Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?

Data: 2010-07-15 11:20:06
Autor: Antenka
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
Mama chciała, żeby został księdzem, bo "kto ma księdza w rodzie, temu
bieda nie dobodzie". Niestety GrześZ. nie miał powołania i nie mógł
podołać trudnym studiom oraz żelaznej dyscyplinie seminaryjnej. Wtedy
postanowił uciec. Dostał pomieszania zmysłów i od tego czasu plwa na
KK, księży, Krzyż Chrystusowy.
Najwyraźniej jest opętany. Czy jest tutaj  gdzieś dobry egzorcysta?

Antenka

Ś.M.A.M.S.Z.N!

Data: 2010-07-15 20:22:33
Autor: Grzegorz Z.
Nie, cofam, jednak jesteś transwestytą. Ale z odchyłami!
Ś.M.A.M.S.Z.N!

A tobie kij w oko!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 11:28:32
Autor: Antenka
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarium duchownego?
On 15 Lip, 20:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A tobie kij w oko! <

Chcesz mnie pozbawić moich pięknych oczów? :-(

Grześ nie jestem żadnym transwestytą i ty bardzo dobrze o tym wiesz.
A ten  bicz to tylko dla twojego dobra. Nie wiem, kto ci wyrządził aż
tak wielką krzywdę, że sfiksowałeś. Nie chcesz chyba przez całą
wieczność gotować się w smole?  :-(

Antenka

P.s. Nie zmieniaj tematu wątków :-E

Data: 2010-07-15 20:38:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 11:28:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

P.s. Nie zmieniaj tematu wątków :-E

Mi wolno. Mam licencję, zresztą od tego samego resellera co mkurwan.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 11:41:50
Autor: Antenka
On 15 Lip, 20:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 11:28:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> P.s. Nie zmieniaj tematu wątków :-E

Mi wolno. Mam licencję, zresztą od tego samego resellera co mkurwan.

Nie wywyższaj się -pycha cię zżera od środka. To jeden z symptomów
opętania.

Antenka

Data: 2010-07-15 20:43:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 11:41:50 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nie wywyższaj się

Mi wolno.

To wierzącym nie wolno.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 00:41:45
Autor: Jaksa
On Thu, 15 Jul 2010 20:43:58 +0200, Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Do pychy musza byc jakies podstawy.
W twoim przypadku, brak jakichkolwiek.

Jaksa

Data: 2010-07-16 03:21:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 00:41:45 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Mam magistra.

Jestem lepiej wykształcony od niejednego z Prezydentów Najjaśniejszej
Rzeczpospolitej.

Wystarczy jako podstawa do pysznienia się?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-17 02:23:34
Autor: Jaksa

wrote:

[...]

Dla mnie nie, ale moze zaimponujesz tym brunerowi, zaharowi, zbigowi,  polokowi
albo komus o wlasnie takim potencjalne czaszki mozgowej, czyli wlasciwie  nieco
bardziej rozwinietej malpie.

Jaksa

Data: 2010-07-17 17:40:24
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Dla mnie nie

Rozumiem. Wystarczyłoby jakbym się ogolił na pałę.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 09:30:49
Autor: Polok_Prawdziwy
Nie, cofam, jednak jesteś transwestytą. Ale z odchyłami!
> Ś.M.A.M.S.Z.N!

A tobie kij w oko!

Dejsem ztym LOKALNYM PSYGŁUPEM spokuj - łodpowiadać tej NAWIEDZONEJ CIMNAWEJ
MARYNIE semsu nima, boto wstyd łokrutny...

Totak, jakbyś w powazne dyskursy wdomu waryjatuw, abo PiSie siem wdowoł...

Data: 2010-07-15 20:30:11
Autor: abc
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
Czy jest tutaj  gdzieś dobry egzorcysta?

Tutaj? - Wątpię. W tradycyjnych seminariach duchownych każdy ksiądz jest
też wyświęcany jako egzorcysta. Egzorcystat to jedno z niższych święceń
(wymagana jest tonsura).

