Czy warto umieraæ za Syriê?

Data: 2013-09-02 21:09:14
Autor: jr
Czy warto umieraæ za Syriê?
Nikt my¶l±cy powa¿nie o polityce miêdzynarodowej nie mo¿e zaakceptowaæ u¿ycia broni masowego ra¿enia przeciw ludno¶ci cywilnej, ale tylko Waszyngton mo¿e zareagowaæ na z³amanie tej zasady na tyle skutecznie, by zniechêciæ przysz³ych na¶ladowców Asada.
http://www.rp.pl/artykul/9157,1044266-Czy-warto-umierac-za-Syrie.html?p=1

Data: 2013-09-02 21:32:35
Autor: LeonKame
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-02 21:09, jr pisze:
[...]

A dlaczego waszyngton ma w dupie czystki etniczne w egipcie ? Kozojebcy morduja koptów. podobno Egipcjanie wzieli sobie kozojebcow na niewolnikow,  czesc im zwia³a a czesc sie rozplenila i teraz koptowie zostali z rêka w nocniku bo dawni niewlonicy ich wyrzna.

Data: 2013-09-02 22:16:30
Autor: Kaczysta
Czy warto umieraæ za Syriê?
Nie ma ¯ADNYCH dowodów, ¿e gazy pu¶ci³ Assad. Najbardziej na u¿yciu gazów korzystaj± islamscy szaleñcy, walcz±cy z legalnym rz±dem Syrii.
Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagro¿enie dla Europy.
AZ

U¿ytkownik "jr"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:l02npd$map$1@node1.news.atman.pl...

Data: 2013-09-02 22:20:05
Autor: u2
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-02 22:16, Kaczysta pisze:
Nie ma ¯ADNYCH dowodów, ¿e gazy pu¶ci³ Assad. Najbardziej na u¿yciu
gazów korzystaj± islamscy szaleñcy, walcz±cy z legalnym rz±dem Syrii.
Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagro¿enie dla Europy.

ogolnie wiadomo, ze info, ze ataku dokonal Assad puscil usraelski mossad.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-03 01:49:36
Autor: Jacek Bia³y
Czy warto umieraæ za Syriê?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| ogolnie wiadomo, ze info, ze ataku dokonal Assad puscil usraelski mossad.

Tobie wiadomo?  zobaczy³e¶ w 07, czy w 'pancernych'?
jb

Data: 2013-09-02 22:20:30
Autor: LeonKame
Czy warto umieraæ za Syriê?
[...]

Ty nie pierdol o rzeczy tylko pisz jak jest.  Bajka jest podobna jak z sadamem ze mial bron masowego razenia pierdy swoich zolnierzy.

Ropa sie konczy chinczyki sie rozwijaja wiec trzeba bedzie im ja dostarczac za odpowiednia kasiore, tutaj chodzi tylko i wylacznie o wladze.

Data: 2013-09-02 22:21:32
Autor: u2
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-02 22:20, LeonKame pisze:
[...]

tak sie zdaje tylko takim dupkom jak ty.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-02 22:36:05
Autor: LeonKame
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-02 22:21, u2 pisze:
[...]

O nie przepraszam o te miliony dolarow makulatury drukowanej co roku.

Data: 2013-09-02 22:37:32
Autor: u2
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-02 22:36, LeonKame pisze:

O nie przepraszam o te miliony dolarow makulatury drukowanej co roku.

tobie usraelczyku chodzi o rozwoj. ciagle slysze te wasze duperele o rozwoju.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-03 01:18:47
Autor: jr
Czy warto umieraæ za Syriê?

U¿ytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5224f1d9$0$1463$65785112news.neostrada.pl...
| Nie ma ¯ADNYCH dowodów, ¿e gazy pu¶ci³ Assad.

Jest coraz wiecej na to dowodów.

 Najbardziej na u¿yciu gazów
| korzystaj±

Sowieciarski blef -  zrzuciæ odium na swoje  ofiary.

islamscy szaleñcy,

Nic nie mam do islamu.

 walcz±cy z legalnym rz±dem Syrii.

Kto go legalizowa³? Zwi±zek Radziecki?

| Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagro¿enie dla Europy.

Nie znam islamskich terrorystów. Znam komuchów, którzy zniszczyli moje ¿ycie i mój ¶wiat.

Data: 2013-09-02 22:35:04
Autor: A. Filip
Czy warto umierać za Syrię/Izrael/Polskę/Demokracje w Egipcie?
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
Nikt myślący poważnie o polityce międzynarodowej nie może zaakceptować użycia broni masowego rażenia przeciw ludności cywilnej, ale tylko Waszyngton może zareagować na złamanie tej zasady na tyle skutecznie, by zniechęcić przyszłych naśladowców Asada.
http://www.rp.pl/artykul/9157,1044266-Czy-warto-umierac-za-Syrie.html?p=1

A ty wierzysz że użycie gazów bojowych przeciw cywilom to dla USA jest
główny powód a nie wygodny pretekst?

