Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?

Data: 2014-04-15 17:58:05
Autor: Arbiter
Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:lijh3s$788$1news.task.gda.pl...
No właśnie, ilu z Was wie? Pytam, bo dziś na A1 pani w pasku przy 170
zgubiła antenę. Większość magnesów jest liczona na 110, czy 120. Ja wiem

przy 175kmh zerwało mi sunker CB2. Na szczescie szyby nie wybiło
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

Data: 2014-04-16 09:36:37
Autor: miszmasz
Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?
Mnie ta antena zerdzewiała.
Złom.

Data: 2014-04-16 10:16:29
Autor: Czesław Wiśniak
Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?
Mnie ta antena zerdzewiała.

Co konkretnie ?

Data: 2014-04-17 22:06:40
Autor: Arbiter
Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?

Użytkownik "miszmasz" <miszmasz@gmail.com> napisał w wiadomości news:534e3308$0$2241$65785112news.neostrada.pl...
Mnie ta antena zerdzewiała.
Złom.

Mi tez zardzewiała ale po 2 latach i w cenie 20zł nie mozna mieć tego za złe. Odbior był ok jak na taką wysokosć

Data: 2014-04-18 09:41:57
Autor: miszmasz
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:53503447$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
Mi tez zardzewiała ale po 2 latach i w cenie 20zł nie mozna mieć tego za złe. Odbior był ok jak na taką wysokosć

No niektóre są mistrzami w szybkości ale  rdzewienia :-)
Yosan zerdzewiał po pół roku użytkowania.
Zakupiony była w w październiku 2012 roku, a w kwietniu następnego roku wyglądał już tak.
http://fotoo.pl/show.php?img=777328_imag1541.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=777327_imag1540.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=777329_imag1539.jpg.html

Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?