Święcenia niższe (od najniższego)
- ostariat
- lektorat
- egzorcystat
- akolitat

Święcenia wyższe
- subdiakonat
- diakonat
- prezbiterat
- episkopat

Święcenia niższe oraz subdiakonat nie są sakramentalne, ponieważ w czasie
ceremonii święceń nie ma nałożenia rąk, jak podczas diakonatu, prezbiteratu
i episkopatu.

Święcenia diakonatu nie są święceniami kapłańskimi - diakon nie jest
kapłanem. Kapłan to ten kto może składać Najświętszą Ofiarę. Kapłanem jest
więc wyłącznie biskup i prezbiter. Święceniami kapłańskimi są więc tylko
episkopat i prezbiterat. Diakonat to święcenia, ale nie kapłańskie.

Alee każdy katolik może odmawiać egzorcyzm prywatny.

Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio; contra nequitiam et
insidias diaboli esto praesidium. Imperat illi Deus; supplices deprecamur:
tuque, Princeps militiae coelestis, Satanam aliosque spiritus malignos, qui
ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute in infernum
detrude. Amen

czyli

Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i
zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył,
pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, Szatana i inne
duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą
strąć do piekła.Amen.

Data: 2010-07-15 11:38:58
Autor: Antenka
On 15 Lip, 20:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

episkopat i prezbiterat. Diakonat to święcenia, ale nie kapłańskie.

Alee każdy katolik może odmawiać egzorcyzm prywatny.

Wiem :)

[...]

Sztan i jego dzieci strasznie nie znoszą tej modliwy do Księcia
Niebieskich Zastępów. Słysząc ją, wiją się w konwulsjach.
Mika'el "Któż jak Bóg!"

Antenka

Data: 2010-07-16 10:57:43
Autor: konus

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da1e984-d609-4e78-ac83-3143c85939d4y4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

Sztan i jego dzieci strasznie nie znoszą tej modliwy do Księcia
Niebieskich Zastępów. Słysząc ją, wiją się w konwulsjach.

To nie dom wariatow !! , to grupa dyskusyjna pt.polityka .
Takie dyskusje prowadzcie sobie podaczas seansow z psychiatrami . Oni znajda lakarstwo .

kwakwa

Data: 2010-07-16 11:02:53
Autor: konus
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
widac udalo mu sie i zmadrzal we wlasciwym czasie . Zdeydowana wiekszosc ksiezy madrzeje wtedy , kiedy jest juz za pozno . Ci ostatni pozostaja kaplanami do konca zycia bedac niewierzacymi . Z tego wlasnie faktu wynikaja liczne lotrostwa tej grup zawodowej . Szkoda tylko tych uczciwych , wierzacych , ktorzy musza mimo swojej uczciwosci zyc z pietnem choloty , ktora sprzeniewierzyla sie boskim naukom bedac zlodziejmi ,naciavgfaczami , zboczencami i pospolitymi przestepcami ..

kwakwa

Data: 2010-07-16 11:06:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1p782$oob$1news.onet.pl...

ktora sprzeniewierzyla sie boskim naukom bedac zlodziejmi ,naciavgfaczami , zboczencami i pospolitymi przestepcami ..

Jakim boskim naukom?
To bóg kogoś naucza(ł)?

Data: 2010-07-16 12:05:30
Autor: konus

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c402114$1news.home.net.pl...

[...]

Tak . Jezus byl bowiem Bogiem , synem bozym .Nauczal rowniez slowem pisanym jakim jest biblia .

kwakwa

Data: 2010-07-16 12:20:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1patg$486$1news.onet.pl...

[...]

Bogiem, czy jego synem? Nie można być jednocześnie ojcem i synem. Chyb, że nie znam wszystkich możliwości kazirodztwa.
W jaki sposób nauczał? Zbierał ludzi wokół, wyciągał biblię i czytał? Bóg?
A biblię to też napisał?
A wielki wybuch? To też bóg zrobił?

Data: 2010-07-16 13:10:55
Autor: konus

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c40325f$1news.home.net.pl...

[...]

Na twemat wiarey nie bde dyskurtowal , ta bowiem zawsze i w kazdym przypadku wylamuje sie spod racjonalnosci i albo sie wierzy albo nie .
Reszta to tylko pustoslowie i nic nie znaczace postulaty .

kwakwa

Data: 2010-07-16 14:20:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1peo5$ga7$1news.onet.pl...
Na twemat wiarey nie bde dyskurtowal , ta bowiem zawsze i w kazdym przypadku wylamuje sie spod racjonalnosci i albo sie wierzy albo nie .
Reszta to tylko pustoslowie i nic nie znaczace postulaty .

