Czy wszyscy w pracy?

Data: 2011-11-08 12:18:27
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?
Czy wy wszyscy w pracy jesteście, czy na popołudnie macie i nic innego do roboty?

boukun

Data: 2011-11-08 08:58:32
Autor: J-23
Czy wszyscy w pracy?
On 8 Lis, 12:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Czy wy wszyscy w pracy jesteście, czy na popołudnie macie i nic innego do
roboty?

boukun

jeszcze w robocie, dzisiaj podpisalem dwa wymowienia dla niezbyt
gorliwych pracownikow.

Data: 2011-11-08 18:23:49
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

jeszcze w robocie, dzisiaj podpisalem dwa wymowienia dla niezbyt
gorliwych pracownikow.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

i bardzo dobrze. Teraz pracownika nie zlodzieja, nie lenia i takiego
co nie lata po MOPsach to ze swieca szukac!

Wiem co mowie i sam przymierzam sie do zwolnienia kolejnego lenia

Data: 2011-11-08 18:39:55
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9f1f507d-67c9-440d-81eb-170204879b9as7g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz się przez ciebie pewno powieszą...

boukun

Data: 2011-11-08 22:54:06
Autor: J-23
Czy wszyscy w pracy?
On 8 Lis, 18:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9f1f507d-67c9-440d-81eb-170204879b9as7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

gorliwych pracownikow.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz się przez ciebie pewno powieszą...

Cos ty, musialby im ktos poszukac odpowiedni sznurek, i zawiesic
petle. Ci delikwenci nie nadaja sie do niczego, poza "dojeniem" piwa.
Przyslani z urzedu pracy, etatowi bezrobotni.

Data: 2011-11-08 13:11:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b38e$auc$1mx1.internetia.pl...
Czy wy wszyscy w pracy jesteście, czy na popołudnie macie i nic innego do roboty?

Tak jak ty!

Data: 2011-11-08 13:15:15
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb91c77$0$8439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Miło słyszeć...

boukun

Data: 2011-11-08 13:33:41
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czy wy wszyscy w pracy jesteście, czy na popołudnie macie i nic innego do roboty?

Jestem w pracy do 17. Okolo godziny 14.30 wyjazd do klienta celem dokonania
inspekcji.

Po pracy male zakupy, tankowanie ON (te ceny!), wyjazd do domu (10 km), wyjscie z psami
i okolo 20.30 jak co wtorek dziesiec kilometrow joggingu na drugim zakresie
(ok. 5 min/km). Okolo godziny 21 kolacja, TV i lektura  :)

Tak wygladaja plany na dzisiaj. :)))

Data: 2011-11-08 13:36:19
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
i okolo 20.30 jak co wtorek dziesiec kilometrow joggingu na drugim zakresie
(ok. 5 min/km). Okolo godziny 21 kolacja, TV i lektura  :)

Mala korekta. Kolacja o 21.30 :)

Data: 2011-11-08 13:41:54
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9b7ql$3v5$1news.onet.pl...
i okolo 20.30 jak co wtorek dziesiec kilometrow joggingu na drugim zakresie
(ok. 5 min/km). Okolo godziny 21 kolacja, TV i lektura  :)

Mala korekta. Kolacja o 21.30 :)

Na zachodzie jedzą ostatni posiłek o 18-tej. Ale my tak wszyscy Polacy mamy z tym późnym jedzeniem...

boukun

Data: 2011-11-08 16:53:40
Autor: stevep
Czy wszyscy w pracy?
Dnia 08-11-2011 o 13:36:19 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

i okolo 20.30 jak co wtorek dziesiec kilometrow joggingu na drugim  zakresie
(ok. 5 min/km). Okolo godziny 21 kolacja, TV i lektura  :)

Mala korekta. Kolacja o 21.30 :)
Nawet wieczorem musisz się nażreć?

--
stevep

Data: 2011-11-08 13:39:17
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9b7lp$36d$1news.onet.pl...
[...]

Dobrze, że z kijkami nie chodzisz po osiedlu. Bo ten widok coraz więcej ludzi tak maszerujących po ulicach mnie już osłabia...

boukun

Data: 2011-11-08 13:39:56
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Dobrze, że z kijkami nie chodzisz po osiedlu. Bo ten widok coraz więcej ludzi tak maszerujących po ulicach mnie już osłabia...