Z praktyki cynicznej polityki dla Obamy najwygodniejsze może być
uzyskanie zgody Kongresu (ważnej kilka lat) na zaatakowanie Syrii
Asada/Rebeliantów w przypadku _kolejnego_ użycia gazów bojowych przez
jedną ze stron - mały koszty dużej operacji poprawiającej PR USA i
zasłaniającej wsparcie USA dla wojskowych morderców demokracji w Egipcie.

--
A. Filip
Nie wygrywajÄ…c sprawy, nie staniesz siÄ™ silny.

Data: 2013-09-02 22:37:28
Autor: LeonKame
W dniu 2013-09-02 22:35, A. Filip pisze:
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

PR USA a co to jest ?  Stara qrwa wymalowana w Å‚adnej sukience?

Data: 2013-09-02 22:47:31
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

RosnÄ… nowe pokolenia a ludzie zapominajÄ… o dawniejszych czasach
i wiadomościach z 'wczoraj'.
USA to też dowód na polityczną siłę cynicznej zasady:
"Wcale nie trzeba być dobrym, zupełnie wystarczy być najlepszym".

Czy USA byłyby dobrym wyborem w idealnym świecie? Ni złamanego chuja.
Czy USA są najlepszym wyborem w świecie jaki jest? Niestety często tak.

--
A. Filip
Gdy rzeka niesie nasze szmaty, patrzmy, do którego brzegu.

Data: 2013-09-03 01:51:37
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| "Wcale nie trzeba być dobrym, zupełnie wystarczy być najlepszym".
|
| Czy USA byłyby dobrym wyborem w idealnym świecie?

Gdzie ty widziałeś idealny świat wieczny szaradzisto? :-))
jb

 Ni zÅ‚amanego chuja.

Data: 2013-09-03 07:16:48
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Choćby w świece propagandy "jaki to aktualny wielki brat jest cudowny"? Nieustannie widziałem i widzę. Wielki brat się zmienia, mentalność
bezwstydnych dupowlizów trwa, zmienia się tylko jej obiekt.

--
A. Filip
Ojczyzną kobiety jest jej mąż.

Data: 2013-09-03 16:36:25
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:jmrpnjfazfd932.huge.strangled.net...

| Choćby w świece propagandy "jaki to aktualny wielki brat jest cudowny"?

Jesli chodzi o USA, to nigdzie nie ma takiej propagandy. Pamiętam owszem propagandę o powszechnym dobrobycie i o szczęściu ludzi pracy głoszoną w czerwonym chlewie. Jeśli ktoś nie miał odwagi czynnie protestować, pozostawał wobec tej propagandy bezsilny, co groziło różnymi zaburzeniami kontaktu ze światem. Na przykład można było znaleźć cel zastepczy na przykład w Ameryce, bo plucie na Amerykę żadnymi poważnymi konsenkwencjami nie groziło. Czy tobie tak nie pozostało do dziś?

jb

Data: 2013-09-03 01:21:59
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:7fei3jhewfd921.huge.strangled.net...

| A ty wierzysz że użycie gazów bojowych przeciw cywilom to dla USA jest
| główny powód

Wymyśl inny powód, to może ci uwierzę mistrzu łamigłowek

Data: 2013-09-03 09:18:55
Autor: LeonKame
Czy warto umierać za Syrię/Izrael/Pols kę/Demokracje w Egipcie?

Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz Ropa gaz ropa gaz ropa gaz ropa  gaz ropa gaz ropa gaz ropa gaz

dobrzew ze u nas tylko kartofle sa glownym dobrem naturalnym

Data: 2013-09-03 09:25:44
Autor: WW
Czy warto umieraæ za Syriê?
[...]

na¶ladowców Saddama  ops......  to ju¿ chyba by³o?

Pozdrawiam
WW
Nigdy nie by³o dobrej wojny i z³ego pokoju.
Benjamin Franklin

Data: 2013-09-03 16:47:41
Autor: Jacek Bia³y
Czy warto umieraæ za Syriê?
to ju¿ chyba by³o?

By³o i bêdzie (niezaleznie od tego, czy bedziesz wk³ada³ paluchy do czyjego¶ tekstu, czy nie).

Data: 2013-09-04 08:31:33
Autor: WW
Czy warto umieraæ za Syriê?
W dniu 2013-09-03 16:47, Jacek Bia³y pisze:
to ju¿ chyba by³o?

By³o i bêdzie (niezaleznie od tego, czy bedziesz wk³ada³ paluchy do czyjego¶
tekstu, czy nie).

Ale w tym po¶cie o zupe³nie inn± rzecz chodzi³o.
Muszê nauczyæ siê pisaæ pro¶ciej  :-P