Czy warto umierać za Syrię?

Data: 2013-09-02 22:16:30
Autor: Kaczysta
Czy warto umierać za Syrię?
Nie ma ŻADNYCH dowodów, że gazy puścił Assad. Najbardziej na użyciu gazów korzystają islamscy szaleńcy, walczący z legalnym rządem Syrii.
Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagrożenie dla Europy.
AZ

Użytkownik "jr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l02npd$map$1@node1.news.atman.pl...

Nikt myślący poważnie o polityce międzynarodowej nie może zaakceptować użycia
broni masowego rażenia przeciw ludności cywilnej, ale tylko Waszyngton może
zareagować na złamanie tej zasady na tyle skutecznie, by zniechęcić przyszłych
naśladowców Asada.
http://www.rp.pl/artykul/9157,1044266-Czy-warto-umierac-za-Syrie.html?p=1

Data: 2013-09-02 22:20:05
Autor: u2
Czy warto umierać za Syrię?
W dniu 2013-09-02 22:16, Kaczysta pisze:
Nie ma ŻADNYCH dowodów, że gazy puścił Assad. Najbardziej na użyciu
gazów korzystają islamscy szaleńcy, walczący z legalnym rządem Syrii.
Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagrożenie dla Europy.

ogolnie wiadomo, ze info, ze ataku dokonal Assad puscil usraelski mossad.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-03 01:49:36
Autor: Jacek Biały
Czy warto umierać za Syrię?

| ogolnie wiadomo, ze info, ze ataku dokonal Assad puscil usraelski mossad.

Tobie wiadomo?  zobaczyłeś w 07, czy w 'pancernych'?
jb

Data: 2013-09-02 22:20:30
Autor: LeonKame
Czy warto umierać za Syrię?
[...]

Ty nie pierdol o rzeczy tylko pisz jak jest.  Bajka jest podobna jak z sadamem ze mial bron masowego razenia pierdy swoich zolnierzy.

Ropa sie konczy chinczyki sie rozwijaja wiec trzeba bedzie im ja dostarczac za odpowiednia kasiore, tutaj chodzi tylko i wylacznie o wladze.

Data: 2013-09-02 22:21:32
Autor: u2
Czy warto umierać za Syrię?
W dniu 2013-09-02 22:20, LeonKame pisze:
[...]

tak sie zdaje tylko takim dupkom jak ty.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-02 22:36:05
Autor: LeonKame
Czy warto umierać za Syrię?
W dniu 2013-09-02 22:21, u2 pisze:
[...]

O nie przepraszam o te miliony dolarow makulatury drukowanej co roku.

Data: 2013-09-02 22:37:32
Autor: u2
Czy warto umierać za Syrię?
W dniu 2013-09-02 22:36, LeonKame pisze:

O nie przepraszam o te miliony dolarow makulatury drukowanej co roku.

tobie usraelczyku chodzi o rozwoj. ciagle slysze te wasze duperele o rozwoju.

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-03 01:18:47
Autor: jr
Czy warto umierać za Syrię?

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:5224f1d9$0$1463$65785112news.neostrada.pl...
| Nie ma ŻADNYCH dowodów, że gazy puścił Assad.

Jest coraz wiecej na to dowodów.

 Najbardziej na użyciu gazów
| korzystają

Sowieciarski blef -  zrzucić odium na swoje  ofiary.

islamscy szaleńcy,

Nic nie mam do islamu.

 walczący z legalnym rządem Syrii.

Kto go legalizował? Związek Radziecki?

| Wygrana islamskich terrorystów, to ogromne zagrożenie dla Europy.

Nie znam islamskich terrorystów. Znam komuchów, którzy zniszczyli moje życie i mój świat.

Czy warto umierać za Syrię?