Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?

Data: 2010-06-22 19:24:58
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:hvqfan$dei$1inews.gazeta.pl KK <nie_mam_m@ila.com>
pisze:

Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?
Nie istnieje taka możliwość.

--
Jotte

Data: 2010-06-22 19:54:58
Autor: RadoslawF
pisze:

Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?

Nie istnieje taka możliwość.

Oczywiście że możliwość nie może istnieć, istnieć mogą osoby,
zwierzęta, rośliny i przedmioty materialne.
Ale w niczym to nie przeszkadza spółdzielni zakręcić kurki
jeśli tylko jest taka techniczna możliwość.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-22 19:56:27
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:hvqtdl$rdh$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]
Nie filozuj.

Ale w niczym to nie przeszkadza spółdzielni zakręcić kurki
jeśli tylko jest taka techniczna możliwość.
Nie za zaległości czynszowe. W opisanej w wątku sytuacji takiej możliwości nie ma.

--
Jotte

Data: 2010-06-22 20:11:16
Autor: O.Salij
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
Nie za zaległości czynszowe. W opisanej w wątku sytuacji takiej możliwości nie ma.

lol. Jest i dotego zgdona z prawem. Jakie prochy biezesz?

jk

Data: 2010-06-22 20:10:50
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:hvqubf$inv$1news.onet.pl O.Salij <oskar.salij@wp.pll>
pisze:

Nie za zaległości czynszowe. W opisanej w wątku sytuacji takiej
możliwości  nie ma.
lol. Jest i dotego zgdona z prawem. Jakie prochy biezesz?
Żadne, chłopie. Po prostu umiem czytać ze zrozumieniem, czego i tobie życzę.

--
Jotte

Data: 2010-06-23 00:24:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-22 20:10, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Na razie to udowodniłeś że nie potrafisz pisać z sensem, masz ochotę
udowodnić teraz to czytanie czy sobie odpuścisz ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-23 00:50:19
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:hvrd7j$tu6$2node1.news.atman.pl RadoslawF

Jesteś ułomny intelektualnie, czy co?

--
Jotte

Data: 2010-06-23 09:42:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-23 00:50, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Właśnie udowadniasz że ty nim jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-23 08:30:40
Autor: Andrzej Lawa
RadoslawF pisze:
[...]

Jotte jak zwykle udowadnia wszem i wobec, jakim to jest wielkim dupkiem.

Czytać ze zrozumieniem nie potrafi, za to czepia się słówek wyrywając je
z kontekstu -inicjator wątku użył słowa "czynsz". Czynszu niby formalnie
w przypadku takich mieszkań (własność) nie ma, ale uiszcza się różne
inne opłaty, m.in. za media, które potocznie ludzie określają ogólnie
mianem czynszu.

Fakt, że upierdliwie to analizując nazwa jest używana nieprawidłowo, ale
osoba inteligentna powinna zrozumieć o co chodzi. Jotte zamiast tego
woli robić za tajemniczy półdupek w lufciku.

Data: 2010-06-23 00:41:39
Autor: Jan
pisze:

Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?
Nie istnieje taka możliwość.

Ze względu na znęcanie się czy zagrożenie epidemiologiczne?

Data: 2010-06-23 00:50:06
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:4c213c2a$0$17092$65785112news.neostrada.pl Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?
Nie istnieje taka możliwość.
Ze względu na znęcanie się czy zagrożenie epidemiologiczne?
Ze względu na to, że mieszkanie stanowi jego własność, co wątkosprawca jasno zapodał w toku wątku.
Stąd nie występuje w ogóle w tym przypadku zjawisko czynszu. Czynsz jest bowiem opłatą za najem, dzierżawę itp. (łatwo znajdziesz definicję), a on jest u siebie.
Skoro nie ma obowiązku płacenia czynszu, to nie można mu za jego niepłacenie odciąć wody, ogrzewania itd.
Teraz jasne?

--
Jotte

Data: 2010-06-23 09:00:26
Autor: Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

[...]

