Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chod zi??

Data: 2015-02-28 15:45:05
Autor: nospma
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chod zi??
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu jakiejś temperatury ??

Data: 2015-02-28 15:48:42
Autor: nospma
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas c hodzi??
Mi nie chodzi, choc silnik gorący, ale temp na komp 90%

Data: 2015-02-28 16:59:47
Autor: Budzik
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu jakiejś temperatury ??

Tylko po przekroczeniu temperatury.

Data: 2015-02-28 18:12:45
Autor: nospma
W dniu 2015-02-28 o 17:59, Budzik pisze:
Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
jakiejś temperatury ??

Tylko po przekroczeniu temperatury.

A silnik Ci sie bardzo grzeje, bo u mnie jest wręcz gorący,a temp jak pisałem 90 st, tylko silnik 4.2

Data: 2015-02-28 17:59:46
Autor: Budzik
[...]

Musisz chyba bardziej sprecyzowac pytanie.
Co to znaczy gorący? Ze bardziej niz 90stopni? Ze czujnik zle ci pokazuje?

Data: 2015-02-28 19:04:59
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Smierdzi mi trollem.

Data: 2015-02-28 19:01:52
Autor: motylekpass2
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
A silnik Ci sie bardzo grzeje, bo u mnie jest wręcz gorący,a temp jak pisałem 90 st, tylko silnik 4.2

przecie w tym potworze masz chłopie wiskoze to i kręcić się zawsze będzie jak motór chodzi

Data: 2015-03-01 07:31:07
Autor: nospma
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
Czyli co może być "zjebane" ??

Data: 2015-03-01 08:59:43
Autor: Budzik
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
Czyli co może być "zjebane" ??

Wiatrak lub czujnik.

Data: 2015-03-01 10:20:29
Autor: nospma
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
wiatrak jest sprawny bo na "sucho" chodzi, bo go podłączali
Tez myślałem o czujniku, możesz podpowiedzieć jaki ten czujnik ?? I czy trudno się do niego dostać ??

Data: 2015-03-01 11:30:24
Autor: Budzik
[...]

Skoro chodzi podłączony na krótko to teraz trzeba sprawdzić czujnik.
Nie wiem gdzie jest w Twoim aucie, w jednym z moich gdzie mi padł był wkręcony w chłodnice i był bardzo łatwo dostepny.
Wyciągnąłem, podgrzałem, wiatrak nie działał nadal. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

Data: 2015-03-01 12:39:27
Autor: nospma
W dniu 2015-03-01 o 12:30, Budzik pisze:
[...]

Jak sie nazywa ten czujnik ?
I dzięki za odpowiedzi

Data: 2015-03-01 13:00:09
Autor: Budzik
[...]

Czujnik temperatury silnika?
Czujnik temepratury płynu chłodzacego?

Data: 2015-03-02 20:16:48
Autor: re
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??

Użytkownik "Budzik"

Jak sie nazywa ten czujnik ?

Czujnik temperatury silnika?
Czujnik temepratury płynu chłodzacego?
-- -
Źle, wiatromierz :-)

Data: 2015-03-02 20:16:18
Autor: re
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??

Użytkownik "nospma"

wiatrak jest sprawny ...

Jak sie nazywa ten czujnik ?
-- -
Czujnik wiatraka :-)

Data: 2015-03-02 20:15:19
Autor: re
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??

Użytkownik "nospma"

Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
Czyli co może być "zjebane" ??
-- -
Nie musi chodzi, może się kręcić :-) ale jak wiatru nie ma to i kręcił się nie będzie :-)

Data: 2015-02-28 20:03:16
Autor: re
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??

UĹźytkownik "nospma"

Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
jakiejś temperatury ??
-- -
Mój wiatrak nie chodzi ale kręci się jak wiatr zawieje

Data: 2015-02-28 20:59:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
Hello nospma,

Saturday, February 28, 2015, 3:45:05 PM, you wrote:

Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu jakiejś temperatury ??

Myślisz, że jak zmienisz nicka, to cię nikt nie rozpozna,
podkłokietniku?

--
Best regards,
 RoMan

Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chod zi??