Nordic-walking to nie moja bajka. :)

Data: 2011-11-08 13:45:22
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9b81f$556$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Dobrze, że z kijkami nie chodzisz po osiedlu. Bo ten widok coraz więcej ludzi tak maszerujących po ulicach mnie już osłabia...

Nordic-walking to nie moja bajka. :)

Jak zwał, tak zwał, ale to prymitywna sztuka dla motłochu, co by mu tu nowego sprzedać. Deskorolki i rolki nie nadają się dla osób starszych..., a kiljki w supermarketach idą jak byłki z masłem, wystarczy tylko prospekty upubliczniać...

boukun

Data: 2011-11-08 13:46:03
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
[...]

Nie wiem. Specjalisci mowia o walorach zdrowotnych nordic-walking.
Jesli komus to sie podoba i czuja sie po tym swietnie to super.
Lepsze to niz siedziec w domu i wcinac chipsy non-stop

Data: 2011-11-08 13:55:24
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9b8ct$716$1news.onet.pl...
[...]

To się nazywa lobby producenckie... Takie rzeczy to się robi w górach, albo w sanatorium, raz do roku, a nie parodie odstawiać na chodnikach i w miastach... Tłuste baby i dziady by się lepiej zabrały faktycznie za jogging, jazdę na rowerze, ćwiczenia na drążku, jak już tak chcą schudnąć. Na kręgosłup też są ciekawe ćwiczenia na atlasie w domu. Przeciez nikt mi nie powie, że nagle tak wszystkich boli kręgosłup i chodzenie po prostej drodze z kijkami w ręce działa na nich uzdrowiskowo...

boukun

Data: 2011-11-08 14:01:31
Autor: Neko
Czy wszyscy w pracy?
[...]

Rower to dobre rozwiazanie.

A mowiac o otylych ludziach to juz jest w Polsce niemal pogrom. Zaczynamy przypominac
pod tym wzgledem drugie USA. I zauwazam, ze wiecej kobiet jest oblesnie grubych (tak to trzeba
powiedziec) nizeli mezczyzn. Tak czy owak jest zle. Ale tak to jest jak sie siedzi w McDonaldzie
i wcina sie hamburgery a w domu kluski slaskie z zawiesistym sosem, schabowy. I tak dzien w dzien.

Jak sie idzie do Centrum Handlowego to czasem az ciezko jest przejsc obrotowymi drzwami bo stana
takie potwory tluszczem oblepione a nogi maja jak king-kongi ;) Okropneeeeeeeeee...

Data: 2011-11-08 14:22:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b8u8$gce$1mx1.internetia.pl...

[...]

I jak zwykle, pouczasz innych tym razem o sposobie zachowania sprawności fizycznej.
A co ty, k...wa wiesz o nordic-walking (adaptacja powiedzenia filmowego)? Ukończyłeś kurs uprawiania nordic-walking? Nie masz najmniejszego pojęcia i raczej powinieneś zachować milczenie na ten temat.

Data: 2011-11-08 16:50:03
Autor: boukun
Czy wszyscy w pracy?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb92cfe$0$2197$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wiem tylko tyle, że w PRLu nikt głupa z siebie nie robił z jakmś "nordic-walking", a ja na trzepaku takie akrobacje robiłem, że mógłbym być mistrzem świata w gimnastyce podwórkowej...

I tak mi pozostało do dziś. Bo w PRLu byliśmy silni i młodzi, choćby na skrobii, choćby na skrobii...

Ci co chodza na kursy tego całego walking, to lepiej by zrobili, jak by poszli na porady do psychiatry...

boukun

Data: 2011-11-09 08:26:56
Autor: wolim
Czy wszyscy w pracy?
W dniu 2011-11-08 16:50, boukun pisze:

[...]

Mówisz trochę jak mój dziadek. Ale jemu można pewne rzeczy już wybaczyć - ma prawie 90 lat.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-08 16:56:36
Autor: stevep
Czy wszyscy w pracy?
Dnia 08-11-2011 o 13:45:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, z kijkami to ja się nachodziłem po górach- przydawały się zwłaszcza  przy śniegu, a te po pijaku się nie nadają bo można sobie oko wykłuć.

--
stevep

Czy wszyscy w pracy?