Czynsz nazwany przez wątkosprawcę to nic innego, jak wydatki na remonty i bieżące konserwacje, opłaty za dostarczane media, opłaty za utrzymanie porządku i czystości, wynagrodzenie zarządcy itd.
Ustawa o własności lokali definiuje zadania wspólnoty. Jeżeli lokator uporczywie utrudnia wykonywanie tych zadań, to wspólnota musi coś przedsięwziąć. Skoro może wymusić sprzedaż mieszkania (to więcej), to może również wymusić opłaty (to mniej).
Skoro facet nie płaci za te media, to nie zostają mu one dostarczane. Zarząd i mieszkańcy innych lokali mogą podjąć uchwałę, która zwalnia z części opłat jakiegoś lokatora, ale czy zechcą akurat jego, tego nie wiem.
Teraz jasne?

Data: 2010-06-23 20:10:16
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:4c21b10f$0$2605$65785112news.neostrada.pl Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

[...]
To nie ma znaczenia, co wątkowinowajca nazywa czynszem - niech sobie głupki pokroju Lawy kombinują.
Ja odpowiedziałem na zadanie pytanie tak jak zostało zadane i moja odpowiedź była zgodna z prawdą.
Musisz jeszcze wziąć pod uwagę, że odpowiadając konkretnej osobie na grupie nie czynisz tego w 4 oczy, lecz w pewnym stopniu publicznie. Niech ktoś, kto kiedyś będzie czytał też skorzysta, nie? Ja się od takiej pasywnej lektury wielu pożytecznych rzeczy dowiedziałem/nauczyłem.

to nic innego, jak wydatki na remonty i bieżące konserwacje, opłaty za dostarczane media, opłaty za utrzymanie porządku i czystości, wynagrodzenie zarządcy itd.
Nie masz racji. Remonty, naprawy, konserwacje to tzw. fundusz remontowy (osobna kasa).
Eksploatacja to użytkowanie części wspólnej, woda, ścieki, ogrzewanie i inne takie.

[...]
Ze sprzedażą mieszkania nie tak łatwo. Sprawa sądowa, zwykle długotrwała, rażąca dysproporcja pomiędzy długiem a rynkową wartością lokalu. No i nie o to było pytanie.

Teraz jasne?

Data: 2010-06-23 23:09:21
Autor: Jan
Jotte pisze:

Ja odpowiedziałem na zadanie pytanie tak jak zostało zadane i moja odpowiedź była zgodna z prawdą.
- to może przypomnę: "Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?". Przypomnij sobie, proszę, co odpowiedziałeś i z czym się nie zgodziłem
Musisz jeszcze wziąć pod uwagę, że odpowiadając konkretnej osobie na grupie nie czynisz tego w 4 oczy,
lecz w pewnym stopniu publicznie.
- to dlaczego Ty nie musisz brać tego pod uwagę?
Niech ktoś, kto kiedyś będzie czytał też skorzysta, nie?
- i niech może również pozna nazewnictwo i to, co się pod tym kryje, zamiast poznawać Twoją listę rzekomych głupków, co kompletnie nie ma nic do rzeczy

Data: 2010-06-23 23:47:33
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:4c227807$0$17096$65785112news.neostrada.pl Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

Ja odpowiedziałem na zadanie pytanie tak jak zostało zadane i moja
odpowiedź była zgodna z prawdą.
- to może przypomnę: "Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za
zaleglosci?".
Może i masz dobrą pamięć.
Ale jakąś taką krótką...
Pewnie dlatego skrócił ci się cytat.
Bo on napisał:
<cit>
Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu _czynszu_?
</cit>
Podkr. moje.
Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.

Przypomnij sobie, proszę, co odpowiedziałeś
Prawdę. Że nie może.

i z czym się nie zgodziłem
Tego nie zdradziłeś.

Musisz jeszcze wziąć pod uwagę, że odpowiadając konkretnej osobie na
grupie nie czynisz tego w 4 oczy,
lecz w pewnym stopniu publicznie.
- to dlaczego Ty nie musisz brać tego pod uwagę?
Właśnie biorę.
Czasem... jak mam ochotę... :)

Niech ktoś, kto kiedyś będzie czytał też skorzysta, nie?
- i niech może również pozna nazewnictwo i to, co się pod tym kryje,
Dlatego wyjaśniłem dlaczego jest tak, a nie inaczej. Odpowiedź podpiąłem pod
twojego posta, bo był w miarę najsensowniej napisany (albo - jeśli wolisz -
najmniej nonsensownie).

zamiast poznawać Twoją listę rzekomych głupków, co kompletnie nie ma nic
do rzeczy
Jestem innego zdania i przy nim pozostanę.

