Czy wójt może ...?

Data: 2012-02-14 10:29:49
Autor: OLO
Czy wójt może ...?
Mam pytanko. Nie wiem czy odpowiednia grupa. Może mnie jakoś odpowiednio pokierujecie gdzie szukac odpowiedzi.
[b]Czy urzędnik państwowy (wójt) może podjąć decyzję o wydzierżawieniu terenu gminy bez ogłoszenia przetargu i bez wiedzy RADY Gminy? [/b]

Data: 2012-02-14 14:12:28
Autor: mecenas
Czy wójt może ...?

Użytkownik "OLO" <pienknymarian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhdd2t$92e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wójt to nie urzędnik państwowy lecz pracownik samorządowy.
Nie może wydzierżawić bez przetargu - patrz ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami.

Michał

Data: 2012-02-15 07:31:45
Autor: OLO
Czy wójt może ...?
mecenas <mzs@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Wójt to nie urzędnik państwowy lecz pracownik samorządowy.
Nie może wydzierżawić bez przetargu - patrz ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami.

NO właśnie. Coś mi tu śmierdzi.
A wójt wraz ze swoim prawnikiem z urzędu gminy twierdzi: że jeśli okres
dzierzawy terenów gminnych jest do 3 lat to może to zrobic bez przetargu i bez
wiedzy rady gminy.  Myli sie?

Mozesz podać mi jakis konkretny przepis (link) na ktory mogl/niemogl sie powolac?

Śmierdziało mi to mocno... A ten bendzwał jeszcze na sesji rady gminy
publicznie to potwierdził. I co jest śmieszne wydzierzawil ten teren na 3 lata
swojemu przypuszczam kompanowi... Mozesz mi uszczegółowić ten przepis? --

Data: 2012-02-15 07:44:06
Autor: OLO
Czy wójt może ...?
OLO <pienknymarian.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
mecenas <mzs@onet.pl> napisał(a): > > Użytkownik "OLO" <pienknymarian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:jhdd2t$92e$1inews.gazeta.pl...

> [...]

swojemu przypuszczam kompanowi... Mozesz mi uszczegółowić ten przepis?
Wlasnie czytam tą całą ustawę ale nie mogę się dopatrzec odpowiedniego pkt i
przepisu. Mozesz pomoc?

Data: 2012-02-15 23:59:41
Autor: Tercet
Czy wójt może ...?
Wlasnie czytam tą całą ustawę ale nie mogę się dopatrzec odpowiedniego pkt i
przepisu. Mozesz pomoc?

nie

Data: 2012-02-16 06:21:57
Autor: OLO
Czy wójt może ...?
Tercet <tercet@gmail.com> napisał(a):
> Wlasnie czytam tą całą ustawę ale nie mogę się dopatrzec odpowiedniego pkt > i
> przepisu. Mozesz pomoc?

nie
A to dzięki... Bye

Data: 2012-02-16 23:51:48
Autor: FĂŤanor AicanĂĄro
Czy wĂłjt moĹźe ...?
W dniu 2012-02-15 08:31, OLO pisze:
A ten bendzwał
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bęcwał!!!
Ludzie, piszcie po polsku!!!

FA
--
"Stefan Niesiołowski [...] zwyzywał protestujących od ”idiotów”, ponieważ demonstrowali z symbolami Polski Podziemnej.[...] Wiadomo, że starość nie radość, ale czy rzeczywiście jest aż tak straszna?"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-02-18 16:11:56
Autor: OLO
Czy wójt może ...?
Fëanor Aicanáro <silinde1@vp.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-15 08:31, OLO pisze:
> A ten bendzwał
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bęcwał!!!
Ludzie, piszcie po polsku!!!

FA
Mea culpa... My fault... A pomożesz w wiadomej kwestii?
Wójt powołuje sie na jakis przepis ze jesli dzierżawi ziemię gminną do okresu
3 lat to nie musi być przetargu ani zgody rady gminy...

Data: 2012-02-20 23:08:22
Autor: Piotr Foks
Czy wójt może ...?
Wójt ma rację. Jeden raz na okres do trzech lat może wydzierżawić bez
przetargu.
Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami Art. 37 p.4
"Zawarcie umów użytkowania, najmu lub dzierżawy na czas oznaczony dłuższy
niż 3 lata lub na czas nieoznaczony następuje w drodze przetargu. Wojewoda
albo odpowiednia rada lub sejmik mogą wyrazić zgodę na odstąpienie od
obowiązku przetargowego trybu zawarcia tych umów."

Czy wójt może ...?