Czy warto teraz kupowac USD?

Data: 2009-08-07 06:16:22
Autor: Majorrro
Czy warto teraz kupowac USD?
EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?

Data: 2009-08-07 15:16:19
Autor: Ireneusz Wik
Czy warto teraz kupowac USD?
Amerykanie wpakowali sporo pieniedzy w gospodarke.
Ich zadluzenie delikatnie mowiac jest spore.
Typowa obrona przed inflacja jest podniesienie stop procentowych.
Przewaznie powoduje to wzrost waluty.

Dowcip polega na tym, ze jezeli Amerykanie podniosa stopy to - nie beda w stanie splacac dlugu
- zarzna ledwie zipiaca gospodarke

Jezeli nie podniosa to inflacja bedzie wyzsza od stop procentowych.
To chyba nie jest dobre dla waluty...

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-07 15:30:25
Autor: Fidelio
Czy warto teraz kupowac USD? - specjalista od walut proszony o komentarz!
Uzytkownik "Majorrro" <cox@o2.pl> napisal w wiadomosci news:1906c528-85f8-4ff8-96eb-1eed07cfe8abe4g2000vbe.googlegroups.com...
EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?

To ja przy okazji poprosze o komentarz do tego irracjonalnego zachowania dzisiejszego EURUSD, który wyszedl dolem mimo, ze indeksy wystrzelily w góre, na ogól dzieje sie dokladnie odwrotnie, dlaczego tak sie stalo? Jakies pomysly?

Data: 2009-08-07 08:28:30
Autor: macieks
On 7 Sie, 15:30, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Uzytkownik "Majorrro" <c...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:1906c528-85f8-4ff8-96eb-1eed07cfe8abe4g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

góre, na ogól dzieje sie dokladnie odwrotnie, dlaczego tak sie stalo? Jakies

Podobne zachowanie było rok temu u nas na WIG20. Indeks szedł do góry
a na złotówce było konkretne osłabienie. Mijało kilka godzin lub dzień
i indeks leciał za złotówką. Waluta była swoistego rodzaju wskaźnikiem
wyprzedzającym :)
Niedługo (dziś lub poniedziałek) przekonamy się czy EURUSD miał rację,
że nie wierzy w giełdowe wzrosty.

Data: 2009-08-07 15:40:57
Autor: Ireneusz Wik
Czy warto teraz kupowac USD? - specjalista od walut proszony
[...]

Podobne zachowanie by=B3o rok temu u nas na WIG20. Indeks szed=B3 do g=F3ry
a na z=B3ot=F3wce by=B3o konkretne os=B3abienie. Mija=B3o kilka godzin lub =
dzie=F1
i indeks lecia=B3 za z=B3ot=F3wk=B1. Waluta by=B3a swoistego rodzaju wska=
=BCnikiem
wyprzedzaj=B1cym :)
Nied=B3ugo (dzi=B6 lub poniedzia=B3ek) przekonamy si=EA czy EURUSD mia=B3 r=
acj=EA,
=BFe nie wierzy w gie=B3dowe wzrosty.

Jak DJ i S&P pojda w gore to jeszcze na jakis czas pociagna nasz rynek, alternatywa jest ze nie pociagna :)

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-07 15:31:08
Autor: george

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h5ha9l$rgj$1news.onet.pl...
[...]

koniec recesji i amerykanie beda mogili jednak splacic swoje dlugi :)
(sarkazm).

george

Data: 2009-08-07 15:40:12
Autor: Fidelio
[...]

Sarkazm wystarczajaco czytelny bez tych przypisów w nawiasie ;-)
Splacanie amerykanskiego dlugu powinno niedlugo wejsc do mitologii jako jedna z prac herkulesa, ewentualnie jako odpowiednik Syzyfowej pracy ;-)
Tylko, ze ja pytalem powaznie! :-)
Czy ktos spróbuje powaznie odpowiedziec ;-)?

Data: 2009-08-07 06:57:57
Autor: Majorrro
On 7 Sie, 15:40, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> [...]

Tylko, ze ja pytalem powaznie! :-)
Czy ktos spróbuje powaznie odpowiedziec ;-)?

