Czy wiesz ze....

Data: 2011-02-01 10:58:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy wiesz ze....
Wieści zza kulis mediów. Henryka Krzywonos będzie człowiekiem roku tygodnika "Wprost". Nagroda za wojnę z Jarosławem Kaczyńskim
reszta http://wpolityce.pl/view/6269/Wiesci_zza_kulis_mediow__Henryka_Krzywonos_bedzie_czlowiekiem_roku_tygodnika__Wprost___Nagroda_za_wojne_z_Jaroslawem_Kaczynskim_.html

Jak sie dzisiaj okazalo szanowny malzonek pani Henryki byl, przed tym jak jej wylaczyli prad w tramwaju, otoz byl w....ZOMO...

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-01 11:01:02
Autor: brat_olin
Czy wiesz ze....
"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote

Wieści zza kulis mediów. Henryka Krzywonos będzie
człowiekiem roku tygodnika "Wprost". Nagroda za wojnę
z Jarosławem Kaczyńskim

Czy to prawda ze Krzywonosowa to siostra Pierwszej Damy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-01 11:34:24
Autor: Pomysłowy Dobromir
Czy wiesz ze....

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ii8lfe$118d$1news.ett.com.ua...
[...]

Nie możecie ścierpieć Heni! Ależ wam zasunęła kopa! ;-)

Data: 2011-02-01 04:15:03
Autor: Hans Kloss
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 11:34, Pomysłowy Dobromir <u...@domena.ck> wrote:

Nie mo ecie cierpie Heni! Ale wam zasun a kopa! ;-)
 Nie możemy ścierpieć żadnych gnojów, kurwich synów (ani córek),
platfonsów ani ludzkich odpadków. A także ich metody walki na "kopy",
obsrywanie, obryzgiwanie i palikocernie. Budzicie odrazę!!!
J-23

Data: 2011-02-01 05:18:33
Autor: Hans Kloss
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 13:46, "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Aż tak nienawidzicie kurdupla?
WSZYSTKICH platfonskich kurdupli.
J-23

Data: 2011-02-01 07:03:53
Autor: zbig
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 13:15, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

platfonsów ani ludzkich odpadków. A także ich metody walki na "kopy",
obsrywanie, obryzgiwanie i palikocernie. Budzicie odrazę!!!

PO walczyło z Kaczyńskimi inteligentną i skuteczną metodą ośmieszania
przeciwnika. Trudno jest znaleźć wypowiedzi pod adresem Kaczyńskich,
żony Kaczyńskiego czy czołowych przywódców PiS, które deptały by ich
godność osobistą. Nawet wypowiedź Palikota, który sprowokowany przez
Rymanowskiego potwierdził, ze uważa prezydenta za chama mieści się w
granicach dopuszczalnej krytyki i nie może być uważana za oszczerczą.
Tak była jego opinia. To co co wyrabia w tej chwili PiS i ich
ogłupiałe poputcziki, których jesteś typowym przykładem to ordynarna,
nie przebierająca w środkach brutalna, chamska nagonka.  Prymitywów z
PiS nie stać na finezyjny dowcip, brak im inteligencji i polotu, walą
więc po dresiarsku tak jak na to ich stać. A jak taki Niesiołowski
odpowie im, nazywając rzeczy po imieniu to jest odsądzany od czci i
wiary.
Osobiście uważam, ze ta bierność z jaką reagują premier, prezydent i
ministrowie na knajackie zaczepki i bezpodstawne insynuacje jest
frajerstwem. Na to są paragrafy. Kaczyński, Macierewicz, Kempa,
Brudziński, Kamiński, Suski i inni powinni nie wychodzić z sądu i
płacić  grube pieniądze za za swoje oszczerstwa i kalumnie.

Data: 2011-02-01 09:54:16
Autor: Hans Kloss
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 16:03, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

PO walczyło z Kaczyńskimi inteligentną i skuteczną metodą ośmieszania
przeciwnika.

Tajest "obedrzemy go ze skóry i wystawimy na sprzedaż w Europie"
inteligentne takie że szok a jeszcze bardziej śmieszne.
Peło walczyło otóż "hakami", palikocizmamiu, skurwysyństwem i
służalczymi merdiami.
J-23

Data: 2011-02-01 11:26:10
Autor: zbig
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 18:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

inteligentne takie że szok a jeszcze bardziej śmieszne.
Peło walczyło otóż "hakami", palikocizmamiu, skurwysyństwem i

Ty  jednak tępy jesteś niesłychanie. Ten tekst, rzucony dla zgrywy w
programie satyrycznym nie zawiera niczego obraźliwego. Ja o tym piszę.

