Czy widzicie blokady na KK?

Data: 2012-12-10 12:59:34
Autor: Jacek Osiecki
Czy widzicie blokady na KK?
Dnia Sat, 08 Dec 2012 08:25:52 +0100, SQLwiel napisał(a):
Czy któryś kartowydawca pokazuje w net-serwisie blokady powieszone na karcie?
Nie miałem tych kart za-wiele i nie zwracałem na to uwagi. Aktywnie używam tylko VC BZWBK.

W Citi blokady pojawiają się natychmiast. Takoż w mBanku...
W Polbanku ponoć nawet saldo nie jest aktualizowane on-line, tylko na dzień
poźniej. Swego czasu miałem KK w BPH (jeszcze przed zepsuciem go przez
pekało) i tam też pod koniec blokady natychmiast były widoczne...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-12-10 14:47:40
Autor: Matt
Czy widzicie blokady na KK?

W Polbanku ponoć nawet saldo nie jest aktualizowane on-line, tylko na  dzień poźniej.

W Polbanku blokady i limity autoryzacyjne działają standardowo, na  bieżąco, tylko ich nie widać w systemie transakcyjnym. Interfejs webowy  wyświetla dane KK pobrane podczas ostatniego przetwarzania nocnego.  Blokady na KK Polbanku można sprawdzać na dezinfolinii.

Matt

Data: 2012-12-10 05:55:06
Autor: luc
Czy widzicie blokady na KK?
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 14:47:40 UTC+1 użytkownik Matt napisał:
> [...]

W Polbanku blokady i limity autoryzacyjne działają standardowo, na  bieżąco, tylko ich nie widać w systemie transakcyjnym. Interfejs webowy  wyświetla dane KK pobrane podczas ostatniego przetwarzania nocnego.  Blokady na KK Polbanku można sprawdzać na dezinfolinii.

I jeszcze na miniwyciągu do KK, który sobie można pobrać w ich bankomatach.

pzdrwm
luc

Czy widzicie blokady na KK?