Czy wolno nam NIE!!! :-)

Data: 2015-01-13 22:27:15
Autor: A. Filip
Czy wolno nam NIE!!! :-)
Albowiem jest "drobny" problem że nie zrobili tego jacyś źli fundamentaliści
islamscy ale ortodoksi Żydowscy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Kobiety-usuniete-ze-zdjecia-z-marszu-w-Paryzu-Donald-Tusk-tez-zniknal,wid,17175338,wiadomosc.html
--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Skarb strzeżony przez męża skąpca w bezsenne dlań noce jest jak cnota wiekowej

Data: 2015-01-13 16:36:13
Autor: husar
Czy wolno nam potępić usunięcie kobiet ze zdjęcia manifestacji w Paryżu? NIE!!! :-)

"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> wrote in message news:anfi+c4p6vnajhf-f1d2@xl.wp.pl...
> [...]

Skarb strzeżony przez męża skąpca w bezsenne dlań noce jest jak cnota wiekowej

Hihi ) Żydki pokazują tylko tych z którymi można ładnie interesy robić.
Może to i dobry znak bo oznacza że nie za bardzo lubia 'byłego Polaka'.

Data: 2015-01-14 07:29:44
Autor: leming.show
Czy wolno nam potêpiæ usuniêcie kobiet ze zdjêcia manifestacji w Pary¿u? NIE!!! :-)
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 22:27:18 UTC+1 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
Albowiem jest "drobny" problem ¿e nie zrobili tego jacy¶ ¼li fundamentali¶ci
islamscy ale ortodoksi ¯ydowscy.

Wycieli srodek i do fotoszopa.

Ladnie widac:
https://whyevolutionistrue.wordpress.com/

Data: 2015-01-14 16:59:01
Autor: El Comandante
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:480172de-86d9-4405-ad5f-226229e16a63googlegroups.com...
[...]

He, he, po lewej zostawili rêkê w rêkawiczce jednej baby pod pach± faceta...

Data: 2015-01-14 07:59:20
Autor: Alex

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+c4p6vnajhf-f1d2@xl.wp.pl...
Albowiem jest "drobny" problem że nie zrobili tego jacyś źli fundamentaliści
islamscy ale ortodoksi Żydowscy.

Co jeszcze wymyslicie by być poprawnymi wobec rosnącego terroryzmu?

--
Prawda jest tylko jedna! Moja!

Data: 2015-01-14 09:08:50
Autor: A. Filip
Czy wolno nam NIE!!! :-)
"Alex" <alex.ander@underground.org> pisze:
[...]

A to prawdziwi Żydzi ortodoksyjni coś wymyślili?
Ono tylko sÄ… _konsekwentni_.  Hilary Clinton już kiedyÅ› podobnie "zniknÄ™li".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
OjczyznÄ… kobiety jest jej mąż.  (PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie)

Data: 2015-01-14 10:24:19
Autor: El Comandante
"Alex" <alex.ander@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:m94t3d$ua8$1news.albasani.net...

[...]

Terror reżimów powoduje kontreakcję ludów uciskanych...

Data: 2015-01-14 18:07:06
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "Alex" <alex.ander@underground.org> napisał w wiadomości news:m94t3d$ua8$1news.albasani.net...

[...]

Właśnie. Rzygać mi się chce na europejską uprzejmość wobec tych przybyszów z Azji i Afryki. My im kwiatuszek, a oni kałachem w łeb. Kochajmy się! W UE ważniejsze są lesby i pedzie niz bezpieczeństwo zwykłych ludzi.

MW

Data: 2015-01-14 15:16:54
Autor: T.
W dniu 2015-01-13 o 22:27, A. Filip pisze:
> [...]

| Paryżu. Wśród osób, które zniknęły z fotografii, jest Angela Merkel. Zniknął

Angelę mogli zostawić. W końcu podobno usuwali kobiety...

T.

Czy wolno nam NIE!!! :-)