--
Jotte

Data: 2010-06-24 10:17:25
Autor: Jan
Jotte pisze:
Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu _czynszu_?
- przeczytaj raz jeszcze tytuł wątku, treść i sens pytania i nie czepiaj się gówien, bo szkoda życia
Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.
- trzeba również potrafić znaleźć sens wypowiedzi, aby można było odpowiedzieć coś sensownego

Data: 2010-06-24 21:44:43
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:4c23149c$0$19161$65785112news.neostrada.pl Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

- przeczytaj raz jeszcze tytuł wątku, treść i sens pytania i nie czepiaj się gówien, bo szkoda życia
Mam ci palcem pokazywać? Sam nie umiesz powiązać treści dwóch wypowiedzi tej samej osoby?

Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu
sprostać.
- trzeba również potrafić znaleźć sens wypowiedzi, aby można było odpowiedzieć coś sensownego
To twoje zdanie. Chcesz to się doszukuj sensu w cudzych wypowiedziach (nie szkoda ci życia?).
Ja optuję za tym, że to pytający powinien dbać aby jego wypowiedź była sensowna, a nie wydalał z siebie bełkot.
Ta reguła dotyczy także ciebie.

--
Jotte

Data: 2010-06-24 15:28:12
Autor: witek
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

[...]

"
-Gdzie znajduje się serce? - pyta profesor.
-W klatce piersiowej - odpowiada student.
-Nie zdał pan, serce znajduje się w worku osierdziowym - wyjaśnia profesor.
-Dobre sobie. A gdybym ja się pana profesora zapytał, gdzie się teraz znajduje, to co by pan odpowiedział? W sali egzaminacyjnej czy w kalesonach???
"

to tak przy okazji odpowiadania na pytania dosłownie zamiast z głową.

Data: 2010-06-24 22:09:02
Autor: Jan
Jotte pisze:

Ta reguła dotyczy także ciebie.

Ty nie jesteś złym człowiekiem. Przyjąłeś po prostu taką pozę i pewnie niezręcznie Ci się z tego wykręcić.

Data: 2010-06-24 23:29:57
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:4c23bb66$0$2606$65785112news.neostrada.pl Jan
<jannurkowski@wp.pl> pisze:

Ta reguła dotyczy także ciebie.
Ty nie jesteś złym człowiekiem.
Ale się staram i dużo ćwiczę.
Ćwiczenie czyni mistrza.

--
Jotte

Data: 2010-06-25 08:22:44
Autor: szerszen

Użytkownik "Jan" <jannurkowski@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c23bb66$0$2606$65785112@news.neostrada.pl...

Ty nie jesteś złym człowiekiem. Przyjąłeś po prostu taką pozę i pewnie niezręcznie Ci się z tego wykręcić.

szkoda klawiatury, ten typ tak ma

Data: 2010-06-25 09:08:17
Autor: 666
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
Po prostu:  użytkownik lewicowy w średnio-młodym wieku ;-)

-- -- -

Data: 2010-06-30 22:01:22
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:i00cm8$9c$1news.dialog.net.pl Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> pisze:

[...]
Mimo przekonania o słuszności mojego stanowiska postanowiłem wypróbować przy najbliższej okazji twoją opcję.
Czyli dopytać nie umiejącego podać w pytaniu ważnych informacji newsusera o istotne dane.
Okazja się nadarzyła w tym wątku:
Straciłem tylko czas.

--
Jotte

Data: 2010-06-24 10:31:52
Autor: szerszen

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvtvgn$nua$1@news.dialog.net.pl...

Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.

pytani ekazdy zadaje jak potrafi, szkoda tylko ze przez to pasywne czytanie, nie nauczyles sie milczec, albo jesli chcesz pomoc, to dopytac, doprecyzowac pytanie

bo jak narazie sie wymadrzasz i wykazujesz wyzszosc jezyka "prawniczego" nad potocznym, wprowadzajac tylko niepotrzebny zamet i wbrew pozorowm nie pomagasz

Data: 2010-06-24 21:41:29
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:hvv54d$4sl$1news.task.gda.pl szerszen
<szerszen@tlen.pl> pisze:

Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.
pytani ekazdy zadaje jak potrafi,
Niezwykłe odkrycie.

nie nauczyles sie milczec, albo jesli chcesz pomoc, to
dopytac, doprecyzowac  pytanie
Ja decyduję co zrobię, ty nie masz na to żadnego wpływu.
Po co klepiesz w te klawisze nie mając nic mądrego do powiedzenia?