Data: 2011-02-01 15:07:33
Autor: Hans Kloss
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 20:26, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Ty  jednak tępy jesteś niesłychanie.
Taaaa, pocieszaj się tak dalej
Ten tekst, rzucony dla zgrywy w
programie satyrycznym nie zawiera niczego obraźliwego. Ja o tym piszę..
No to ja dla  zgrywy na satyrycznej grupie psp zapowiadam że w wolnej
chwili nie pożałuję kasy żeby cię znaleźć i i zamówić ci operację
mordoplastyczną oraz łamanie żeber. I ten mój tekst mimo ze rzucony
dla zgrywy to zawiera zupełnie niesatyryczną groźbę karalną za którą
właściwie powinienem stanąć przed sądem. I w każdym cywilizowanym
kraju bym stanął.
J-23

Data: 2011-02-01 16:31:14
Autor: zbig
Czy wiesz ze....

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

dla zgrywy to zawiera zupełnie niesatyryczną groźbę karalną za którą
właściwie powinienem stanąć przed sądem. I w każdym cywilizowanym
Brednie..

Data: 2011-02-02 10:39:07
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy wiesz ze....

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:30c7ac37-75c2-4c4c-9812-c0c217f2b6a7x11g2000yqc.googlegroups.com...

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

dla zgrywy to zawiera zupełnie niesatyryczną groźbę karalną za którą
właściwie powinienem stanąć przed sądem. I w każdym cywilizowanym

piszesz to wiesz...

Data: 2011-02-01 23:24:19
Autor: obserwator
Czy wiesz ze....
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
 Ty  jednak tępy jesteś niesłychanie. Ten tekst, rzucony dla zgrywy w
programie satyrycznym nie zawiera niczego obraźliwego. Ja o tym piszę.

trzeba miec rzeczywiscie niesamowicie wysublimowane poczucie humoru,

Demokracje po pelowsku tym sie rozni m.innymi od demokracji zachodnich, ze tam
za *zartobliwy gest* wyrazajacy *humorystyczna* zapowiedz poderzeniecia
przeciwnikowi ktory nam podpadl - gardla i zaprezentowany w sposob *niewinny*,
bo uczynienie tylko gestu reka na poziomie wlasnego gardla - karany jest
natychmiastowym aresztowaniem *dowcipnisia* i nastepnie konczy sie dlugim i
kosztownym procesem.

Data: 2011-02-01 16:34:35
Autor: zbig
Czy wiesz ze....

 obserwator napisał(a):

[...]
Ktos, kto w cywilizowanym kraju ośmieszyłby sie procesem w takiej
sprawy umarłby śmiercią cywilna i wytykany byłby palcami do końca
życia jako debil totalny.

Data: 2011-02-02 00:45:28
Autor: obserwator
Czy wiesz ze....
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Ktos, kto w cywilizowanym kraju ośmieszyłby sie procesem w takiej
sprawy umarłby śmiercią cywilna i wytykany byłby palcami do końca
życia jako debil totalny.

w cywilizowanym kraju, gdyby jakis polityk tak postapil jak palkot, to by
sladu juz po nim nie bylo w przestrzeni poliycznej. Takie przypadki jak palikota, nie moga sie wiec w ogole zdarzyc, bo takich
nienormalnych ludzi nie wybiera spoleczenstwo na poslow. Spoleczentwo jest po prostu normalniejsze, anizeli to ktore wybralo sobie
takich jak pelowcy czy proruskiego prezydenta po katastrofie pod Smolenskiem.

Trzeba miec po prostu niezla szajbe, zeby dac wladze takim osobnikom.

Data: 2011-02-02 10:39:53
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy wiesz ze....

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9a1177ce-1ea0-4c08-a289-421b2c48848fd28g2000yqc.googlegroups.com...

 obserwator napisał(a):

[...]

No za wyjatkiem niejakiego Michnika...
nie zapominaj...

Data: 2011-02-01 18:28:22
Autor: ..heÂŽsk..
Czy wiesz ze....
On Tue, 1 Feb 2011 07:03:53 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

[...]

 tez sie dziwie tuskowi. pewnie nie chce zaczepiac gowna!
 moim zdaniem powinien kolesiom przywalic po lapkach.
 sadze, ze zrobi to w listopadzie...

Data: 2011-02-01 09:55:46
Autor: Hans Kloss
Czy wiesz ze....
On 1 Lut, 18:28, ..he(R)sk.. <ru.bigbred...@interia.pl> wrote:

 sadze, ze zrobi to w listopadzie...
 W listopadzie ryzy donek będzie trenował zwieracze w oczekiwaniu na
Trybunał Stanu.
J-23

Data: 2011-02-01 18:28:22
Autor: ..heÂŽsk..
Czy wiesz ze....
On Tue, 1 Feb 2011 11:34:24 +0100, Pomysłowy Dobromir <user@domena.ck>
wrote:

 [...]

Nie możecie ścierpieć Heni! Ależ wam zasunęła kopa! ;-)

 przezyjmy to jeszcze raz!

 http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Czy wiesz ze....