Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?

Data: 2010-09-07 13:37:58
Autor: amir
Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c861016$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
sytuacja z dzisiejszego dnia, jadę sobie na łuku wyprzedza mnie osobówka nie wyrabia i ląduje w rowie na dachu, zmusza pojazd jadący z przeciwka to ustąpienia mimo, iż ten nie mam gdzie zjechać całe szczęście jadącemu z przeciwka nic się nie dzieje. I teraz pytanie. Czy warto pomagać komuś takiemu?

Odpowiedzialność karna za nieudzielenie pomocy z art. 162 kk i 93 kw

Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?