Czy wszystkie Zafiry B maja ESP i DPF ?

Data: 2010-03-14 23:12:07
Autor: Bastion
Czy wszystkie Zafiry B maja ESP i DPF ?

Użytkownik "Wreith" <wreith@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnjidv$5jf$1inews.gazeta.pl...
 Witam.
 Szukam sobie takiej Zafirki z silnikiem 1,9CDTi z okolic 2005-2006 roku.Wszyscy sprzedający piszą,że samochód posiada ASR czy ESP, ale nie widać żadnego przycisku odłączania systemu kontroli trakcji, takiego jak np.w VW Touran.
 Czy te samochody nie mają kontroli trakcji i to ściema, czy mają jakiś system stale włączony, "bezprzyciskowy"?
 I drugie pytanie - interesuje mnie 'ropniak' o mocy 120 lub 150 KM.Czy samochody te posiadają DPF i muszę się o niego martwić?

Odnosnie DPF to z tego co wiem to byly montowane we wszystkich oplach CDTI z moca >=100KM

Czy wszystkie Zafiry B maja ESP i DPF ?