Czy wiadomo coś na temat kontuzji Grangera?

Data: 2009-11-06 06:35:29
Autor: pawel.ad
Czy wiadomo coś na temat kontuzji Grangera?
Jak w temacie; pytam bo dostałem propozycję w fb
Granger + Terry za Scole + Barganiego

Eiem ze scola i barganini są na razie na topie, ale prędzej czy
później to się skończy, a Granger w cienkiej Indiane powinien wykręcań
niezłe staty...

Nie wiem co o tym myśleć. Nie wiem czy jest jakiś ukryty haczyk czy
nie. Może wy wiecie coś czego ja nie... ;]

BTW gram w lidze  z FP

Data: 2009-11-06 06:47:26
Autor: sooobi
On 6 Lis, 15:35, "pawel.ad" <pawel...@gmail.com> wrote:
[...]

Akceptuj jak najszybciej!

Data: 2009-11-06 15:49:02
Autor: s
pawel.ad pisze:
[...]

Dlaczego uwazasz, ze Scola sie konczy?
IMO bedzie grac podobnie.

W Barga oczywiscie mam wszelkie powody, by wierzyc, ale pewnie rzeczywiscie takiego miodu grac nie bedzie przez caly sezon.

Granger pewnie sie w koncu obudzi, pytanie natomiast - co z Terrym.
W roto jest cenniejszy, niz w fp. Nie wiadomo, kiedy wroci Howard.

Jezeli chcesz znac moje zdanie - w lidze fp de facto oddajesz Barga + Scole za Grangera.
Jezeli czujesz sie mocny na C - mozesz rozwazyc.

Uwazaj jeszcze na jedna rzecz - cieniujaca Indiana ma swoje plusy i minusy.
Jezeli grac slabo i straca szanse na walke, a Granger bedzie na zdrowie narzekac - moga nie chciec orac nim i ryzykowac zdrowiem swojej gwiazdy.
Moga zdecydowac sie na quest po Walla :-)

I jakkolwiek to tylko luzne spekulacje, wszak sezon dopiero rusza - IMO warto je brac pod uwage.

Pozdr

Data: 2009-11-06 08:02:55
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 15:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
pawel.ad pisze:

> [...]

> Eiem ze scola i barganini są na razie na topie, ale prędzej czy
> później to się skończy, a Granger w cienkiej Indiane powinien wykręcań

Yup.

[...]

Kontuzja Grangera jest upierdliwa, ale najgorsze juz ma za sobą.
A ze zaczal dosc spokojnie to pewnie tylko efekt dluzszego odpoczynku
i tyle.
Nie wierze ze kontuzja nagle zaczela mu przeszkadzac w trafianiu
osobistych i z goscia na 90% zrobila zawodnika marzacego o
przekroczeniu 70%.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 10:21:01
Autor: Tomasz Waszczyński
On 6 Lis, 17:02, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Dlaczego uwazasz, ze Scola sie konczy?
> IMO bedzie grac podobnie.

Yup.

> [...]

Nie wierze ze kontuzja nagle zaczela mu przeszkadzac w trafianiu
osobistych i z goscia na 90% zrobila zawodnika marzacego o

Wiesz, w tym roku zmienili obręcze, więc może tak już mu zostanie? W
końcu Calderon też przestał trafiać ;]

Pzdr. Washko

Data: 2009-11-06 23:38:27
Autor: sooobi
Czy wiadomo coś na temat kontuzji G rangera?
Wiesz, w tym roku zmienili obręcze, więc może tak już mu zostanie? W
końcu Calderon też przestał trafiać ;]

I Durant tez

Data: 2009-11-07 01:58:57
Autor: Jacenty
Czy wiadomo coś na temat kontuzji Grangera?
o trade z fb3, ja bym sie zamienial. Terry raczej nie bedzie wykrecal
30 Granger 40-50 jak na razie kreci, za to Scola i Barga graja dosc
solidnie i watpie zeby nagle forme stracili.

Data: 2009-11-06 10:07:43
Autor: pawel.ad
pawel.ad pisze:

> [...]

Moga zdecydowac sie na quest po Walla :-)

I jakkolwiek to tylko luzne spekulacje, wszak sezon dopiero rusza - IMO

na C mam jeszcze Bosha, Hayesa M. gasola  i Aldriga, więc generalnie
jest wporządku;/
ale w zeszłym sezonie Indiana też grała kiepsko, a Granger wykręcał
statsy...
no i nadal nie wiem...

Czy wiadomo coś na temat kontuzji Grangera?