Nareszcie pojąłeś. Wiara jest twoją wewnętrzną sprawą i moją wewnętrzną sprawą. Ja nie wchodzę w twoją wiarę, ty nie wchodź w moją.

Data: 2010-07-16 17:23:44
Autor: konus

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c404e8f$1news.home.net.pl...

[...]

Nareszcie pojalem ?
Ta prawda idzie ze mna niemal od dziecinstwa .
Wiara jest nigdy niesprawdzalna filozofia . W momencie kiedy zacznie sie sprawdzac i udowodni istnienie ppodmiotu wiary , przestaje istniec i zamienia sie w racjonalizm .

kwakwa

Data: 2010-07-15 20:40:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:20, Antenka pisze:
[...]

Ale przecież Jezus to postać historyczna. Wiele wskazuje na to, że
zmartchwystał. Dziwię się opętaniu Z.Grzesia.

Data: 2010-07-15 11:59:55
Autor: Antenka
On 15 Lip, 20:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-15 20:20, Antenka pisze:

Ale przecież Jezus to postać historyczna. Wiele wskazuje na to, że
zmartchwystał. Dziwię się opętaniu Z.Grzesia.<

Ja też się dziwię, ale to są fakty. On jest opętany, o czym świadczy
jego antyklerykalne pisarstwo na psp.

Antenka

Data: 2010-07-15 21:01:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 11:59:55 -0700 (PDT), kałtenka napisał(a):

Ja też się dziwię, ale to są fakty. On jest opętany

Z religiolem nie należy przesadzać. --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:04:46
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:01, Grzegorz Z. pisze:
Ja też się dziwię, ale to są fakty. On jest opętany
Z religiolem nie należy przesadzać.

To obecnie zażywasz ? Najwyraźniej nie pomaga.

Data: 2010-07-15 21:07:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:04:46 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:01, Grzegorz Z. pisze:
Ja też się dziwię, ale to są fakty. On jest opętany
Z religiolem nie należy przesadzać.

To obecnie zażywasz ? Najwyraźniej nie pomaga.

Nie ja, nie ja!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Religiol

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:16:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:07, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Teraz wypierasz w podświadomość co zażywasz. Kiedyś spotka ciebie za to
zasłużona kara :)

Data: 2010-07-15 21:22:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:16:08 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Przeczytałeś definicję religiolu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:27:27
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:22, Grzegorz Z. pisze:
Teraz wypierasz w podświadomość co zażywasz.
Przeczytałeś definicję religiolu?

Tobie to nie pomaga. :)

Data: 2010-07-15 21:31:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:27:27 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:22, Grzegorz Z. pisze:
Teraz wypierasz w podświadomość co zażywasz.
Przeczytałeś definicję religiolu?

Tobie to nie pomaga. :)

Nie przeczytałeś.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:36:10
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:31, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-15 21:38:43
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:36:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ładne kwiatki.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:42:32
Autor: u2
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
W dniu 2010-07-15 21:38, Grzegorz Z. pisze:
Sądzisz innych po sobie.
Ładne kwiatki.

Ale na szczęście nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-15 21:46:38
Autor: u2
Kałtenek to pedał.
W dniu 2010-07-15 21:45, Grzegorz Z. pisze:
Ale na szczęście nie każdy jest tobie podobny.
Ładne kwiatki.

Kałtenek i pedał, nie wyglądasz ładnie.

Data: 2010-07-15 20:41:30
Autor: Grzegorz Z.
Ale przecież Jezus to postać historyczna. Wiele wskazuje na to, że
zmartchwystał.

A to "wiele" to jak rozumiem świnte księgi żydoski religii?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:45:35
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:41, Grzegorz Z. pisze:
Ale przecież Jezus to postać historyczna. Wiele wskazuje na to, że
zmartchwystał.

A to "wiele" to jak rozumiem świnte księgi żydoski religii?

Nie udawaj kogoś kim nie jesteś Z.Grzesiu.

