Czy wiewióry już dały?

Data: 2013-07-10 00:10:34
Autor: luc
Czy wiewióry już dały?
Wła¶nie dały.

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-10 09:21:17
Autor: mx
Czy wiewióry już dały?
"luc"  wrote

Właśnie dały.

"Uprzejmie przypominamy, że od dnia 28 maja 2013 r. uległy zmianie zasady uczestnictwa w Programie „Premia+”, aby korzystać z Programu należy posiadać Konto Plus i złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury oraz przelewać na konto wpływy z tego tytułu. Należy złożyć także w Banku zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oraz zgodę na informowanie o produktach i usługach banku drogą elektroniczną, a także wykonywać transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 500 zł w cyklu. W razie wątpliwości sprawdź u Doradcy czy spełniasz warunki otrzymania premii! "

Data: 2013-07-10 00:38:35
Autor: luc
Czy wiewióry już dały?
W dniu ¶roda, 10 lipca 2013 09:21:17 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Gorzej, nic nie dały. Grupa nie była precyzyjna co do warunków. Teraz to BGŻ pisze:

"Uprzejmie przypominamy, że od dnia 28 maja 2013 r. uległy zmianie zasady uczestnictwa w Programie "Premia+", aby korzystać z Programu należy posiadać Konto Plus i złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury oraz przelewać na konto wpływy z tego tytułu. Należy złożyć także w Banku zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oraz zgodę na informowanie o produktach i usługach banku drog± elektroniczn±, a także wykonywać transakcje bezgotówkowe kart± na kwotę min. 500 zł w cyklu. W razie w±tpliwo¶ci sprawdĽ u Doradcy czy spełniasz warunki otrzymania premii! "

Jak robiłem ostatnio retencję w BGŻ to się pytałem o moj± zgodę - miałem od pocz±tku zaznaczon±. Z reszt± - był to warunek w regulaminie Programu Premiowego "PODWYŻKA":
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Program nie obejmuje osób, które złożyły w Banku:
1) sprzeciw wobec przetwarzania przez Bank ich
danych osobowych w celach marketingowych[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-10 10:05:52
Autor: mx
Czy wiewióry już dały?
"luc"  wrote
[...]

Ja podejrzewam niespełnienie:
"złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"

Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

Data: 2013-07-10 01:30:07
Autor: adziura
Czy wiewióry już dały?
W dniu ¶roda, 10 lipca 2013 10:05:52 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> [...]

"złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"

Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

Ja to sobie załatwiłem w BGŻ mejlowo - miałem wizytówkę osoby u której zakładałem konto. Zapytałem o to czy muszę czy nie, dostałem plik, wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem i wysłałem. I działa tak jak powinno :)

Data: 2013-07-10 11:15:48
Autor: Andrzej Kubiak
Czy wiewióry już dały?
Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:05:52 +0200, mx napisał(a):

Ja podejrzewam niespełnienie:
"złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"
Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

Niczego takiego w banku nie składałem, "wynagrodzenie" leci z firmówki na
konta żony i moje. Wiewióry przyniosły dzi¶ orzechy w łapkach.

AK

Data: 2013-07-10 12:54:05
Autor: mx
Czy wiewióry już dały?
.."Andrzej Kubiak"  wrote
[...]

Masz rację, to nie to. ¦lubna w takiej samej sytuacji dostała premię i to od "premii" 5000. Ja 500 kart± nie wyrobiłem, żyłem w błogiej nie¶wiadomo¶ci, że to jeszcze 300 wystarczy.

Data: 2013-07-10 14:02:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy wiewióry już dały?

"mx" 51dd3d4f$0$1268$65785112@news.neostrada.pl

Masz rację, to nie to. ¦lubna w takiej samej sytuacji dostała premię i to od "premii" 5000. Ja 500 kart± nie wyrobiłem, żyłem w błogiej nie¶wiadomo¶ci, że to jeszcze 300 wystarczy.

I zabrały Ci za kartę 5 pln, czy 8 pln?

Data: 2013-07-10 14:50:11
Autor: mx
Czy wiewióry już dały?
"Eneuel Leszek Ciszewski"  wrote

[...]

Standardowo 5, więc spokojny byłem.

Data: 2013-07-10 18:42:49
Autor: animka
Czy wiewióry już dały?
W dniu 2013-07-10 11:15, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

konta żony i moje. Wiewióry przyniosły dziś orzechy w łapkach.

Ile?

--
animka

Data: 2013-07-10 21:41:17
Autor: Joossef
Czy wiewióry już dały?
W dniu 10.07.2013 o 18:42 animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

Wiewióry przyniosły dziś orzechy w łapkach.

Ile?

Dwa, bo więcej łapek nie mają.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-07-10 14:00:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy wiewióry już dały?

"mx" 51dd15e3$0$1450$65785112@news.neostrada.pl

Ja podejrzewam niespełnienie:
"złożyć w Banku Zlecenie przekazywania wynagrodzenia/renty/emerytury"

Wypłata szła od dawna do nich, ale załatwiłem to samodzielnie u pracodawcy

Ja też -- i mam 5 dych.

Czy wiewióry już dały?