Czy ?wiadek może odmówić zeznań?

Data: 2009-06-15 06:45:43
Autor: mak
Czy ?wiadek może odmówić zeznań?
Witam

Mam być œwiadkiem w sprawie o zapłatę - małżeństwo walczy po rozwodzie o majštek..

Czy mogę odmówić zeznań?  Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

pozdro
mak __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4153 (20090613) __________

Data: 2009-06-15 07:54:14
Autor: adam
Czy ?wiadek może odmówić zeznań?
Czy mogę odmówić zeznań?  Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

Data: 2009-06-15 06:07:41
Autor:
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
> Czy mogę odmówić zeznań?  Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

Ale nie mozesz jednoczesnie skladac falszywych zeznan. Klamanie o tym , ze sie
nie pamieta jest skladaniem falszywych zeznan. Mozesz tylko liczyc na to, ze
naprawde nie pameitasz lub nie wysilac sie za mocno aby sobie cos przypominac. --

Data: 2009-06-15 09:13:22
Autor: adam
Czy ?wiadek może odmówić zeznań?
.. Klamanie o tym , ze sie
nie pamieta jest skladaniem falszywych zeznan. Mozesz tylko liczyc na to, ze

LOL.
Składanie fałsz z. jest wtedy gdy możesz to udowodnić.
Nie pamiętam. Udowodnij że kłamie.

Data: 2009-06-15 16:07:09
Autor: Johnson
adam pisze:

Składanie fałsz z. jest wtedy gdy możesz to udowodnić.

Oczywista nieprawda.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-06-15 11:58:16
Autor: LA

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h14nm7$283$1news.onet.pl...
Czy mogę odmówić zeznań?  Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

Zatajanie prawdy podobnie jak składanie fałszywych zeznań jest karalne art. 233 § 1 KK

Data: 2009-06-15 09:41:00
Autor: Gan
[...]

Tak czy siak wejdziesz - przynajmniej ta strona która ma rację obrazi się na Ciebie, że nie zeznałeś w sądzie jak było naprawdę.

Data: 2009-06-15 12:48:21
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "mak" <makes_auto@web.de> napisał w wiadomości news:h14k2u$bmj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A kim jesteś dla tego małżeństwa? Jakieś pokrewieństwo?

Data: 2009-06-15 17:32:57
Autor: mak
Czy ?wiadek może odmówić zeznań?

A kim jesteś dla tego małżeństwa? Jakieś pokrewieństwo?

żadne pokrewieństwo...  raz się zetknąłem w szczególnych okolicznościach (kupowali moje auto - ON)  a teraz się wadzą o to auto...

m __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4154 (20090615) __________

Data: 2009-06-15 21:20:08
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "mak" <makes_auto@web.de> napisał w wiadomości news:h15pp4$a25$1atlantis.news.neostrada.pl...
A kim jesteś dla tego małżeństwa? Jakieś pokrewieństwo?
żadne pokrewieństwo...  raz się zetknąłem w szczególnych okolicznościach (kupowali moje auto - ON)  a teraz się wadzą o to auto...

Zatem masz obowiązek złożenia zeznań.

Czy ?wiadek może odmówić zeznań?