Data: 2010-07-15 20:46:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:45:35 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ja nikogo nie udaję. Jestem zwykłym katolikiem.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:48:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:46, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Czyli Antenka ciebie trafnie określiła, jako zboka z seminarium :)

Data: 2010-07-15 20:49:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:48:20 +0200, u2 napisał(a):

Czyli Antenka ciebie trafnie określiła, jako zboka z seminarium :)

Nie Antenka. To wg kryteriów jakie podał abc:

Ochrzczony w kościele kat = katolik.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:51:46
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:49, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:48:20 +0200, u2 napisał(a):

Czyli Antenka ciebie trafnie określiła, jako zboka z seminarium :)

Nie Antenka. To wg kryteriów jakie podał abc:

Ochrzczony w kościele kat = katolik.

Wątpliwe, abyś pamiętał swój chrzest. Teraz jesteś zwykłym zbokiem
zaśmiecającym usenet.

Data: 2010-07-15 20:54:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:51:46 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie muszę pamiętać. Za 20 zł parę lat temu uzyskałem w parafii w której
zostałem ochrzczony odpis z "księgi chrztów". Chciałem zabawić się wówczas w przyjęcie sakramentu apostazji, ale po
jakimś czasie mi przeszło.

Poza tym - na logikę - skoro wierzysz że jestem "zbokiem z seminarium" to
myślisz że bez tego świstka by mnie tam przyjęli - obojętnie czy jako zboka
czy nie?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:01:05
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:54, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Teraz księża mają wytyczne, aby traktować zboków, jako grzeszników
mogących otworzyć się na drogę do wiecznego zbawienia. Ale sądząc po
twojej zatwardziałości nie jesteś jeszcze na taką drogę gotowy.

Data: 2010-07-15 21:02:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:01:05 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Czekaj czekaj, to kiedy mnie przyjęli do tego seminarium?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:04:06
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:02, Grzegorz Z. pisze:
Teraz księża mają wytyczne, aby traktować zboków, jako grzeszników
Czekaj czekaj, to kiedy mnie przyjęli do tego seminarium?

Jakiego sem-inarium ?

Data: 2010-07-15 21:06:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:04:06 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:02, Grzegorz Z. pisze:
Teraz księża mają wytyczne, aby traktować zboków, jako grzeszników
Czekaj czekaj, to kiedy mnie przyjęli do tego seminarium?

Jakiego sem-inarium ?

Czyli nie uważasz że jestem "zbokiem który uciekł z seminarium" ? Parę postów temu twierdziłeś coś innego:

Czyli albo jesteś najebany w tym momencie albo trolujesz trzy po trzy.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:07:44
Autor: u2

Data: 2010-07-15 21:09:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:07:44 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:06, Grzegorz Z. pisze:
Czyli albo jesteś najebany w tym momencie albo trolujesz trzy po trzy.

Sądzisz innych po sobie.

Nie, to ty napisałeś w tym wątku że "jestem zbokiem z seminarium" a parę
postów niżej już o tym nie pamiętałeś.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:11:22
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:09, Grzegorz Z. pisze:
Sądzisz innych po sobie.
Nie, to ty napisałeś w tym wątku że "jestem zbokiem z seminarium" a parę
postów niżej już o tym nie pamiętałeś.

Ależ jesteś zbokiem. Każdy zbok sądzi, że jest normalny.

Data: 2010-07-15 21:12:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:11:22 +0200, u2 napisał(a):

[...]

I nie pamięta co pisał na grupie pięć postów wcześniej?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:14:43
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:12, Grzegorz Z. pisze:
Ależ jesteś zbokiem. Każdy zbok sądzi, że jest normalny.
I nie pamięta co pisał na grupie pięć postów wcześniej?

Nie czytam w twoich myślach, czytam twoje posty. A zachowujesz się jak
typowy troll, czyli zbok.

Data: 2010-07-15 21:16:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:14:43 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:12, Grzegorz Z. pisze:
Ależ jesteś zbokiem. Każdy zbok sądzi, że jest normalny.
I nie pamięta co pisał na grupie pięć postów wcześniej?

Nie czytam w twoich myślach, czytam twoje posty.

Dobrze by było jakbyś jeszcze czytał swoje.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:18:24
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:16, Grzegorz Z. pisze:
[...]

