Czy wracacie do gier, ktore przeszliscie?

Data: 2009-11-20 00:32:50
Autor: kamil_pl
Czy wracacie do gier, ktore przeszliscie?

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hd6cld$rsk$1inews.gazeta.pl...
Witam

Pytanie jak w temacie: czy wracacie do gier, ktore przeszliscie? Czy raczej odkladacie na polke lub ida na Allegro?

Zalezy od gry, bo są gry które mnie męczą i mimo że są dobre nie dają frajdy skłaniającej do kolejnego ukończenia, u mnie tak było z Gears Of War. Są też gry które dają mi czystą przyjemność jak Resident Evil 5 który będę 3 raz przechodzić, czy GTA IV z którego celowo wykasowałem save z 94% gry po to, aby jeszcze raz przejść ciekawą fabułe i obejrzeć świetne cut scenki. Moim prywatnym rekordem w ilości przechodzenia jest gra Resident Evil 3 (1999 PSX) którą ukończyłem 18 razy na easy i 8 albo 9 razy na normal. Totalny szał.

Czy wracacie do gier, ktore przeszliscie?