Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z s eminarum duchownego?

Data: 2010-07-16 00:45:50
Autor: Jaksa
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z s eminarum duchownego?
On Thu, 15 Jul 2010 20:20:06 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Mama chciała, żeby został księdzem, bo "kto ma księdza w rodzie, temu
bieda nie dobodzie". Niestety GrześZ. nie miał powołania i nie mógł
podołać trudnym studiom oraz żelaznej dyscyplinie seminaryjnej. Wtedy
postanowił uciec. Dostał pomieszania zmysłów i od tego czasu plwa na
KK, księży, Krzyż Chrystusowy.
Najwyraźniej jest opÄ™tany. Czy jest tutaj  gdzieÅ› dobry egzorcysta?

Antenka

Åš.M.A.M.S.Z.N!

Wiem, ale przyznam ze nie myslalem o nim w kategoriach opetania.

Dla mnie to tylko zalosny pederasta, dla ktorego religia katolicka
jest przeszkoda w realizacji chorobliwego popedu wolnego od wyrzutow
sumienia, stad ta jego groteskowa zapieklosc.

Jaksa

Data: 2010-07-15 23:14:45
Autor: Antenka
Czy wiecie, ¿e GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
Wiem, ale przyznam ze nie myslalem o nim w kategoriach opetania.<

Mam dowody, ¿e jednak to to pierwsze - opêtanie.

[...]

Tezy drugiej nie nale¿y wykluczyæ. Wniosek jest nastêpuj±cy:

"GrzegorzZ. to opêtany pederasta" :D

Antenka

P.s. Wiesz, przychylam siê do twojego zdania, ¿e to w³a¶nie resztki
sumienia powoduj±, ¿e  opêtany Grze¶ pluje ¶miertelnym jadem jak waran
z Komodo na KK i wszytko, co z nim zwi±zane.

"GrzegorzZ. to chodz±cy wyrzut sumienia" :D

Data: 2010-07-17 02:34:05
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 08:14:45 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Wiem, ale przyznam ze nie myslalem o nim w kategoriach opetania.<

Mam dowody, że jednak to to pierwsze - opętanie.

[...]

Tezy drugiej nie należy wykluczyć. Wniosek jest następujący:

"GrzegorzZ. to opętany pederasta" :D

Antenka

P.s. Wiesz, przychylam się do twojego zdania, że to właśnie resztki
z Komodo na KK i wszytko, co z nim zwiÄ…zane.

"GrzegorzZ. to chodzÄ…cy wyrzut sumienia" :D

Ja bym powiedzial "Grzegorz Z. to chodzacy wrak czlowieka".

Ponoc srednia zycia pedalow jest ponizej 50-tki, i kto wie
czy Grzegorz Z. nie jest juz na ostatniej prostej do trumny.

Jaksa

Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z s eminarum duchownego?