A czym, wg ciebie zboku, jest czytanie w myślach ?

Data: 2010-07-15 21:21:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:18:24 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Z takimi pytaniami pedrylu to się zwracaj do wierzących, nie do mnie.

I czytaj swoje posty.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:24:32
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:21, Grzegorz Z. pisze:
A czym, wg ciebie zboku, jest czytanie w myślach ?
Z takimi pytaniami pedrylu to się zwracaj do wierzących, nie do mnie.

Czyli ściemniasz zboku.

Data: 2010-07-15 21:26:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:24:32 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:21, Grzegorz Z. pisze:
A czym, wg ciebie zboku, jest czytanie w myślach ?
Z takimi pytaniami pedrylu to się zwracaj do wierzących, nie do mnie.

Czyli ściemniasz zboku.

Nie, to ty nie pamiętasz co pisałeś w tym samym wątku 5 postów wcześniej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:28:27
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:26, Grzegorz Z. pisze:
Czyli ściemniasz zboku.
Nie, to ty nie pamiętasz co pisałeś w tym samym wątku 5 postów wcześniej.

Dla ciebie, zboku, zawsze będzie 5 postów wcześniej, ale nigdy teraz :)

Data: 2010-07-15 21:30:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:28:27 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Teraz już zrobiło się ich 9 wcześniej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:33:18
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:30, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak, czy inaczej nie umiesz liczyć.

Data: 2010-07-15 21:33:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:33:18 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Teraz już 10.

Twoich oczywiście.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:34:56
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak, czy inaczej nie umiesz liczyć.
Teraz już 10.

Twoich oczywiście.

Tylko do 10-ciu potrafisz ?

Data: 2010-07-15 21:37:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:34:56 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:33, Grzegorz Z. pisze:
Tak, czy inaczej nie umiesz liczyć.
Teraz już 10.

Twoich oczywiście.

Tylko do 10-ciu potrafisz ?

Nie, to wasi potrafią tylko do 10. Każdego miesiąca. I wieńce składają.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:39:14
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:37, Grzegorz Z. pisze:
[...]

A cóż to za partyjna nowomowa ? Wydało się. Jesteś zboczonym partyjniakiem.

Data: 2010-07-15 21:45:08
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:43:14 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:41, Grzegorz Z. pisze:
A cóż to za partyjna nowomowa ? Wydało się. Jesteś zboczonym partyjniakiem.
Ładne kwiatki.

Na szczęście nie każdy jest tobie podobny :)

Nie sądź innych podług siebie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:54:48
Autor: u2
Kałtenek to pedał.

Data: 2010-07-16 03:21:24
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał.

Data: 2010-07-15 20:45:47
Autor: abc
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
Ale przecież Jezus to postać historyczna. Wiele wskazuje na to, że
zmartchwystał. Dziwię się opętaniu Z.Grzesia.

Ze wszystkich dowodów Zmartwychwstania chyba największe wrażenie robi
niezwykła zmiana, jaka zaszła w uczniach Jezusa na trzeci dzień po Jego
śmierci na krzyżu.

Ci sami zalęknieni i zrezygnowani uczniowie w kilka dni później działali w
imieniu Jezusa z większym zapałem i wiarą, niż za  Jego życia! Zamiast
uciekać i zapierać się Jezusa, jak kilka dni wcześniej, byli gotowi umrzeć
za swe przekonania.

Ta zdumiewająca metamorfoza jest niezbitym faktem. Co oprócz
zmartwychwstania Jezusa mogłoby wyjaśnić tak drastyczną przemianę jaka się w
nich dokonała?

Data: 2010-07-15 20:48:27
Autor: Grzegorz Z.
Zamiast
uciekać i zapierać się Jezusa, jak kilka dni wcześniej, byli gotowi umrzeć
za swe przekonania.

To tak jak ci:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heaven%27s_Gate_%28religious_group%29

Myślę że gdyby centrala twojej sekty w Econe wydała podobne zarządzenie co
w swoim czasie guru "Bramy niebios" ty także poszedłbyś w jego ślady.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:50:15
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:48, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Widać, że potrzebujesz guru. Brak tobie własnego rozumu.