Wg. mnie zachowanie gield powinno miec odzwierciedlenie na parze
EURUSD. Jezeli tak nie jest to znaczy, ze nie ma co wierzyc we wzrosty
i to nie zadna hossa.
Dlatego nie patrzac na nic zapakowalem dzisiaj L na USDPLN po danych
jak troche stanialo:)

Data: 2009-08-07 20:01:47
Autor: Delfino Delphis
Fidelio wrote:

[...]

Ja w ogóle nie interesowałem się jeszcze walutami. Czy może mi ktoś
nakreślić skąd w ogóle bierze się taka akurat korelacja? Na logikę wydaje
się, że skoro zarówno gospodarki USA jak i Polski wzmacniają się, to
relacja walut powinna być stała.

Data: 2009-08-08 03:03:48
Autor: Majorrro
Czy warto teraz kupowac USD? - specjalista od walut proszony o komentarz!
On 7 Sie, 20:01, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
Fidelio wrote:
> [...]

nakreślić skąd w ogóle bierze się taka akurat korelacja? Na logikę wydaje
się, że skoro zarówno gospodarki USA jak i Polski wzmacniają się, to

Dziekuje za podzielenie sie swoimi opiniami.
Jedynym minusem wzrostowym dla USD/PLN jest mozliwosc spekulacji na
umocnienie PLN i tu faktycznie mozna sie zastanawiac.
Wg. mnie: Plusem jest za to koniec korekty wzrostowej i rozpoczecie
ostatniej fali spadkowej na gieldach przed nowa hossa w nast. roku.
Uzasadnienie:
1.) Formacja klina zwyzkujacego na S&P, ktora niedawno sie ukazala.
2.) Sygnal zmiany trendu: Paniczna ucieczka z pozycji na FW20. Bardzo
duzy spadek LOP na wzrostach.

Pozdr.

Data: 2009-08-07 15:50:26
Autor: Ireneusz Wik
Czy warto teraz kupowac USD?
Majorrro <cox@o2.pl> napisał(a):
EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?
[...]
1.
ostatnio mozna w mediach napotkac informacje z bankow zachodnich, ze gospodarka polska ma sie dobrze i waluta nasza bedzie sie umacniac,
oznacza to ze zajeli dluga pozycje na naszej walucie i graja na jej wzrost - pytanie ibrzmi jakim zyskiem sie zadowola? ostatnio (ubiegly rok, poczatek obecnego) grali na spadek zlotego i udalo im sie ladnie pociagnac nasza walute w dol... 2. jakis dobry duszek polskiej waluty broni poziomu 2.90/2.91 USD/PLN, ciekawe jak dlugo bedzie sie opiekowal zlotowka

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-07 16:05:32
Autor: Ireneusz Wik
Czy warto teraz kupowac USD?
Data: 2009-08-07 16:14:21
Autor: ab
Czy warto teraz kupowac USD?
http://stooq.com/q/a/?s=usd_i&i=120&u=294895

to da wam odpowiedz, mysle ze bedzie tu klasyczne odbicie = potwierdzenie
wyjscia dolem a wiec koniec korekty wzrostowej i idziemy na 2.50

jak pojdzie powyzej 58.80 to dopiero warto kupowac usd

Data: 2009-08-08 11:58:40
Autor: macieks
Czy warto teraz kupowac USD?
On 7 Sie, 18:14, " ab" <ab03.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja dodam od siebie to samo w układzie dziennym:
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7OvgBvjSwnC

Punkt obrony jest logiczny. 61,8% zniesienia całego ruchu wzrostowego.
Sytuacja się wyjaśni w przeciągu dni, tygodni :)

Qrcze już miałem nastawienie ofensywne, kupno inwestycyjne akcji. Ale
poczekam, pozostaje walka na FW20 :)

Data: 2009-08-07 19:39:03
Autor: Zbyszek
Czy warto teraz kupowac USD?
Dnia 07-08-2009 o 15:16:22 Majorrro <cox@o2.pl> napisał(a):

EUR USD idzie w dol. Po wyjsciu z konsolidacji dolem wskazuje na ostre
umocnienie dolara. Czy wy tez podzielacie opinie na temat kupna USD?

ale nie przebiło linii wsparcia. Wstrzymałbym sie z taka spekulacja.
WIdze ze ab tez sugeruje nieco cierpliwosci.

--
Pozdrawiam,
Z.

Czy warto teraz kupowac USD?