"Czy wszyscy państwo mnie przeproszą po tej ekshumacji?"

Data: 2017-06-14 08:16:34
Autor: prezydent San Escobar
"Czy wszyscy państwo mnie przeproszą po tej ekshumacji?"
Wstrząsający wywiad uświadamiający nam, że żyjemy w kuriozalnym państwie
rządzonym przez kuriozalnych ludzi.

http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/czy-wszyscy-panstwo-mnie-przeprosza-po-tej-ekshumacji,748751.html

Bardzo przykro ogląda się ale warto.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-14 09:30:24
Autor: A. Filip
"Czy wszyscy państwo mnie przeproszą po tej ekshumacji?" [Lepiej ryzykować cudze ciała w grobie z gwarancją Kopacz?]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Czyli te wszystkie wykryte "podmiany ciał" miały pozostać nie wykryte?

Ta pani pewnie nie jest jedyna wśród rodzin ofiar Smoleńska-2010 która
mówi w takim duchu.  Całkiem możliwe że nie mówi na (bezpośrednie)
polityczne zamówienie zapewniających o "przeszukaniu na metr w głąb" i
właściwej identyfikacji. Jakoś ja nie sądzę by *teraz* reprezentowała
większość rodzin ofiar.

Przy tej ilości *już* wykrytych "pomyłek" ekshumacja wszystkich ciał
była w miarę uzasadniona już choćby wyłącznie z tego powodu.  Ja *już*
nie jestem zdolny wykluczyć możliwości "Moskiewskiej pomyłki" nawet po
_trafnej_ identyfikacji.  Jak ta pani może to podziwiam jej _wiarę_ .

Następnym razem "fachowcy" z PO i z Moskwy będą usilnie promować kremacje ciał?

--
A. Filip

Data: 2017-06-14 10:05:49
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zauważ, że w pogoni za polityczną hućpą PiS gotów jest przesiać piach z każdego grobu, a zwłoki rozebrać na cząsteczki by urbi et orbi udowodnić to, że "prawda zwycięży" i "jesteśmy coraz bliżej". Niestety Wacuś prysnął za ocean i teorie o bombach barycznych szlag trafił. Zamiast tego mamy hieny cmentarne z PiS-u. Jakoś nie słyszałem, by prorok prowadzący sprawy ekshumacji dostarczył dowodów, że w trumnie Kaczyńskiego znaleziono palec sowieckiego sołdata. Co ciekawe, ekshumowana śp. Lecha już drugi raz. Czy za 1-wszym razem nic tam "dodatkowego" nie znaleziono? Oczywiście oprócz wymiany marmuru na "godny". Nic. Zupełnie nic, a tu nagle sensacja! Chcecie przykryć wpadkę z "komisją smoleńską"?  Ludzie maja dość waszych gierek zwłokami.

CL

Data: 2017-06-14 10:50:17
Autor: A. Filip
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
> [...]

"godny". Nic. Zupełnie nic, a tu nagle sensacja! Chcecie przykryć
wpadkę z "komisją smoleńską"?  Ludzie maja dość waszych gierek

No wiec PiS ma więcej niż wystarczająco dobry wykręt już dzięki jak dotąd
wykrytym "pomyłkom".  Liczyli na więcej?  Pewnie tak.  IMHO Znaleźli
sporawo więcej niż wystarczająco by uzasadnić _wynikami_ ekshumacje "jak leci".
BTW Nie ta jedna ręka, nie ta jedna noga to coś zupełnie innego niż
wielokrotne "trzy ręce".  To zupełnie inny poziom niestaranności++,
niekompetencji lub złej woli.

Politycznie PiSowcy mogą to rozegrać jako podważanie wiary we wszelkie
wyniki "przyklepywane" pod rządami premiera Tuska (PO) oraz jakość
_wszelkich_ prac/ustaleń z Moskwy dotyczących Smoleńska-2010.
Taki "Moskiewski grzech pierworodny" już na samiutkim początku.
Zaś _obecne_ wykręty Kopacz (PO) są żałosne (z punktu widzenia PO jako
partii) i są IMHO kopem w jaja dla wiary w słowa wszelkich PO bonzów.

--
A. Filip

Data: 2017-06-14 10:57:18
Autor: u2
W dniu 14.06.2017 o 10:50, A. Filip pisze:
Politycznie PiSowcy mogą to rozegrać jako podważanie wiary we wszelkie
wyniki "przyklepywane" pod rządami premiera Tuska (PO) oraz jakość
_wszelkich_  prac/ustaleń z Moskwy dotyczących Smoleńska-2010.

serio Flap ?:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-14 20:22:50
Autor: Ciemny Lud
[...]

Zauważ, że jak dotąd nie prZedstawiono żadnych dowodów na te "dodatkowe" znaleziska. Tylko bredzenie w TVPis. Patrz wyżej - ekshumacja śp.Lecha Kaczyńskiego.

CL

Data: 2017-06-14 21:43:59
Autor: u2
W dniu 14.06.2017 o 20:22, Ciemny Lud pisze:
Zauważ, że jak dotąd nie prZedstawiono żadnych dowodów na te "dodatkowe" znaleziska. Tylko bredzenie w TVPis. Patrz wyżej - ekshumacja śp.Lecha Kaczyńskiego.

taaa piździk dla ciebie dowód to nie dowód:)))))))))

Data: 2017-06-15 10:55:39
Autor: Ciemny Lud
pisowski ćpun "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:594191ff$0$651$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,21945612,radny-pis-wyznaje-asystowalem-przy-ponad-dwustu-egzorcyzmach.html#BoxLokKrajLinkImg

Od 2010 roku jest radnym z ramienia PiS. Niewielu jednak wie, że reżyser,
producent filmowy i polityk Michał Kondrat służył jako egzorcysta.
W wywiadzie dla WP Michał Kondrat przyznaje, że swoją posługę przy
egzorcyzmach zakończył w 2008 roku, a radnym z ramienia PiS na warszawskim
Żoliborzu został dwa lata później. "

K..wa! Który to my mamy rok? 966?!!

CL

Data: 2017-06-14 11:24:54
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Przy tej ilości *już* wykrytych "pomyłek" ekshumacja wszystkich ciał
była w miarę uzasadniona już choćby wyłącznie z tego powodu.  Ja *już*

I dalej będą pomyłki.
Gdyby w Polsce były większe szumowiny niż Pisuar to mogłoby jeszcze bardziej
dzielić mięso z trupów i znajdywać kolejne pomieszane części.
Tyle znajdziesz jak głęboko będziesz grzebał w mięsie - a po katastrofie
lotniczej jak w archeologii - możliwości są nieograniczone.