Czy wiesz o tym, 偶e B贸g nienawidzi... ba艂w ochwalstwa i... Kr贸lowej Niebios!?

Data: 2014-12-31 08:15:10
Autor: SZEF PSR
Czy wiesz o tym, 偶e B贸g nienawidzi... ba艂w ochwalstwa i... Kr贸lowej Niebios!?
W lepszej formie ze zdj臋ciami...

http://www.proroctwa.com/stop.htm

  Nie b臋dziesz mia艂 innych bog贸w obok mnie. (Wyj艣cia 20:3)
Biblia nigdzie nie pochwala ba艂wochwalstwa oraz czczenia Kr贸lowej Niebios.

Ksi臋ga Wyj艣cia 20: 4 Nie czy艅 sobie podobizny rze藕bionej czegokolwiek, co jest na niebie w g贸rze, i na ziemi w dole, i tego, co jest w wodzie pod ziemi膮. 5 Nie b臋dziesz si臋 im k艂ania艂 i nie b臋dziesz im s艂u偶y艂, gdy偶 Ja, Pan, B贸g tw贸j, jestem Bogiem zazdrosnym. (Sprawd藕 link - BM)

Jana 14:6 Odpowiedzia艂 mu Jezus: Ja jestem droga i prawda i 偶ywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie.

Chrystus nigdy nie nakaza艂 wielbienia, pos艂usze艅stwa i wstawiennictwa swej matki!

Czy ba艂wochwalstwo pomog艂o Ojczy藕nie!?

Jeremiasza 7:(16) Lecz ty nie wstawiaj si臋 za tym ludem i nie zano艣 za nim b艂agania ani modlitwy, i nie nalegaj na mnie, gdy偶 ci臋 nie wys艂ucham! (17) Czy sam nie widzisz, co oni robi膮 w miastach judzkich i na ulicach Jeruzalemu? (18) Dzieci zbieraj膮 drwa a ojcowie rozniecaj膮 ogie艅; kobiety ugniataj膮 ciasto, aby wypieka膰 placki dla kr贸lowej niebios, cudzym bogom wylewa si臋 ofiary z p艂yn贸w, aby mnie obra偶a膰. (19) Czy mnie tym obra偶aj膮 鈥 m贸wi Pan 鈥 czy nie raczej samych siebie ku zawstydzeniu w艂asnemu? BM (22) Gdy偶 nic nie powiedzia艂em waszym ojcom, gdy ich wyprowadza艂em z ziemi egipskiej, nic te偶 nie nakaza艂em im w sprawie ca艂opale艅 i ofiar krwawych, (23) Lecz tylko to przykazanie da艂em im, m贸wi膮c: S艂uchajcie mojego g艂osu, a Ja b臋d臋 waszym Bogiem, wy za艣 b臋dziecie moim ludem, post臋pujcie ca艂kowicie t膮 drog膮, kt贸r膮 wam nakazuj臋, aby si臋 wam dobrze dzia艂o! (24) Lecz oni nie us艂uchali i nie nak艂onili swojego ucha, ale post臋powali wed艂ug sk艂onno艣ci i uporu swojego z艂ego serca i odwr贸cili si臋 do mnie ty艂em, a nie twarz膮. BM
B贸g karze 艣mierci膮 za czczenie Kr贸lowej Niebios!

Jeremiasza 44:25 Tak m贸wi Pan Zast臋p贸w, B贸g Izraela: Wy, kobiety, 艣lubowa艂y艣cie swoimi ustami i spe艂nia艂y艣cie swoimi r臋kami to, co m贸wi艂y艣cie: Chcemy spe艂ni膰 nasze 艣luby, kt贸re 艣lubowa艂y艣my, 偶e b臋dziemy spala膰 kadzid艂o kr贸lowej niebios i wylewa膰 dla niej ofiary z p艂yn贸w. Dochowujcie wi臋c gorliwie waszych 艣lub贸w i spe艂niajcie pilnie wasze 艣luby! 26 Wszak偶e s艂uchajcie s艂owa Pana, wszyscy Judejczycy, kt贸rzy mieszkacie w ziemi egipskiej: Oto Ja przysi臋gam na wielkie moje imi臋 - m贸wi Pan - 偶e moje imi臋 ju偶 nigdy nie b臋dzie wzywane ustami kt贸regokolwiek m臋偶a judzkiego w ca艂ej ziemi egipskiej i nikt nie powie: Jako 偶yje Wszechmocny Pan! 27 Oto Ja pilnowa膰 ich b臋d臋 ku z艂emu, a nie ku dobremu, i wszyscy m臋偶owie judzcy, kt贸rzy s膮 w ziemi egipskiej, zgin膮 doszcz臋tnie od miecza i g艂odu,

