Czy warto naprawiać

Data: 2009-08-03 23:17:28
Autor: news-gazeta
Czy warto naprawiać
Takie cos?
Czy będzie to jeszcze jezdzic czy juz tylko na złom?

http://img265.imageshack.us/img265/8849/autot.jpg

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-04 00:01:08
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Mon, 03 Aug 2009 23:17:28 +0200, na pl.misc.samochody, news-gazeta
napisał(a):

Takie cos?
Czy będzie to jeszcze jezdzic czy juz tylko na złom?

http://img265.imageshack.us/img265/8849/autot.jpg

Piekne szafsko. Jezeli to Baccara - warto naprawiac, o ile przelot w
rozsadnym wymiarze i zadbana przez wlasciciela. Jezeli to nie jest
Baccara, albo zaniedbane auto - odpusc. Model niesprzedawalny
zasadniczo, poza tym to jedynka i jezeli ma silnik 3.0 V6 to pali jak
wpieniony smok. Szukaj wersji II w wersji specjalnej Initiale. Tez niesprzedawalna,
ale wypas po uszy, malo co z dzisiejszych aut dorownuje. Wiem co mowie
- miałem I teraz mam II - co widac w podpisie. Swietne samochody,
fantastycznie wygodne. II warto szukac z takim silnikiem jak w mojej -
wowczas to jest wilk w owczej skorze. Silnik i skrzynia z Volvo S/V70
;-)

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-04 00:04:57
Autor: news-gazeta
Czy warto naprawiać
napisał(a):

[...]

Piotrek - ale to biti :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-04 00:32:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto naprawiać
news-gazeta pisze:

Piotrek - ale to biti :)

Chcesz powiedzieć BiTurbo? :>
Jak tak, to albo robić, albo szukać innego, możliwie najmłodszego i w nim swapować bebechy z tego rozbitka. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-08-04 08:32:15
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Tue, 04 Aug 2009 00:32:50 +0200, na pl.misc.samochody, Marcin
"Kenickie" Mydlak napisał(a):

Piotrek - ale to biti :)

Chcesz powiedzieć BiTurbo? :>
Jak tak, to albo robić, albo szukać innego, możliwie najmłodszego i w nim swapować bebechy z tego rozbitka. :D

zgadzam sie pod warunkami:
- jezeli to faktycznie bi turbo
- jezeli stac nas na ta zabawe
- jezeli da sie klepnac to co widac

Przekladka gratow to ciezka rzezba. --
Pozdrawiam

Data: 2009-08-04 08:45:26
Autor: Darek.
Czy warto naprawiać
[...]

Ale czy oplaca sie robic? Most do wymiany - ale mam dostep, zderzak tez, blotniki ze slupkami mozna wstawic od zwyklej wersji, niczym sie nie różnia.
Ciekawe co z podloga, co z kielichami amorow - czy nie bedzie 4 sladow zostawiac...
Zastanawiam sie czy geometria poszla z tylu
Tak - jest to biturbo w wersji baccara, ma najechane 170tys km i naprawde ladnie wyglada...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-04 09:13:19
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Tue, 4 Aug 2009 08:45:26 +0200, na pl.misc.samochody, Darek.
napisał(a):

Ale czy oplaca sie robic? Most do wymiany - ale mam dostep, zderzak tez,

oczywiscie ze sie nie oplaca. Od strony finansowej patrzac. BO dla
pasjonata sie oplaca. Trzeba to jednak zrobic na ramie, profesjonalnie
- to auto to szatan nie kogut, wiec nie odwazylbym sie klepac u pana
Józia a potem tym jezdzic.

Poza tym ona jest skoszona z tylu - musialby sie wypowiedziec dobry
blacharz czy takie cos da sie wyciagnac. Bo na bank przesunieta bedzie
tez podloga bagaznika. DOsc mocno to auto dostalo, mimo ze zle bardzo
nie wyglada.

Data: 2009-08-04 11:36:25
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał

ale wypas po uszy, malo co z dzisiejszych aut dorownuje.

Musisz zerknąć w aktualne listy wyposażenia aut. Co takiego tam było, czego nie ma w dzisiejszych samochodach?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-04 11:40:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto naprawiać
Hektor pisze:
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał

ale wypas po uszy, malo co z dzisiejszych aut dorownuje.

Musisz zerknąć w aktualne listy wyposażenia aut. Co takiego tam było, czego nie ma w dzisiejszych samochodach?

Pompowane fotele na przykład. Są, owszem. Ale nie w autach dla przeciętnego Kowalskiego.

Data: 2009-08-04 11:54:38
Autor: Artur Maśląg
Czy warto naprawiać
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...)
Pompowane fotele na przykład. Są, owszem. Ale nie w autach dla przeciętnego Kowalskiego.