Data: 2010-07-15 20:52:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:50:15 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ależ ja nie potrzebuję żadnego guru.

Sam, na podstawie własnego rozumu skreśliłem religię.

Dla mnie to bez różnicy - katolik, lefebrysta, muzułmanin, żyd.

A dla ciebie?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 20:56:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:52, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Skoro skreśliłeś katolicyzm, a teraz się powołujesz na to, że jesteś
katolikiem więc jesteś ordynarnym kłamcą.

Jesteś gostkiem, który potrzebuje guru.

Data: 2010-07-15 20:58:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:56:20 +0200, u2 napisał(a):

Skoro skreśliłeś katolicyzm, a teraz się powołujesz na to, że jesteś
katolikiem więc jesteś ordynarnym kłamcą.

Miej o to pretensje do abc, że podał taką a nie inną definicję bycia
katolikiem.

Jesteś gostkiem, który potrzebuje guru.

Powinieneś jeszcze napisać że tym guru jest Adam Michnik albo cuś w tym
rodzaju.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:02:24
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 20:58, Grzegorz Z. pisze:

Powinieneś jeszcze napisać że tym guru jest Adam Michnik albo cuś w tym
rodzaju.

Skoro twierdzisz, że jąkała Adaś jest twoim guru to pewnie tak jest.

Data: 2010-07-15 21:04:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:02:24 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ale on prowadzi gazetę, a nie sektę, więc w tym momencie pierdolisz trzy po
trzy.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:07:02
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:04, Grzegorz Z. pisze:
Skoro twierdzisz, że jąkała Adaś jest twoim guru to pewnie tak jest.
Ale on prowadzi gazetę, a nie sektę, więc w tym momencie pierdolisz trzy po
trzy.

Przecież gazeta to jak sekta. Żaden goj nie wejdzie do redakcji gazwybu :)

Data: 2010-07-15 21:08:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:07:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Dobrze, sekta, niech ci będzie.

Gazeta to sekta, lefebryzm, jehowityzm lub katolicyzm to nie sekta.

Nie mam więcej pytań :)
--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:10:37
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:08, Grzegorz Z. pisze:
Przecież gazeta to jak sekta.
Dobrze, sekta, niech ci będzie.

Gazeta to sekta

Oczywiście. Prozelici są najbardziej niebezpieczni.

Data: 2010-07-15 21:11:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:10:37 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:08, Grzegorz Z. pisze:
Przecież gazeta to jak sekta.
Dobrze, sekta, niech ci będzie.

Gazeta to sekta

Oczywiście. Prozelici są najbardziej niebezpieczni.

Nie dotyczy redakcji "Waszego Nocnika".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:13:33
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:11, Grzegorz Z. pisze:
Gazeta to sekta
 Oczywiście. Prozelici są najbardziej niebezpieczni.
Nie dotyczy redakcji "Waszego Nocnika".

Gazwyb to właśnie twój nocnik. Zwykle nim tutaj rzucasz.

Data: 2010-07-15 21:15:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:13:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ja rzucam gazwyb, ty nocnikiem.

Zaraz pewnie będziesz twierdził że nie, w odpowiedzi na co ja ci przytoczę
20 twoich najświeższych cytatów z Waszego Nocnika, a wtedy ty mnie nazwiesz
zbokiem z seminarium i pedałem.

I tak to się kręci.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:17:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:15, Grzegorz Z. pisze:
Gazwyb to właśnie twój nocnik. Zwykle nim tutaj rzucasz.
Ja rzucam gazwyb, ty nocnikiem.

Mylisz pojęcia, ty obrzucasz kałem użytkowników usenetu.

Data: 2010-07-15 21:18:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:17:03 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:15, Grzegorz Z. pisze:
Gazwyb to właśnie twój nocnik. Zwykle nim tutaj rzucasz.
Ja rzucam gazwyb, ty nocnikiem.

Mylisz pojęcia, ty obrzucasz kałem użytkowników usenetu.

Przed chwilą pisałeś że "zwykle rzucam gazwybem".

Nawet nie wykasowałeś tego w odpowiedzi.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:21:47
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:18, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Rzucasz nocnikiem, czyli kałem.