To B贸g stworzy艂 Niebo i Ziemi臋 i tylko Jemu nale偶y si臋 dzi臋kczynienie za Jego dar 偶ycia. On jest naszym Ojcem a my jeste艣my Jego ludem.
Je偶eli czcisz Kr贸low膮 Niebios...
grozi ci 艣mier膰 z wyroku Boga!
Miliony ludzi zgin臋艂o z tego powodu.
Nie b膮d藕 kolejn膮 ofiar膮 Kr贸lowej Niebios!

Znacznie wi臋cej informacji na temat ba艂wochwalstwa oraz wielbienia Matki Boskiej.

Linki:

     http://www.zbawienie.com/krolowa-niebios.htm
     http://www.proroctwa.com/krolowa-niebios.htm
     http://www.zbawienie.com/balwochwalstwo.htm
     http://www.zbawienie.com/obraz-Jezusa.htm

Czy zdajesz sobie spraw臋 z tego, 偶e Watykan zosta艂 uznany za organizacj臋 zbrodnicz膮 i nielegaln膮 a papie偶 Franciszek zosta艂 skazany na do偶ywotnie wi臋zienie za zbrodnie przeciwko ludzko艣ci?

Sprawd藕 - http://www.zbawieniecom.fora.pl, http://wordwatcher.net/?p=114
B膮d藕 pos艂uszny Bogu a nie ludziom takiego pokroju!

Kilka artyku艂贸w z obfitymi dowodami w tym temacie, kt贸re do tej pory by艂y uwa偶ane przez obro艅c贸w Ko艣cio艂a jako nienawistne, fikcyjne i k艂amliwe ataki na Katolicyzm.

     Czy tradycyjny Ko艣ci贸艂 Katolicki uprawia Magi臋?
     Watykan wielbi Lucyfera? - msza ku czci Lucyfera
     Satanizm w Watykanie.
     Watykan d膮偶y do NWO!
     Watykan przeciwko Chrze艣cija艅stwu?
     Dom smagany wiatrem - szczeg贸lnie dotkliwy dow贸d przeciwko Watykanowi

     http://www.proroctwa.com/kto-stoi-za-szmuglem-dzieci.htm
     http://www.zbawieniecom.fora.pl
 http://www.proroctwa.com/watykan-gwalty-na-dzieciach-to-szatanskie-msze.htm
     http://www.proroctwa.com/nierzadnica-obnazona.htm
     http://www.proroctwa.com/katolicyzm-islam.htm

Zaprzesta艅 ba艂wochwalstwa i kultu Kr贸lowej Niebios!

Nie ufaj ludziom - ufaj tylko Bogu. B贸g za dobre wynagradza a za z艂e karze.

BA艁WOCHWALSTWO i kult Kr贸lowej Niebios to wyj膮tkowe z艂o, pot臋pione w pierwszym przykazaniu Bo偶ym.

   Ko艣ci贸艂 Katolicki przykazanie to celowo usun膮艂.

Sprawd藕 co inni na ten temat pisz膮. Polski katolicyzm jest ba艂wochwalczy.

     300 lat modlitw nie pomaga. Jeste艣my jednym z najbardziej eksterminowanych narod贸w w historii 艣wiata. Gdy czytam o krucjatach r贸偶a艅cowych, kt贸re maj膮 zmieni膰 nasze losy... Chcia艂bym wiedzie膰 ile miliard贸w razy za Polsk臋 odm贸wiono r贸偶aniec... Cz臋艣膰 艣rodowisk patriotycznych uparcie twierdzi, 偶e to wystarczy by ocali膰 Polsk臋.

Data: 2014-12-31 14:30:26
Autor: Lord Donald
Czy wiesz o tym, 偶e B贸g nienawidzi... ba 艂wochwalstwa i... Kr贸lowej Niebios!?
Biblia to nie katolski katechizm, katolicy to nie chrze艣cijanie, raczej to ci kt贸rzy chrze艣cijan wymordowali bo soborze nicejskim, tak 偶e nie ma co por贸wnywa膰 i pr贸bowa膰 nawraca膰 katoli.

Czy wiesz o tym, 偶e B贸g nienawidzi... ba艂w ochwalstwa i... Kr贸lowej Niebios!?