Hihihi - pompowane fotele miałem wiele lat temu w Polonezie :)
Nie wiem jak to się stało, ale wśród znanych mi Golfów i Passatów
super-hiper podobnych luksusów nie było :) Oczywiście właściciele
tłumaczyli to tym, że to zbędny bajer :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 12:16:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy warto naprawiać
Artur Maśląg pisze:
[...]

A jak było z tą "zbędnością"? Prawda czy fałsz? :>

Data: 2009-08-04 12:38:10
Autor: Artur Maśląg
Czy warto naprawiać
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...)
A jak było z tą "zbędnością"? Prawda czy fałsz? :>

Ich zapytaj - mi to udogodnienie bardzo pasowało.
Podobnie jak wspomaganie, czy np. elektryczne szyby :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 15:58:47
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał

Pompowane fotele na przykład. Są, owszem. Ale nie w autach dla przeciętnego Kowalskiego.

A to było auto dla przeciętnego Kowalskiego? No to ja bym chciał należeć do takiej "przeciętności".

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-04 12:34:06
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Tue, 4 Aug 2009 11:36:25 +0200, na pl.misc.samochody, Hektor
napisał(a):

ale wypas po uszy, malo co z dzisiejszych aut dorownuje.

Musisz zerknąć w aktualne listy wyposażenia aut. Co takiego tam było, czego nie ma w dzisiejszych samochodach?

elektrycznie regulowana tylna kanapa, gniazda sluchawkowe dla
pasazerow z tylu z przyciskiem wylaczajacym glosniki tylne. O
pompowanych przednich fotelach juz wspomniano, ale o tym ze ich pamiec
byla sprzezona z pamiecia lusterek i kolumna kierownicy nie. I cala
masa innych drobiazgow, w tym gadajacy komputer - co moze wydawac sie
glupie, dopoki w upalny, sloneczny dzien nie powie ci uprzejmie ze sie
silnik przegrzewa. Kontrolki raczej mozesz nie zauwazyc....

I jeszcze inne duperelki, bardzo wygodne i przydatne...

Data: 2009-08-04 15:59:50
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
[...]

Fajnie, ale to już dzisiaj nie są jakieś kosmiczne wodotryski. Takie rzeczy bywają w samochodach segment niżej.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-04 18:41:42
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Tue, 4 Aug 2009 15:59:50 +0200, na pl.misc.samochody, Hektor
napisał(a):

I jeszcze inne duperelki, bardzo wygodne i przydatne...

Fajnie, ale to już dzisiaj nie są jakieś kosmiczne wodotryski. Takie rzeczy bywają w samochodach segment niżej.

tak, wszystkie na raz? Pokaz mi takie auto.

Data: 2009-08-05 09:19:17
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał

Fajnie, ale to już dzisiaj nie są jakieś kosmiczne wodotryski. Takie rzeczy
bywają w samochodach segment niżej.

tak, wszystkie na raz? Pokaz mi takie auto.

:-))
Owszem, jak zamówisz to wszystkie na raz. Widziałeś kiedyś jakąś listę opcji np. BMW/Audi/MB?

Data: 2009-08-05 14:49:47
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Wed, 5 Aug 2009 09:19:17 +0200, na pl.misc.samochody, Hektor
napisał(a):

tak, wszystkie na raz? Pokaz mi takie auto.

:-))
Owszem, jak zamówisz to wszystkie na raz. Widziałeś kiedyś jakąś listę opcji np. BMW/Audi/MB?

Widzialem. I co z tego? Miales pokazac mi auto, segment nizej od
Safrane, z takim wypasem. Wypisac Ci wypas Safrane Baccara zeby nbyło
Ci łatwiej? Konkretnie - marka/model.

Data: 2009-08-05 22:33:00
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
[...]

Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy w tej renówce to wszystko na pewno działa.
Z całym szacunkiem dla obiektu Twojego podjarania, ale w Mercedesie C, Audi A4 czy BMW 3 takie dodatki możesz spokojnie zamówić i wiele innych o których ta Baccara nie słyszała. Czasy się trochę zmieniły i 15 lat temu to mógł być rzeczywiście imponujący samochód, ale niestety nie dzisiaj.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-06 14:54:51
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Wed, 5 Aug 2009 22:33:00 +0200, na pl.misc.samochody, Hektor
napisał(a):

Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy w tej renówce to wszystko na pewno działa.

tak, wszystko co do sztuki.

[...]

Dobra, odpuszczam bo i tak nie wskazesz... A juz na pewno nie w Mercu
C, czy Audi A4...