Data: 2010-07-15 21:26:15
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:23, Grzegorz Z. pisze:
Rzucasz nocnikiem, czyli kałem.
Ładne kwiatki.

Nawozu tobie nie brakuje, jak na zboka przystało.

Data: 2010-07-15 21:28:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:26:15 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:23, Grzegorz Z. pisze:
Rzucasz nocnikiem, czyli kałem.
Ładne kwiatki.

Nawozu tobie nie brakuje, jak na zboka przystało.

To wasz nocnik jest jego pełen! Ten "z Torunia, z Polski"

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:29:24
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 21:28, Grzegorz Z. pisze:
Nawozu tobie nie brakuje, jak na zboka przystało.
To wasz nocnik jest jego pełen! Ten "z Torunia, z Polski"

Dla ciebie Polska to nocnik.

Data: 2010-07-15 21:31:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:29:24 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:28, Grzegorz Z. pisze:
Nawozu tobie nie brakuje, jak na zboka przystało.
To wasz nocnik jest jego pełen! Ten "z Torunia, z Polski"

Dla ciebie Polska to nocnik.

Na szczęście cała Polska to nie Toruń.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:35:33
Autor: u2
[...]

Mylisz się, Polska to Toruń i Toruń to Polska.

Data: 2010-07-15 21:38:13
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:35:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

W czym się mylę?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:41:06
Autor: u2
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
W dniu 2010-07-15 21:38, Grzegorz Z. pisze:
Mylisz się, Polska to Toruń i Toruń to Polska.
W czym się mylę?

W tym zboku, że Toruń to nie Polska.

Data: 2010-07-15 21:42:43
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:41:06 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:38, Grzegorz Z. pisze:
Mylisz się, Polska to Toruń i Toruń to Polska.
W czym się mylę?

W tym zboku, że Toruń to nie Polska.

Gdzie tak twierdziłem?

ps. Ładne kwiatki!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:43:41
Autor: u2
Kałtenek to pedał.
W dniu 2010-07-15 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W tym zboku, że Toruń to nie Polska.
Gdzie tak twierdziłem?

Powyżej, zboku.

Data: 2010-07-15 21:44:35
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:43:41 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-15 21:42, Grzegorz Z. pisze:
W tym zboku, że Toruń to nie Polska.
Gdzie tak twierdziłem?

Powyżej, zboku.

Nic podobnego.

Potrafisz zacytować co twierdziłem?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:45:49
Autor: u2
Kałtenek to pedał.
W dniu 2010-07-15 21:44, Grzegorz Z. pisze:
Powyżej, zboku.
Nic podobnego.

Potrafisz zacytować co twierdziłem?

Nie moja wina, że nie umiesz czytać, zboku.

Data: 2010-07-15 21:54:34
Autor: Grzegorz Z.
Kałtenek to pedał.

Napisałem:

Na szczęście cała Polska to nie Toruń.

na to ty:

W tym zboku, że Toruń to nie Polska.

Popiszemy więc jak będziesz na czczo, ok?

ps. Ładne kwiatki.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 21:59:54
Autor: u2
Kałtenek to pedał.
Napisałem:

Na szczęście cała Polska to nie Toruń.

na to ty:

W tym zboku, że Toruń to nie Polska.

Popiszemy więc jak będziesz na czczo, ok?

A co ty tak w liczbie mnogiej, zboku ? Twoja partia dawno kapputt :)

Data: 2010-07-16 00:45:50
Autor: Jaksa
Czy wiecie, Ĺźe GrzegorzZ. to uciekinier z s eminarum duchownego?
On Thu, 15 Jul 2010 20:20:06 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]
NajwyraĹşniej jest opętany. Czy jest tutaj  gdzieś dobry egzorcysta?

Antenka

Ś.M.A.M.S.Z.N!

Wiem, ale przyznam ze nie myslalem o nim w kategoriach opetania.

Dla mnie to tylko zalosny pederasta, dla ktorego religia katolicka
jest przeszkoda w realizacji chorobliwego popedu wolnego od wyrzutow
sumienia, stad ta jego groteskowa zapieklosc.

Jaksa

Data: 2010-07-15 23:14:45
Autor: Antenka
Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?
Wiem, ale przyznam ze nie myslalem o nim w kategoriach opetania.<

Mam dowody, że jednak to to pierwsze - opętanie.

