Czy wiesz Kawecki....

Data: 2009-05-21 17:08:42
Autor: CYC
Czy wiesz Kawecki....

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv3n1c$rc5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy wiesz Kawecki, że tzw. "Naród" w tzw. "słupkach" (ukochanych przez ciebie - a jakże) pokazał, że w dupie na Płemieła?
Zaręczam ci, że będzie coraz gorzej (w tych słupkach).

matador.

P.S.
Niejaki "cirrus" niech też zacznie się pakować.
Czas spierdalać Kawecki, byle dalej.

Nie wiem jak " narod " co w Twoim pojeciu znaczy pisowcy  ale wiem , ze reszta spoleczenstwa jest mu raczej przychyulna !. Ni bierzersz chyba pod uwage piswskie bolowki skupione w "Solidarnosci " , ktorym marzy sie , jak kaczorom , powrot do realsocjalizmu bo to przeciez tez zaden  narod , tylko jego glupsza i malo  liczaca sie , czyli ta gorsza czesc !.

cyc

Czy wiesz Kawecki....