Data: 2009-08-06 20:49:22
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał

Dobra, odpuszczam bo i tak nie wskazesz... A juz na pewno nie w Mercu
C, czy Audi A4...

Człowieku, co chciałbyś znaleźć na takiej "wypas" liście? Podniecasz się gniazdami słuchawkowymi? Nie znajdziesz ich, bo dzisiejsze systemy multimedialne mają słuchawki bezprzewodowe. Pompowane przednie fotele? Proszę bardzo, mogą być nawet z masarzem. Pamięć ustawień indywidualnych? No problem, nawet w zależności który z kluczyków aktualnie używasz. Komputer informujący o przegrzaniu silnika? Może potrzebny w Renault, takie rzeczy w tej klasie samochodów się nie zdarzają. Silnik to się może grzać w sportowym samochodzie katowanym po torze, ale nie w limuzynie - więc po co to komu, wystarczy ewentualnie pisk z komputera. Powtarzam, to mógł byc megawypas 15 lat temu. Dzisiaj jego blask mocno przyblakł, chociaż nie wątpię, że możesz brylować wśród kolegów prezentując ten "wypasik" sprzed 1,5 dekady, tym bardziej, jeśli grono odbiorców będzie rekrutowało się spośród tych co to "to nic, że byle co, dobry bo tani i mało pali".

Zbigniew Kordan
EOT

Data: 2009-08-06 19:38:30
Autor: Michał
Czy warto naprawiać
> [...]

samochodzie katowanym po torze, ale nie w limuzynie - więc po co to komu, wystarczy ewentualnie pisk z komputera. Powtarzam, to mógł byc megawypas 15 lat temu. Dzisiaj jego blask mocno przyblakł, chociaż nie wątpię, że możesz brylować wśród kolegów prezentując ten "wypasik" sprzed 1,5 dekady, tym bardziej, jeśli grono odbiorców będzie rekrutowało się spośród tych co to "to nic, że byle co, dobry bo tani i mało pali".

powiem na tyle na ile wiem:

rys historyczny - start projektowania 1989, wiedzieli wtedy już wszyscy o konkurencie toyoty - projekcie lexus LS.
Pierwsza wersja 1992.

Jedyna konkurecja jaka wtedy mogła być mocniejsza to tylko Mercedes (w140)
i Toyota - Lexus LS. Audi i BMW zostało z tyłu, korea nie miała nic,
brytyjczycy oczywiście mieli aston martiny itp... ale to nie "zwykłe auta".
tz segment F+ odpuszczamy jako konkurencje.

W 1994 sprawa się zmieniła - pojawiło sie A8 D2, i nowe BMW 7 E38, gdzieś tam jeszcze koło 1996 były wyścigi kto pierwszy wstawi GPS i jaki...
bygrał merc ale nie kolorowy i bez mapy.

Z bajerów niewiele już zostało czego by się w lagunie/mondeo czy a4 lub a6 nie dało kupić - czas leci - vel satis ma już 8 lat - i albo
zrobią ondeliosa, albo te modele zastąpi topowy infiniti.

Chociaż wciąż to auto jeździ (jak działa) niesamowicie (przynajmniej ph1 :)),
lagunie 3 jeszcze daleko do tego.

były dziwne konstrukcje co do "bajerów" w między czasie - fiat stilo
tam w 2001 miałeś to co w mondeo masz diś i to za ponad 160k pln.

A w safranie w 1992 mogłeś mieć bajery jakich mondeo czy a6 nie miało
w 2002 - ale w cenie domu :)

dzisiejszy (a raczej z przed 7 lat) odpowiednik ducha safrane 10 lat młodszy to vw phaeton.

pasat (segment D), ...... duuuża dziura......, i Phaeton.

ale tam tez czas leci, gdzie czytanie znaków ? gdzie x kamer ?
przeciez to opel ma w astrze już.... choć jakiś FL ma być ponoć.

pozdrawiam.

Data: 2009-08-06 23:27:45
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Thu, 6 Aug 2009 20:49:22 +0200, na pl.misc.samochody, Hektor
napisał(a):

[...]

Pogadamy jak strzeli chlodnica - zdarzyc sie moze w nowce tez...

brylować wśród kolegów prezentując ten "wypasik" sprzed 1,5 dekady, tym bardziej, jeśli grono odbiorców będzie rekrutowało się spośród tych co to "to nic, że byle co, dobry bo tani i mało pali".

Pali 16 po miescie. Stac mnie. Benzyny, nie gazu... Mam gdzies co
myslisz. Merca nie kupie (nawet mimo tego ze moge taniej niz wielu
tutaj). Tym bardziej Audi. Po prostu nie ma to sensu. Z mojej strony tez EOT...

