Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?

Data: 2009-04-08 12:20:08
Autor: Szop
Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?
....bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

Data: 2009-04-08 07:58:58
Autor: witek
Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?
Szop wrote:
...bo czytajÂąc tĂŞ grupĂŞ odnoszĂŞ takie wraÂżenie. ProponujĂŞ beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestĂŞpstwo uczciwego czÂłowieka.
pomoc w wypełnieniu pita sąsiadowi.
W zasadzie cała grupa p.s.p.podatki nadaje się do kryminału.

Data: 2009-04-08 12:23:15
Autor: spam
Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.
Bez wątpienia przekraczanie dozwolonej prędkości.

Data: 2009-04-08 12:23:53
Autor: Liwiusz
spam@mailinator.com pisze:
...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.
Bez wątpienia przekraczanie dozwolonej prędkości.

   To nie przestępstwo.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-08 12:23:33
Autor: Liwiusz
Szop pisze:
...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

    Uzyskiwanie cudzego programu komputerowego bez zgody osoby uprawnionej.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-08 10:30:23
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:23:33 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Ja stawiam jednak na art. 212 kk -- wszystkie biurowe plotki co najmniej ocierają się o ten przepis.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-08 13:38:27
Autor: Budzik
Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?
Użytkownik Szop s@koa.p ...

...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.
moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?

Data: 2009-04-08 19:07:24
Autor: robert
Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
Użytkownik Szop s@koa.p ...

> ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy > konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka. > moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?

To nie przestępstwo.

Przestępstwem jest publiczne poniżenie prezydenta RP

Data: 2009-04-08 19:51:06
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik <robert@mailinator.com> napisał w wiadomości news:605e.000000ad.49dcd9ccnewsgate.onet.pl...
> [...]

moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?

To nie przestępstwo.

Przestępstwem jest publiczne poniżenie prezydenta RP

Ale on juz jest sam bardzo niski :)

Data: 2009-04-08 12:56:13
Autor: witek
moje_przedmioty wrote:
UÂżytkownik <robert@mailinator.com> napisaÂł w wiadomoÂści news:605e.000000ad.49dcd9ccnewsgate.onet.pl...
UÂżytkownik Szop s@koa.p ...

...bo czytajÂąc tĂŞ grupĂŞ odnoszĂŞ takie wraÂżenie. ProponujĂŞ beznagrodowy
konkurs na najpowszedniejsze przestĂŞpstwo uczciwego czÂłowieka.

moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?
To nie przestĂŞpstwo.

PrzestĂŞpstwem jest publiczne poniÂżenie prezydenta RP

Ale on juz jest sam bardzo niski :)

Tym gorzej dla skazańca.

Data: 2009-04-08 22:51:55
Autor: Tristan
Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 19:51 (autor moje_przedmioty publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <grioqn$pf6$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

Przestępstwem jest publiczne poniżenie prezydenta RP
Ale on juz jest sam bardzo niski :)

Nie wzrost się liczy, a duch... Popatrz na takiego Michała Wołodyjowskiego.
Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny. Zresztą, Leszek też coś ma z
rycerza, jak tak na niego patrzę. --
Tristan

Data: 2009-04-08 17:04:19
Autor: witek
Tristan wrote:
[...]

a tu ani wzrostu ani ducha.

Data: 2009-04-09 02:21:35
Autor: Andrzej Lawa
witek pisze:

Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny. Zresztą, Leszek też coś ma z
rycerza, jak tak na niego patrzę.

a tu ani wzrostu ani ducha.

Cholerni Pogromcy Duchów - wszystkie wytępili ;)

Data: 2009-04-08 23:37:21
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
witek pisze:

Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny. Zresztą, Leszek też coś ma z
rycerza, jak tak na niego patrzę.
a tu ani wzrostu ani ducha.

Cholerni Pogromcy Duchów - wszystkie wytępili ;)

przecież to wszystko układ

Data: 2009-04-09 09:31:45
Autor: Nostradamus
Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:grj71b$g88$2inews.gazeta.pl...

a tu ani wzrostu ani ducha.

Za to Tusk ma ;)))

Leszek

Data: 2009-04-09 19:57:56
Autor: Tristan
Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 09:31 (autor Nostradamus publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <grk893$8u3$1@opal.icpnet.pl>):

a tu ani wzrostu ani ducha.
Za to Tusk ma ;)))

Ducha? No pewnie ma, inaczej by nie fanzolił jak zaduszony. --
Tristan

Data: 2009-04-09 04:40:42
Autor: januszek
Tristan napisał(a):

Nie wzrost się liczy, a duch... Popatrz na takiego Michała Wołodyjowskiego.
Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny.

Bo to była fikcja. Fikcja literacka ;P j.

--
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki - płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

Data: 2009-04-08 15:05:55
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Dnia Wed, 8 Apr 2009 12:20:08 +0200, Szop napisał(a):

...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym osobom urządzenia lub
programy komputerowe przystosowane do popełnienia przestępstwa określonego
w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 3, art. 268a § 1 albo § 2 w związku z § 1,
art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła komputerowe, kody dostępu lub
inne dane umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w systemie
komputerowym lub sieci teleinformatycznej, podlega karze pozbawienia
wolności do lat 3

Przy każdym wysyłaniu maila, newsa łapię się na ten przepis. W stopce mam
link...

--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-04-08 13:11:32
Autor: jureq
Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?
Dnia Wed, 08 Apr 2009 15:05:55 +0200, Waldek \"Jakec\" Bulkowski
napisał(a):

Kto wytwarza
udostępnia
hasła komputerowe,
kody dostępu lub inne dane umożliwiające dostęp do informacji
przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci teleinformatycznej,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3

O to, to....
Jako administrator ciągle nadaję i udostępniam użytkownikom hasła.

Data: 2009-04-08 15:01:52
Autor: Agent 0700
[...]

Ty bandyto :-)

A tak na powaznie to myślę, że prawo jest takie dlatego, żeby do każdego można się było przypierdzielić o coś i jak trzeba to wsadzić do paki :-)

Kto niewygodny to szukamy na niego coś i mamy go z głowy na lata :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-04-09 09:33:36
Autor: pluton
[...]

No wreszcie ktos zajarzyl, o co tu biega.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-09 09:34:15
Autor: pluton
Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?

...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

Destylacja ?

pozdrawiam
pluton

Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?