Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy

Data: 2020-01-08 18:58:48
Autor: Zenek Kapelinder
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
wrócą do domu. Z jednej strony.
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ambasador-iranu-nie-bedziemy-eskalowali-napiecia/ls5e7bq
Z drugiej.
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/irak-atak-rakietowy-w-poblizu-ambasady-usa/43kvnhe
Wygląda na to że ktoś tam ma jeszcze jedną talię kart i może chcieć ja rozdać po swojemu. Tyle głów państw różnych z tymi uwazanymi za wrogie światu arabskiemu prawdopodobnie w jednym miejscu na Bliskim Wschodzie i to w Izraelu w tym stuleciu już się nie znajdzie.

Data: 2020-01-09 07:15:41
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Jeśli masz rację to teraz odchodzi gra "kto _pierwszy_ stchórzy i odwoła wizytę".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-09 04:30:51
Autor: Zenek Kapelinder
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Pierwszy był Trump. Wysłał zastępcę. Jeśli byłbym żyjącym tam arabem i miałbym jakiś  interes do załatwienia to lepszego momentu mógłbym już nie mieć. Chwilowo "dobra" robotę robi Ukraina sugerując że samolot został zestrzelony.  Nie życzę nikomu żeby tam został zabity. Chciałbym w przypadku odwołania izraelskich uroczystości zobaczyć co będzie się działo w obchodzeniu rocznicy w Polsce. Jeśli nie dojechali by do Izraela to do Polski nie wypadało by nie przyjechać. A jak by przyjechali to co mieli by powiedziec skoro to ich kraje bezposrednio sa odpowiedzialne za Oswiecim.. Ciekawa sytuacja się wytworzyła.

Data: 2020-01-09 07:08:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Rakiety, zwłaszcza małe, paszportów i wiz nie potrzebują.

Data: 2020-01-09 19:06:01
Autor: u2
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Rakiety, zwłaszcza małe, paszportów i wiz nie potrzebują.

widać, że po 4 godzinach po pokazowym ataku na bazy USA w Iraku, Iran zesrał się ze strachu i zestrzelił pasażerski samolot, skończy się to wcześniej czy później prawdziwą wojną

Data: 2020-01-09 11:07:47
Autor: Ola
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 20:06:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> widać, że po 4 godzinach po pokazowym ataku na bazy USA w Iraku, Iran zesrał się ze strachu i zestrzelił pasażerski samolot, skończy się to wcześniej czy później prawdziwą wojną

Na to właśnie wygląda, irańska obrona rakietowa zestrzeliła pasażerski samołot. Wojny z tego nie będzie.
Ola

Data: 2020-01-09 12:30:01
Autor: Zenek Kapelinder
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
W 1939 roku media na całym świecie za niemcami podały że Polacy napadli na radiostacje w Gliwicach. Nie zawsze wszystko tak wygląda jak publiktory podają. Ale co by nie mówić Iran rakiety ziemia-ziemia ma precyzyjne. Na dodatek ma ich dużo.

Data: 2020-01-09 23:08:22
Autor: u2
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Ale co by nie mówić Iran rakiety ziemia-ziemia ma precyzyjne. Na dodatek ma ich dużo.

ta ziemia-ziemia:)

Data: 2020-01-09 20:11:27
Autor: u2
W dniu 09.01.2020 o 20:07, Ola pisze:
[...]

mało doświadczona młódka z ciebie Olu, bez obrazy:)

btw trzecia wojna będzie kiedy wielcy tego świata podpiszą wszelakie pokojowe traktaty, jak przed drugą wojną:)

Data: 2020-01-09 17:28:25
Autor: Zenek Kapelinder
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Zestrzelenie samolotu to za mały powód do wojny. Izrael w pewnym momencie będzie musiał zniszczyć irańskie instalacje do produkcji materiałów rozszczepialnych. Chwilowo nie mają w Izraelu pomysłu na uknucie intrygi zeby nie było że są agresorami. Uruchomienie w Iranie instalacji do wzbogacania uranu to najprawdopodobniej podpucha. Podstawiaja się żeby Izrael je zbombardowal.

Data: 2020-01-09 23:31:49
Autor: Idolek
Czy wszyscy.

Iran zestrzelił pasażerski samolot, skończy się to wcześniej czy później
prawdziwą wojną

Niekoniecznie.
Jeżeli w tym samolocie zginęła jakaś osoba, lub osoby
zasłużone dla akcji specjalnych USA, to Iran może uznać,
że są kwita.

Data: 2020-01-10 07:36:17
Autor: Runt
Czy wszyscy.
W dniu 2020-01-09 o 23:31, Idolek pisze:

[...]

Dlaczego zakładacie, że akurat to ukraiński, a nie jakiś inny samolot zestrzeliła irańska rakieta?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-10 04:06:24
Autor: Jacek Bialy
Czy wszyscy.
[...]

Zakładamy ci kaftan, żebyś se krzywdy nie zrobił..

Data: 2020-01-10 17:10:10
Autor: Runt
Czy wszyscy.
W dniu 2020-01-10 o 13:06, debil Jacek Bialy pisze:
Iran zestrzelił pasażerski samolot, skończy się to wcześniej czy później
prawdziwą wojną
  bil Niekoniecznie.
[...]

I jak się czujesz w kaftaniku z czasów przedszkolnych Jacusiu?

Data: 2020-01-10 18:08:56
Autor: u2
Czy wszyscy.
W dniu 10.01.2020 o 17:10, Runt pisze:
[...]

te piździak, ty na pewno bezdzietny, co nie ?:)

Data: 2020-01-11 11:52:51
Autor: Runt
Czy wszyscy.
W dniu 2020-01-10 o 18:08, pijaczyna i ćpun u2 pisze:
[...]

te kupa, mongolski wyskrobku znaleziony w psiej budzie! lol!

Data: 2020-01-09 13:43:42
Autor: u2
Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy
Chwilowo "dobra" robotę robi Ukraina sugerując że samolot został zestrzelony.

ta, ale nie w Izraelu, tylko w Iranie, ponoć czarne skrzynki się uszkodziły od tej rakiety:)

Czy wszyscy zaproszeni do Jerozolimy