Czy według Was dobrym pomysłem ..........?

Data: 2009-02-22 21:04:02
Autor: mariuszmo
Czy według Was dobrym pomysłem ..........?
.. Czy według Was dobrym pomysłem
jest zastosowanie siodełka amortyzowanego, uwzględniając to, że kupiłem rower
z myślą o wyprawach rowerowych?. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Zakładam, ze myślisz o amortyzowanej sztycy
Oczywiście, że tak jeśli będzie ona dobrej jakości, popatrz na cane creek thudbuster lub thudbuster LT, używam to w moim sztywnym górskim HT.
W przeciwieństwie do calkiem sztywnego roweru można na tym wytrzymać godziny, co więcej da się jeździć szybciej, nierówności nie wybijają z rytmu pedałowania w takim stopniu jak na sztywnym.
Inaczej popatrz ma siodła broksa.

Niestety jedno i drugie rozwiazanie jest dość kosztowne, ale warte przemyślenia

Data: 2009-02-22 22:33:03
Autor: Kuba Stasiak
Czy według Was dobrym pomysłem ..........?
Niestety jedno i drugie rozwiazanie jest dość kosztowne, ale warte przemyślenia

Nie koniecznie trzeba kupować topowe modele. Ja uzywam:

http://www.allegro.pl/item555841772_sztyca_amortyzowana_sr_suntour_ncx_d5_model_2007.html

i sobie chwalę. Znacznie leszpa amortyzacja niż w sprężynowych sztycach.

Data: 2009-02-23 00:19:00
Autor: Andrzej W.
Kuba Stasiak pisze:

[...]

Potwierdzam, bardzo dobre rozwiązanie w rozsądnej cenie, trzeba tylko czasem przesmarować bo zaczyna piszczeć okrutnie.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-02-23 00:27:03
Autor: Kuba Stasiak
[...]

fakt, po jakichś 200km musiałem kapnąć oleju. Użyłem zielonego FL i jest już ok. Nadmiar warto wytrzeć by sie brud nie zbierał.

Data: 2009-02-23 20:34:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy według Was dobrym pomysłem ..........?
Panie Andrzej W., prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gnsn0v$s1h$1mx1.internetia.pl> przy ul....

http://www.allegro.pl/item555841772_sztyca_amortyzowana_sr_suntour_ncx_d5_model_2007.html

Ona, mówiąc nieładnie, jest do dupy.
Po 4000km (!!!) musiałem kombinować ze zmianą tego takiego wałeczka...
Pieprzenia się było co niemiara. Drugi raz bym tego nie kupił, ale...

<prywata>
....jakby ktoś był zainteresowany odkupieniem jej za pół ceny allegrowej -
zapraszam na priva.
</prywata>

Data: 2009-02-23 06:28:55
Autor: Ryszard Mikke
Kuba Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
> [...]

i sobie chwalę. Znacznie leszpa amortyzacja niż w sprężynowych sztycach.

Z tym, że może warto przegrzebać archiwum grupy i rozważyć
poszukanie innego sprzedawcy.

rmikke

Data: 2009-02-23 13:14:28
Autor: Wojtas
Ryszard Mikke pisze:

Z tym, że może warto przegrzebać archiwum grupy i rozważyć
poszukanie innego sprzedawcy.

O ile dobrze pamiętam to jednak większość nie miała kłopotów z tym sprzedawcą.
Moim zdaniem jest bez zarzutu.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-02-24 10:38:05
Autor: amrac
Czy według Was dobrym pomysłem ..........?
Data: 2009-02-23 01:17:38
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 22.02.2009 21:04 użytkownik mariuszmo napisał :
[...]

E tam, podstawa to dobre siodło, można na takim spokojnie wytrzymać wiele godzin jazdy, zaś nie wyobrażam sobie niewygodnego siodła na amortyzowanej sztycy nawet najlepszej jakości. Dlatego osobiście nie uważam by takie sztyce były do czegoś potrzebne. To moje zdanie i całkowicie się z nim zgadzam.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-02-23 14:20:26
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 22 Feb 2009, mariuszmo wrote:

W przeciwieństwie do calkiem sztywnego roweru można na tym wytrzymać godziny,

  Czekaj czekaj, na całkiem sztywnym nie można?
  To ja mam amortyzację i o tym nie wiem :D

pzdr, Gotfryd

Czy według Was dobrym pomysłem ..........?