[...]

Tezy drugiej nie należy wykluczyć. Wniosek jest następujący:

"GrzegorzZ. to opętany pederasta" :D

Antenka

P.s. Wiesz, przychylam się do twojego zdania, że to właśnie resztki
sumienia powodują, że  opętany Grześ pluje śmiertelnym jadem jak waran
z Komodo na KK i wszytko, co z nim związane.

"GrzegorzZ. to chodzący wyrzut sumienia" :D

Data: 2010-07-17 02:34:05
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 08:14:45 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

sumienia powodują, Ĺźe  opętany Grześ pluje śmiertelnym jadem jak waran
z Komodo na KK i wszytko, co z nim związane.

"GrzegorzZ. to chodzący wyrzut sumienia" :D

Ja bym powiedzial "Grzegorz Z. to chodzacy wrak czlowieka".

Ponoc srednia zycia pedalow jest ponizej 50-tki, i kto wie
czy Grzegorz Z. nie jest juz na ostatniej prostej do trumny.

Jaksa

Data: 2010-07-16 16:38:51
Autor: Bartek
[...]

Moj Tata, pisujacy tu niekiedy, tez byl w seminarium, no i co? Obaj wierzymy, ale w Boga!, nie w kosciol! Tak jest rozumniej. Fanatyzm, jaki by nie byl, religijny czy polityczny, tylko oglupia.

Data: 2010-07-16 07:55:16
Autor: Antenka
On 16 Lip, 16:38, Bartek <1...@2.pl> wrote:
[...]

Bartuś, a powiedz mi, dziecko drogie, czy twój tatuś nie ma
przypadkowo na imię Grześ?  To by wiele tłumaczyło :D

Antenka

Data: 2010-07-16 17:36:23
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-16 16:55, Antenka pisze:
[...]

Wiem juz, ze akurat Ciebie nie przekonam, ale sprobuje. Moj Tata ma na imie Jan, jestesmy razem od 3 lat, buntowalem sie niepotrzebnie, stracilem wiecej lat niz On w tym smieszym seminarium. Nie jest mi do smiechu jak czytam te wasze zapieklosci, bo nas dzieli teraz kilkaset km, ale czuje ten zwiazek, a wy zyjecie razem, ale osobno, przez glupoty!

Data: 2010-07-16 17:26:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:i1pqtq$ka0$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja nie. I żyję.

Data: 2010-07-16 17:54:25
Autor: Bartek
[...]

Chodzi Ci o wiare? OK! Zyj tylko tak, by sumienie pozwolilo Ci spokojnie spac, wszystko inne jest bez znaczenia.

Data: 2010-07-16 17:59:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:i1pvbg$vts$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sumienie mam czyste. Nie używane!

Data: 2010-07-16 18:03:51
Autor: Bartek
[...]

Drugiego zdania nie rozumiem. Wiecej swiatla, mistrzu.

Data: 2010-07-16 18:00:03
Autor: konus

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c407a1b$1news.home.net.pl...

[...]

Jedyna trudnoscia na tych " studiach " jest przelamanie sie i udostepnienie peatzom odbytu .
Tylko kretyn po " malej podstawowce" moze seminarium duchowne nazywac studiami .

kwakwa

Data: 2010-07-16 18:06:59
Autor: u2
W dniu 2010-07-16 18:00, konus pisze:
Jedyna trudnoscia na tych " studiach " jest przelamanie sie i udostepnienie peatzom odbytu .
Tylko kretyn po " malej podstawowce" moze seminarium duchowne nazywac studiami .

Skoro tak dobrze znasz realia seminarium to z pewnością jesteś
uciekinierem z takiego ośrodka. Podobnie jak Z.Grzesiu :)

Data: 2010-07-16 18:26:43
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-16 18:06, u2 pisze:
[...]

Kto chce wiedziec, ten wie, kto chce tylko ironizowac dla watpliwego efektu 'pisarskiego' np na psp, ten sie wydurnia, posadza innych czy inaczej splyca temat. Ale ja wiem, ze to nie jest smieszne.

Czy wiecie, że GrzegorzZ. to uciekinier z seminarum duchownego?