Data: 2009-08-07 10:30:35
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
[...]

Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodziło mi o to, że w tym samochodzie już sam silnik może robić wrażenie. Szczególnie na takich co poruszają się pudełeczkami z silnikiem od maszyny rolniczej (czterocylindrowy diesel) i płaczą, że za dużo pali.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-06 21:52:54
Autor: Artur Maśląg
Czy warto naprawiać
PB pisze:
(...)
Dobra, odpuszczam bo i tak nie wskazesz... A juz na pewno nie w Mercu
C, czy Audi A4...

Daj sobie spokój - zerknij do archiwum, ono da Ci odpowiedź, czy dalsza
dyskusja (znaczy się jakakolwiek) ma jakiś sens. W szczególności, że
mowa o samochodzie na F, który to dla Twojego przedpiścy z założenia
samochodem nie jest - vide te "wywody" o przegrzaniu i brylowaniu.

Folklor taki :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-06 23:25:06
Autor: PB
Czy warto naprawiać
Thu, 06 Aug 2009 21:52:54 +0200, na pl.misc.samochody, Artur Maśląg
napisał(a):

[...]

dalem po hamulcach bo widze ze materia oporna;-)

Data: 2009-08-07 10:23:58
Autor: Hektor
Czy warto naprawiać
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał

[...]

Oj, Artur, Artur...
Póki wymieniamy poglądy i spieramy się o nie, to szanuję Ciebie jako interlokutora. W momencie kiedy posuwasz się do pomówień, to przestaje to mi się podobać.
Spróbuj znaleźć w archiwum cytat w którym twierdzę, że jestem uczulony na samochody "na F". Miałem i mam takie a pomimo ich wad lubię je. Za to po wydarzeniach z przeszłości mam awersję do Renault (nie tego konkretnego z wątku, ale do firmy) i sposobu ich załatwiania problemów serwisowych ("panie, TTTM", "nie stwierdzamy usterki" lub głowa w piasek). Innych uprzedzeń motoryzacyjnych nie posiadam, za wszystkie serdecznie żałuję.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-07 11:12:12
Autor: Artur Maśląg
Czy warto naprawiać
Hektor pisze:
(...)
Oj, Artur, Artur...

O, widzę że i tak potrafisz.

Póki wymieniamy poglądy i spieramy się o nie, to szanuję Ciebie jako interlokutora.

Przykro mi - z tego co udało Ci się do tej pory napisać odnoszę wręcz
przeciwne wrażenie i to nawet nie w stosunku do własnej osoby - czemu?
Sam siebie spytaj. Nawet możesz na szybko w wątku o 1.3 multijet, czy
jakoś tak. Jest to między innymi przyczyna nie wdawania się w dyskusje
z Tobą.

W momencie kiedy posuwasz się do pomówień, to przestaje to mi się podobać.

Jakie pomówienia? To jest moja opinia na podstawie Twoich
dotychczasowych wypowiedzi. "To nie Renault..." itd.

Spróbuj znaleźć w archiwum cytat w którym twierdzę, że jestem uczulony na samochody "na F".

Ty tego twierdzić nie musisz - wręcz możesz zaprzeczyć. Chodziło mi
oczywiście o samochody na "F" - znaczy się francuskie, ale tego
powinieneś się domyślić z kontekstu. W końcu wątek o Safrane.

Jednak zadałem sobie odrobinę trudu:
<cite>
> Bo jak mniemam Citroena nigdy i jakiegokolwiek - nie miałeś.
Owszem, nie mialem. Nie zwyklem za wlasne pieniadze testowac jakosci
francuskiej motoryzacji. Wystarczy mi przykladów wsród moich znajomych.
Najbardziej dominujaca opinia to (w skrócie): "Renault, Citroen, Peugot ?
Nigdy wiecej !" - a mówimy tu o samochodach nowych lub prawie nowych,
regularnie serwisowanych. Jesli ludzie z salonów mówia w zaufaniu "nie
kupuj", to cos tu jest nie tak ...

Zbigniew Kordan
</cite>

francuzów nie miałeś i opierasz się na opiniach innych.

[...]

To by trochę tłumaczyło Twoją awersję do marki, ale nie do samochodów
francuskich i stoi w pewnej sprzeczności z tym co napisałeś wcześniej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 11:02:21
Autor: J.F.
Czy warto naprawiać
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h57k60$q0e$1inews.gazeta.pl...
Takie cos?
Czy będzie to jeszcze jezdzic czy juz tylko na złom?
http://img265.imageshack.us/img265/8849/autot.jpg

Nie wyglada na powaznie uszkodzone, natomiast naprawa swoje bedzie kosztowac.

J.

Czy warto naprawiać