Czy warto pomaga膰 osobie kt贸ra uleg艂a wypadkowi z w艂asnej winy?

Data: 2010-09-07 12:38:17
Autor: J.F.
Czy warto pomaga膰 osobie kt贸ra uleg艂a wypadkowi z w艂asnej winy?
U偶ytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisa艂 w

Krzysiek czy troll ?

sytuacja z dzisiejszego dnia, jad臋 sobie na 艂uku wyprzedza mnie osob贸wka nie wyrabia i l膮duje w rowie na dachu, zmusza pojazd jad膮cy z przeciwka to ust膮pienia mimo, i偶 ten nie mam gdzie zjecha膰 ca艂e szcz臋艣cie jad膮cemu z przeciwka nic si臋 nie dzieje. I teraz pytanie. Czy warto pomaga膰 komu艣 takiemu?

Zalezy co masz na mysli. Np masz obowiazek udzielic pomocy, wiec pomysl jak tu zeznac ze patrzyles sie na droge przed siebie i nic nie zauwazyles w rowie :-)

Jak dla mnie to marnowanie czasu policji, pogotowiu w tym czasie mogliby pom贸c komu艣 innemu kto faktycznie potrzebuje pomocy. W dzisiejszych czasach gdy ekonomia jest wa偶na, takie marnowanie 艣rodk贸w jest pozbawione sensu przecie偶. Oczywi艣cie, mo偶e by膰 niejasno艣膰 kto jest  winny. Ale to nie zmienia faktu, 偶e marnuje si臋 pieni膮dze.

Ale dlaczego marnuje ? Jest ranny to trzeba pomoc.
Oczywiscie zwolnic policjantow bo nie sa tam potrzebni, zatrudnic wiecej sanitariuszy :-)

Sam popelnisz kiedys glupote, ciekawe jakie bedziesz mial wtedy zdanie.

Dlaczego potem wszyscy s膮 obarczanie za g艂upot臋 niekt贸rych? Jestem za wprowadzeniem odpowiedzialno艣ci finansowej za spowodowanie wypadku i poniesienia koszt贸w ca艂ej akcji ratowniczej.

I wprowadzic od tego obowiazkowe ubezpieczenie, a potem zdjac z paliw i samochodow wszystkie nieuzasadnione podatki, a potem nie narzekac ze do wypadku drogowego pogotowie przyjezdza w piec minut, a do staruszka w dwie godziny. Zreszta w ogole - co to za przyjezdzanie do staruszka, to jest nieekonomiczne :-)

Mo偶e w ten spos贸b ludzie  si臋 opami臋taj膮 skoro niewielkie mandaty nie s膮 w stanie dotrze膰 do ich rozumu?

Sie ubezpiecza i na tym sie skonczy. I zaczna jezdzic jeszcze szybciej, bo szkody przecietnie nie sa duze.

A jeszcze mozna inaczej - suszarkowi beda lapac szybkich kierowcow i od razu na stol do wyciecia organow :-)

J.

Data: 2010-09-07 17:52:27
Autor: Arek (G)
Czy warto pomaga膰 osobie kt贸ra uleg艂a wypadkowi z w艂asnej winy?
W dniu 2010-09-07 12:38, J.F. pisze:
[...]
[...]

Znajdzie wym贸wk臋, kto艣 inny b臋dzie w贸wczas winny. Tacy jak on nigdy nie dopuszczaj膮 czego艣 takiego do siebie.

A.

Czy warto pomaga膰 osobie kt贸ra uleg艂a wypadkowi z w艂asnej winy?