie darowac.

Pytasz o czasy okr±¿eñ? Nie mierzy³em nigdy. Ale te¿ nigdy nie mia³em
problemów z tym, ¿e motocykl wali mi siê w zakrêcie i muszê to niwelowaæ
wyginaj±c cia³o od zakrêtu. Czy jeste¶ szybszy ode mnie na torze? - Bez
w±tpienia. Czy mo¿esz co¶ poprawiæ u siebie? - Bezapelacyjnie tak.

[...]

Sratatata, xx wa¿y porównywalnie a siê w zakrêty nie wali.
Wytworna pozycja na motocyklu z kolankiem na asfalcie nie gwarantuje w ka¿dym przypadku lepszego czasu, a ten jest na torze priorytetem, lecz je¿eli motocykl wali Ci siê w zakrêty i skutkiem tego jest wspomniana ju¿ tu wielokrotnie Twoja pozycja, to mo¿e trzeba przemy¶leæ technikê i tor pokonywania zakrêtów?

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-06-28 22:14:13
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, zefir <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> wrote:

Sratatata, xx waży porównywalnie a się w zakręty nie wali.
Wytworna pozycja na motocyklu z kolankiem na asfalcie nie gwarantuje w każdym przypadku lepszego czasu, a ten jest na torze priorytetem, lecz jeżeli motocykl wali Ci się w zakręty i skutkiem tego jest wspomniana już tu wielokrotnie Twoja pozycja, to może trzeba przemyśleć technikę i tor pokonywania zakrętów?

Waga nie jest jedynym powodem walenia sie moto w zakrety ale ciezsze
moto maja do tego wieksze predyspozycje. Co do kolanka - jestem tego
samego zdania, nieraz wyprzedzalem goscia ktory wisial jak gibon zeby
dotknac kolanem asfaltu a moto prawie w pionie :-)

O pozycji i technice bede myslal juz na motocyklu stworzonym do
zapierdalania a nie turystyku :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-29 00:20:06
Autor: zefir
Czy warto na Moto GP?
W dniu 29.06.2011 00:14, AZ pisze:
On 2011-06-28, zefir<zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl>  wrote:

[...]

E tam, ja takich widzia³em na normalnej ulicy. :)

O pozycji i technice bede myslal juz na motocyklu stworzonym do
zapierdalania a nie turystyku :-)

I do szczelania ma byæ stworzony, do szczelania, a nie do takiego "pfff, pfff, pfff" :P.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-06-28 22:23:20
Autor: AZ
Czy warto na Moto GP?
On 2011-06-28, zefir <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> wrote:

I do szczelania ma być stworzony, do szczelania, a nie do takiego "pfff, pfff, pfff" :P.

Nichuchu, bedzie na fuel injection wiec ze szczelania nici.

--
Artur
ZZR 1200 conieszczela

Data: 2011-06-30 17:25:42
Autor: Grzegorz Rogala
Czy warto na Moto GP?
W dniu 29-06-2011 00:14, AZ pisze:

Waga nie jest jedynym powodem walenia sie moto w zakrety ale ciezsze
moto maja do tego wieksze predyspozycje.
A guzik prawda, Buza (przed K8) do najlzejszych nie nalezy, zapakowana po sufit i dach, nie walila sie w zadnych winklach, nawet w serpentynach w Szwajcarii.

Co do kolanka - jestem tego
samego zdania, nieraz wyprzedzalem goscia ktory wisial jak gibon zeby
dotknac kolanem asfaltu a moto prawie w pionie :-)
Ale to wlasnie o to chodzi, motocykl ma byc jak najbardziej w pionie a nie jak najbardziej zlozony. Wiszac jak w/w gibon powodujesz, ze mniej zlozony motocykl (bardziej spionizowany ;) ma wieksza przyczepnosc na wyjsciu z winkla dzieki temu mozna szybciej dany winkiel pokonac.
A ze objezdzasz takich kolesi znaczy tylko tyle, ze jeszcze Oni nie "umiom" jak sie "naumiom" to przestaniesz ich objezdzac.
Ja patrzac na siebie zauwazylem ciekawa rzecz, im dluzej jezdze tym mniej mam pozamykane opony a winkle jakos szybciej pokonuje (logi z GPS)..
Ale co tam ja gawedziarz wiem o torowej jezdzie :P

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-28 15:35:53
Autor: Monster
Czy warto na Moto GP?
W dniu 2011-06-28 12:15, Marcin N pisze:

RozczarujÄ™ CiÄ™. PracujÄ™ nad swojÄ… pozycjÄ… od roku. Na torach
kartingowych. Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
AnalizujÄ™ i pracujÄ™ nad ich poprawÄ….

Cosik mi się pamięta że całkiem niedawno pytałeś o tor kartingowy.
Skoro więc jezdzisz itd dlaczego marudzisz z tą teorią?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-06-27 17:06:59
Autor: KJ Siła Słów
Czy warto na Moto GP?
W dniu 2011-06-27 16:04, Marcin N pisze:
 A te
wulgarne wstawki wcale nie dodają Ci męskości. Przeciwnie.

Czyzby rodzilo sie na naszych oczach jakies glebsze uczucie?

Ale nic z tego nie bedzie.

Pozycji sie nie da dopasowac...

KJ

Data: 2011-06-26 14:04:11
Autor: Mystik
Czy warto na Moto GP?
Cześć

W dniu 2011-06-24 15:26, marusc pisze:
Będziemy we Włoszech w czasie wyścigu w Mugello. Ale bilety są drogie.
Czy warto dać ponad 200€ od osoby za trybunę? Czy może tylko wejść na
teren? Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?

Teren ma tę zaletę, że można sobie połazić (zresztą z biletami na trybunę też), ale ma tę wadę, że tak naprawdę, to te lepsze miejscówki są bardzo szybko zajmowane przez bywalców. Dlatego albo będziesz wcześnie rano, albo kicha. Tak średnio będziesz to widział.
Zresztą z trybun, też nie ogląda się tego jak w TV. Ale nie o to chodzi.
Atmosfera jest taka, że jeszcze dwa dni później nie możesz dojść do siebie.
Reasumując. Masz kasę, kupujesz trybunę. Nie masz. Bierzesz krzesełko i szukasz szybciutko rano miejsc.

pozdr.
Mystik

Czy warto na Moto GP?