bo jak narazie sie wymadrzasz
Na razie pisze się osobno, jesteś niedoukiem, co już nie raz udowodniłeś.
Więc nie wymądrzaj się, tylko milcz i ucz się.

i wykazujesz wyzszosc jezyka "prawniczego"
nad  potocznym,
Nazwy grupy nie dostrzegasz czy nie rozumiesz?

wprowadzajac tylko niepotrzebny zamet i wbrew pozorowm
nie  pomagasz
Tobie pomogłem - dzięki mnie wiesz, że musisz się dużo uczyć.
Zresztą - nie tobie to oceniać. Głupiemu Lawie chcesz dorównać? Masz blisko...

--
Jotte

Data: 2010-06-25 08:21:03
Autor: szerszen
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i00cg5$vtv$1@news.dialog.net.pl...

Niezwykłe odkrycie.

no jak widze, to dla ciebie tak

Po co klepiesz w te klawisze nie mając nic mądrego do powiedzenia?

zadaj to pytanie najpierw sobie

Na razie pisze się osobno, jesteś niedoukiem, co już nie raz udowodniłeś.

pisze jak chce i nie masz na to zadnego wplywu, a swoja glupote pokrywasz malostkowoscia w kwestii ortografii :)

Nazwy grupy nie dostrzegasz czy nie rozumiesz?

a jaki promil uzytkownikow tej grupy to prawnicy?
wlasnie dlatego ci ktorzy maja wiedze, zamiast chrzanic jak ty, powinni doprecyzowac niescisle pytanie, zamiast sie wywyzszac swoja drobna wiedza w konkretnej sprawie i robic ludziom wode z mozgu

Zresztą - nie tobie to oceniać. Głupiemu Lawie chcesz dorównać? Masz blisko...

ty jak widze przyklad bierzesz z buzdygana

Data: 2010-06-25 15:09:52
Autor: Jotte
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
W wiadomości news:i01hr4$pa$1news.task.gda.pl szerszen <szerszen@tlen.pl>
pisze:

Niezwykłe odkrycie.
no jak widze
A co ty tam możesz widzieć...

Po co klepiesz w te klawisze nie mając nic mądrego do powiedzenia?
zadaj to pytanie najpierw sobie
Pytanie jest skierowane właściwie, a odpowiedź zbędna.
Jest to bowiem (uwaga! trudny termin) tzw. pytanie retoryczne.

Na razie pisze się osobno, jesteś niedoukiem, co już nie raz udowodniłeś.
pisze jak chce i nie masz na to zadnego wplywu, a swoja glupote pokrywasz malostkowoscia w kwestii ortografii :)
Nie chcę mieć wpływu na to jak piszesz, wali mnie to. Ja tylko młotom młotostwo wytykam.
Po prostu między innymi po tym łatwo poznać pospolitego tumana (ortografia nie jest szczególnie trudna) i tym samym osobnika o nieistotnym zdaniu.

Nazwy grupy nie dostrzegasz czy nie rozumiesz?
a jaki promil uzytkownikow tej grupy to prawnicy?
To nie jest grupa dla prawników, tylko grupa o prawie.
O prawie każdy może rozprawiać, nawet ty.

wlasnie dlatego ci ktorzy maja wiedze, zamiast chrzanic jak ty, powinni doprecyzowac niescisle pytanie
Kto ty jesteś, żeby chrzanić co inni powinni?

wiedza w  konkretnej sprawie i robic ludziom wode z mozgu
Aż tak ci chlupocze?

ty jak widze
A co ty tam możesz widzieć...

--
Jotte

Data: 2010-06-28 10:45:25
Autor: Herald
Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:09:52 +0200, Jotte napisał(a):

A co ty tam możesz widzieć...

[...]

ty faktycznie masz zryty beret jotte.
W dzieciństwie byłeś wykorzystywany seksualnie przez kogoś? Nie staje ci i
przez to odreagowujesz na grupach, masz problem z potencją?
tak czy siak - współczuje osobom które mają z tobą kontakt w rzeczywistym
świecie - podziwiać ich należy za wytrwałość i odwagę.

Data: 2010-06-24 07:51:12
Autor: Andrzej Lawa
Jan pisze:

[...]

Jotte to po prostu odreagowuje tu swoje kompleksy - nie oczekuj od
niego, że zachowa się jak rozsądny człowiek.

Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?